1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72

sorry hoor maar daar heb ik nou echt nooit last van gehad:confused: Tis gewoon een gemis bij fifa, en pes heb je hem wel, en dan istie zeker niet verwarrend

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het schieten is veranderd, de schoten leken mij wat harder te zijn. Ik heb ook een paar prachtige afstandsschoten gezien (welke overigens soms prachtig gepakt werden door de keepers en soms de kruising in vlogen). Ook kun je nu uit de draai fatsoenlijk schieten en scoren. In PES6 gingen die ballen altijd ver over en ontzettend zacht. Nu kan je uit de draai keihard schieten.

De passing doe ik nooit met (b), maar met de hoge doorsteekpass wanneer ik voor een lange pass van achteruit naar mijn spitsen wil. In PES6 is dat slecht uitgewerkt omdat hij of gewoon rechtdoor passed terwijl ik toch echt vol naar rechts druk of je spits reageert te laat en de keeper heeft de bal.

In PES2008 werkte dat beter, hoewel je daarvoor toch wat langer moet spelen denk ik. Ik kwam er een keer goed doorheen met een hoge doorsteekpass in Leipzig, maar de verdediger liep daarna goed mee en ik kon niet goed uithalen. Ik had wel een aantal keer een hoge doorsteekpass over een kortere afstand welke erg lekker ging. Wat me wel opviel is dat de pass ook ging waar ik ook wilde passen. Dat is al een groot pluspunt t.o.v. PES6 want daar was het random. Ik ben ook vergeten om te kijken of de keeper nu ook een bal uitschiet waar ik dat wil.

3. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toevallig had ik er gister nog een scheids die zwart gekleed was en toen speelde ik teken inter die in het donker blauw-zwart speelt. Is als je snel speelt soms niet goed te zien. Terwijl het heel simpel is op te lossen.
    Maar ook bij dit soort dingen zullen meningen verschillen.

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, ik heb er ook heel af en toe last van. Met Argentinie in het uittenue kom je ook weleens een scheids tegen in het zwart. Dat is gewoon een feit hoor, geen mening. Het gebeurd gewoon en dan speel ik soms zomaar naar de scheids omdat ik in mijn ooghoek dan iemand zie staan.

5. rubenpol007

Leuk Bevonden:
    72
    en toch heb ik er nog nooit last van gehad :p

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop voor je mee, maar heb er een hard hoofd in. Heb hem ook jarenlang zelf moeten kopen voor de reviews :)

OT: Verder is EA degene die ons keer op keer heeft opgelicht. Ik ben het er 100% mee eens dat Konami met PES 6 op de 360 te weinig heeft gebracht en dat qua features PES 2008 pas in de buurt komt van wat je mag verwachten. Maar Konami oplichters noemen vind ik in vergelijking wel wat ver gaan..

Voorlopig vind ik de animaties er een stuk soepeler uitzien, klinken de getweakte controls (schieten, hoge steekpass) en Team Vision erg goed en hebben we eindelijk weer replays die we op kunnen slaan. En ik vind trouwens de graphics wel behoorlijk verbeterd van wat ik zag, alleen valt dat bij een 'sky cam' minder op natuurlijk..

Naja, voorlopig kijk ik gewoon nog erg naar deze titel uit. Time will tell.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Klinkt allemaal een stuk beter, als de keeper ook nog eens schiet waar je wil en een beetje snel dan word het vast een super spel. Heb er zin in :)

8. rubenpol007

Leuk Bevonden:
    72
    hoe zit het met de spreekkoren? Want die zijn bij fifa altijd wel beter, net als het commentaar...?

9. Interpol

Interpol Guest

PES heeft gewoon de allergrootste voetbalcompetitie ter wereld niet in de game zitten, nee dat is geen gemis :emo: Ik kan niet wachten op met Martins en Berbatov spelen.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het was onmogelijk om in Leipzig iets te kunnen horen uit die kleine televisies daarzo. Ik heb het commentaar en spreekkoren niet gehoord.

Ik weet ook niet of de keepers nou eindelijk eens passed of gooit waar ik dat wil, ben ik vergeten uit te proberen.

@Interpol,

Leuk voor je kerel, veel plezier met Fifa 2008. Ik kies voor realisme op voetbalgebied zelf niet om de entourage eromheen. Tuurlijk zou ik ook graag de Premier League zien en alle officiele tenues, maar helaas. Wij krijgen alleen een realistisch voetbalspel die niet alle licenties heeft, geen 2vs2 online en slecht commentaar (waarschijnlijk). Jullie krijgen een mooie game met middelmatige gameplay met alles erop en eraan. Lekker belangrijk verder, welke game beter is is onmogelijk te bepalen. PES is een simulatie en Fifa is en blijft arcade. En ja, ik heb alle fifa games gespeeld en zie de verbeteringen wel maar PES blijft beter omdat ik nou eenmaal van realisme houdt. Je praat over PES2008 alsof je het spel zelf al gespeeld hebt.

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

Dat komt door jouw vrienden van EA heh ;) Alles maar kopen met hun geld, zodat anderen het niet kunnen gebruiken. En dan loopt Nelie Kroes MS aan te klagen...

Zou zeggen, klaag EA ook maar eens aan.

Verder, ga lekker FIFA spelen. Heb beide gespeeld in Leipzig. FIFA is iets verbeterd, maar het speelt nog steeds stroef en nep.

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
  13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    dat wil ik ook wel weten. Altijd al nep gevonden.
    En ook wil ik weten of je meer controle hebt over de uitrap van de keeper als hij de bal in zijn handen heeft. Heel vaak gebeurd het namelijk dat hij de verkeerde kant uittrapt. Staat er een speler helemaal vrij, schiet hij naar de andere kant van het veld naar een speler die gedekt staat :confused:

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    hij werkt niet? Ik neem aan dat dit een gameplay video is?
    Er staat "Download with premium"

15. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je hem alleen kan downloaden als je een premium member bent, het bestand in ook groter dan 500 mb.. Vandaar.

Verder zou het extreem dope zijn als je replays online kon opslaan, dan moeten ze gewoon zorgen dat je aan het eind van de wedstrijd je replays nog is kan bekijken. Moet mogelijk zijn, al is het natuurlijk belachelijk dat je maar 5 doelpuntenmakers kan zien bij de highlights.. Het zit er ook vast niet in, maar dat zou wel echt vet zijn. Dan kan je ook gelijk de replay skippen tijdens het spelen om hem daarna aan het eind goed te bekijken. Heb je ook geen last meer van die losers die hem 20 keer willen zien..

16. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die competitie waar jij op doelt zit er dus wel in. Dan maak je zelf ff een nike-teken en O2 op je Arsenal-shirtje en klaar is kees. En wat is er mis met Newcastle en Tottenham?

Wat die licenties betreft bij Fifa van de Serie B en al die andere 2e hands competities, vertel me niet dat je daar plezier aan gaat beleven. Spelers uit die divisie zijn toch niet realistisch nagemaakt...

17. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Newcastle en Tottenham zijn aardig, maar de top vier is toch belangrijker aangezien daar ook meer mee wordt gespeeld. En er wordt nu echt niet ineens veel meer gespeeld met Tottenham en Newcastle, al helemaal niet als je tegen Inter of Barca moet..

En no-way dat ik een fatsoenlijk teken op een shirt kan maken..

Recoba wordt trouwens verhuurd, opzich nog wel aardig nieuws voor de Interhaters hier.. Ongeveer iedereen dus.

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    shit is hard

19. rubenpol007

Leuk Bevonden:
    72

Interhaters? Nou tegen 8 vd 10 tegen wie ik online speelt is inter:confused: Egt jo ik ben inter nog nooit geweest en dan die over ranked adriano |:- maarjah dat weten we allemaal al ;)

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja inderdaad Jows, ik kan dat bestand ook niet downloaden; je moet blijkbaar inderdaad een premium member zijn.. :confused:
    Wel jammer... ook voor de moeite die je gedaan hebt |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina