1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ..en dat terwijl hij bijna het hele seizoen niet gespeeld heeft door blessures.
    Er worden al grappen gemaakt dat Owen gekozen is voor het maken van blessure-animaties in de game :D
     
  2. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Michael Owen...doen ze het juist goed door iemand op de cover de zetten die op dit moment een van de beste voetballers ter wereld is (Cristiano Ronaldo), en dan zetten ze iemand op de cover die 3 jaar geleden voor het laatst goed speelde.=( Hij heeft bij Real niks laten zien, bij Newcastle ook niet, vorig seizoen hele tijd geblesseerd en hij mist nu weer de voorbereiding door een blessure. Zet dan Ibrahimovic, Henry, of Klose (bijvoorbeeld) op de voorkant.
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was in deeltje 6 al goed, maar het zou mij niets verbazen als Owen in deeltje 7 ook weer overrated zal zijn. Nog even over het feit dat juist hij op de cover staat; ze doen dat met een reden, hij zal nog steeds ontzettend populair zijn in Engeland, dus deze acties komt de verkoop daar natuurlijk ten goede.
     
  4. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelers als Gerrard, Lampard, Rooney zijn ook erg populair.;)
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in ;) Maar Rooney heeft al iets met EA, en Gerrard en Lampard zullen we te duur zijn, vergeet niet dat het alleen maar om de UK versie gaat. Ik ben een erg groot fan van Gerrard, dus die had van mij wel op de cover gemogen van ´onze´ versie van PES 2008 :9
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopen op Sneijder op de Nederlandse cover... alhoewel het mij vrij weinig interesseerd wie er op de cover staat, het dvdtje gaat eenmaal uit het doosje, en zal daarna nooit meer in het doosje terug gedaan worden ;)
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Cristiano Ronaldo komt op de cover in Nederland ;)
     
  8. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nee Wesley Sneijder, beste speler op het moment.
    word steeds beterder


    off topic
    Na twee teleurstellende seizoenen bij Internazionale is het voor Adriano tijd om eerlijk te zijn. "Ik heb een tijd niet zonder drank gekund, maar de geboorte van mijn zoon heeft me er doorheen gesleept."

    Eenmaal terug in Italië zocht ik mijn uitvlucht in discotheken en kroegen. Ik kon er niks aan doen, ik had het nodig", openbaart de international. "Ik voelde me eenzaam thuis. Ik kon niet slapen zonder drank. Door alcohol vergat ik al mijn zorgen."
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  9. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat er in Nederland nog iemand bijkomt, of dat Cristiano Ronaldo vervangen wordt.

    Off topic: Ja, gelukkig blijft Sneijder, want hij wordt inderdaad steeds beterder ja.:9
     
  10. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de demo gespeeld van winning eleven/Pro Evolution Soccer 2007

    Vriend van mij heeft een Amerikaans account op z'n 360 en hij kon deze demo
    downloaden. Maar wat voor versie is dit dan?? Kan iemand me uitleggen hoe
    dat zit? Wij hebben PES 2007 hier toch nooit kunnen spelen? Of heet PES 2007
    hier gewoon PES 2008 met geactualiseerde spelersgegevens?
     
  11. basovich

    basovich Guest

    is gewoon PES 6.
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Spectaculair nieuws !

    bron: www.winningeleven11.blogspot.com

    Dit nieuws kunnen we wel als officieel beschouwen

    Zou wel vet zijn, dat je een duik kan maken, in PES 6 werd je vaak lichtjes aangetikt, maar kreeg je geen vrije trap, dat zou nu dus wel kunnen als je je laat vallen !
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  13. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker vet NICK!:) jammer dat ze nog niks zeggen over de andere licencies, ik zou willen weten of duitsland er namelijk inzit:)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het al vaker gezegd in dit topic....een fopduik zoals in This is Football:D
    En dan komt zoiets ook nog uit:)
    Verder hoop ik dat de Duitse competitie er in komt, net als meerdere stadions.
     
  15. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk nieuws, maar 3 knoppen indrukken voor een schwalbe? Dan kun je denk ik nooit echt timen...
     
  16. basovich

    basovich Guest

    zeer vet:D!
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook , hoe moet je dat kunnen timen, je moet toch lopen en dan ineens weer andere knoppe indrukken dat kan gewoon niet .. want dan word het een flut spel..

    moet dan gewoon makkelijk maken en dan 2 knoppen bijvoorbeeld Lt en Lb ofzoiets..

    anders zit er helemaal geen structuur in.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ownee he. Dit wordt echt een ramp online.
     
  19. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    iddd, van die kansenjongeren die alleen maar gaan vallen voor een strafschop.. pfff
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat hebben ze natuurlijk expres gedaan. Stel dat je 'm wel steeds goed kan timen; dan regent het onterechte penalties. Ik hoop dat 90% van die schwalbes inderdaad een gele kaart opleveren...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina