Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Persoonlijk vind ik het ook wel jammer dat de pl niet volledig gelicenseerd is. Maar wat ik het aller nepste vind is dat de bundesliga eruit gelaten is. Geen Weder en HSV.

2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zuur, hoewel die teams toch niet veel voorstellen in PES. Maar toch zonde. Ik hoop dat Lyon ook is lekker geupgrade wordt, en Sevilla natuurlijk.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Lyon zal net als vorig jaar niet veel voorstellen. Malouda weg Tiago ook. Nee denk dat het gewoon weer Barca, Real, Inter en Chelsea wordt. Ben benieuwd naar Bayern. Toch aardig ingekocht.

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen met kleinere teams. Dan is de moeilijkheidsgraad wat hoger

5. Interpol

Interpol Guest

Je hoeft neit zo bot te doen hoor, ik speel al mijn hele leven PES en hoef jou fanboy gezeur niet aan te horen.

En kun je met je zelfgemaakte shirts online een potje doen zodat je dus de sprites ziet op een Chelsea in een Ranked game die je zelf hebt gemaakt?

Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2007
  6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik had laatst een potje ajax-roda jc:p
    heb ook meerdere malen ajax-feyenoord op ajax-psv gespeeld

7. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben er ook bang voor. Ben benieuwd of die Benzema wat kan, Baros is er nu wel bij. Maar wat je zegt: Tiago weg, Malouda weg, Carew weg, Cacapa (al was die niet heel goed ofzo) weg, Abidal ook weg.

Bayern is aardig, al missen ze Kahn vast weer. Rensing laat alles doorgaan en die Dreher is ook slecht. Dat is toch wel een minpunt. Ribery vond ik in dit deel niet veel voorstellen, al komt dat ook doordat de nadruk in 6 op kracht ligt natuurlijk. Verder heb je wel Klose en Toni, die kunnen wel wat. Zé Roberto is er weer bij, met nog een handje vol spelers. Maar die keeper is toch het grootste nadeel.

De teams die je noemt zijn natuurlijk altijd goed. Verder hoop ik eigenlijk dat de andere teams ook een beetje te pruimen zijn. De top 5 van Barca, Inter, Real, Chelsea en Man United is eigenlijk te sterk. United heeft gelukkig nog een relatief zwakke verdediging met slome Vidic en oude Gary maar de rest is eigenlijk te goed. Teams als Arsenal, Liverpool, Juve, Valenica, Roma, Lyon en ook Bayern zijn toch gelijk een stukje minder en hebben een relatief smalle selectie vergeleken met die top5.

Hopelijk is het allemaal wat beter geregeld in dit deel want die stormloop van Adriano of Ibrahimovic is echt te nep, al kunnen Henry, Rooney, Ronaldinho etc er ook wat van!

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Fanboy? Nee hoor... Ik reageer alleen op onzin.

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de PC demo van FIFA 08 gedownload en dit is wat me opvalt: er is niets veranderd superslechte gameplay en dat met be the keeper enzo is echt dramatisch uitgewerkt. Het voelt gewoon niet lekker aan en de strijd heeft PES 2008 voor de release al gewonnen. Wel dapper dat FIFA zo'n demo durft uit te brengen.

10. Interpol

Interpol Guest

Lol gozer, de PC versie van Fifa draait op de oude engine, het is niet zoals PES die op de pc wel gelijk is aan de next-gen versies. Je hebt in principe de nieuwe Fifa op een ps2 xbox of gamecube gespeeld. Konami zal wel weer 3 maanden na release komen aanzetten met een demo dus daar hoeven we niet op te wachten. De nextgen demo van Fifa komt volgende week.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er staat een PES2008 trailer op Xbox marktplaats
    Het is dezelfde officiele trailer die we al kende, maar hij ziet er pas echt fraai uit zo op de Xbox :)

12. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    en wanneer de demo :D ?

13. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk na de release, teminste zo ging dat ook met pes6

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dat de gameplay dan vrijwel hetzelfde is, alleen de graphics zullen anders zijn.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had die trailer gezien, ziet er toch nog best vet in! Als het zo ook word dan kan ik erover denken om hem te kopen, ik denk dat ik beide demos maar moet checken.

16. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Op gamespot staat een hands-on van PES2008 die zich richt op de Master League en de edit mode. :)
    <klik>

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Even gequote wat erop Gamespot staat:

Erg uitgebreid dus, al is de opzet van de Master League vrijwel hetzelfde. Vooral de edit-mode en mogelijkheden daarvan zijn uitgebreid!

18. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de Master Leaque heel anders zou zijn. Dat je je stadion helemaal zelf moest opbouwen enz.

19. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

d8 ik ook , omdat hanterp dat zij..

maarja dat is gewoon afwachten.

en spelers die wel goed zijn bijv. van ajax mogen ze ook iets beter maken.
    dus neem bijv. Suárez een van de beste aankopen van ajax , die moet niet te slecht zijn..

20. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    dat je xbox cam voor je gezicht kan gebruiken is echt geniaal ben benieuwd hoe dat werkt, moet dan toch maar ff zo'n ding lenen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina