1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, inderdaad. In deel 6 is ie al redelijk sterk (snelheid + techniek + balcontrole). Misschien dat ze hem ietje beter maken, maar dat hoeft niet eens perse. Zo'n adriano soap hoeven we niet nog een keer =(

2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die move van Babel laatst was ook niet mis!

3. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De panna van Leroy George (Fc Utrecht) tegen de Graafschap was gruwelijk!!

Kicke trouwens Cyrax, die omhaal, zit er lekker in!!

4. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of Konami daar aandacht aan besteedt betwijfel ik...

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dit valt in PES 2008 volgens mij wel mee. Ik vond hem iig niet beter dan Messi ofzo. Redelijk vast aan de bal, maar fysiek was hij iets minder. Of te wel, ik denk dat Konami begrepen heeft dat overraten geen zin heeft.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jows, ik weet niet of mijn post je een paar dagen geleden ontgaan is of niet ( je hebt er niet op gereageerd ) maar dat filmpje dat je ge-upload had, kon ik niet downloaden omdat ik daar geen permissies voor had. Anderen hebben het ook geprobeerd zonder succes. De download-button verscheen gewoon nooit.
    Het was geloof ik iets als megaupload.com waar je het blijkbaar niet in een publiek deel had ge-upload, maar in je eigen privé-deel.... :confused:

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik moet zeggen dat de trailer me bestwel tegen viel. Nog steeds is het grafisch wel erg matig. Er is wel vooruitgang te zien, maar dit is nog steeds lelijk. We zijn inmiddels wel beter gewend in andere genres. Of bijv. NBA 2k7 ofzo...

Hopelijk is de gameplay wel flink verbeterd.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb je de trailer op Xbox live gezien? Daar vond ik hem er opeens beter uitzien dan op de PC....

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Jep, die heb ik gezien.

10. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    heej ik heb je toegevoegd om is een potje pes6 te spelen;) of zeg je van rot op, mag ook:eek:

11. iBeats

iBeats Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan voeg ik jou weL even toe :thumbs:
    Gaan we ook een potje doen... \o/

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb je toegevoegd :)

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Men het filmpje op Tom's game al gezien?

http://www.jeuxvideopc.com/video/consoles/video_hd-5702-pes2008.php

Zo zie je onder meer de coach de speler een schouderklop geven als hij gewisseld wordt. Ziet er een beetje maf uit. Ook de camera achter de keeper bij een penalty die je tegenkrijgt krijg je te zien. Lijkt me wel lastig overigens.

14. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd. Normaal gesproken geeft de hele technische staf een flinke tik op de billen!

15. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal errug vet uit hoor, MAAAAARRRR!!!! WTF is met die k%t keeper weer!! Een tijdje terug had ik hier gevraagd of meer mensen last hebben van die lompe keeper ai in deel 6, dat de keeper onnodig uitkomt en je de bal er vervolgens juist makkelijker in kon schieten...Heel veel bleken er last van te hebben.
    Nou zie ik in het gameplay filmpje in de link hierboven over pes2008 weer dat de keeper onnodig uitkomt en de bal er daardoor makkelijk ingeschoten wordt....DAT KLOPT NIET KONAMI!! 3 verdedigers die hem verdedigen en toch komt de keeper uit. En niet dat de speler de keeper uit laat komen, maar de ai doet dat zelf, omdat het bij de speler gebeurt en op deze manier de kansen krijgt en hij speelt tegen de computer! Zo jammer, het zag er allemaal zo mooi uit...waarom niet gewoon de exacte keeper ai gebruiken desnoods van PES5 daar was niets mis mee.
    Wie ziet dezelfde bui hier hangen??

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    J-Johnny, ik niet eigenlijk... De keepers maken nog steeds fouten, maar ze zijn wel degelijk beter dan PES6. Bovendien was deze versie 75% af, dus er kan nog van alles gebeuren.

17. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Heb trouwens een hands-on geplaatst op de site.

18. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt veelbelovend wat je allemaal schrijft! Elk jaar zet ik de voor- en nadelen van beide voetbalspellen op een rijtje en telkens kies ik uiteindelijk voor PES. Het draait uiteindelijk toch om de gameplay. Op de lange termijn is het spelplezier het belangrijkste, en niet de graphics.
    Als ik lees dat de AI bij Fifa nog steeds zwak is en de bal van ondergeschikt belang is, zie ik er verder weinig verbeteringen. De verbeterde presentatie, uitgebreide edit-mode en nieuwe gameplayelementen bij PES doen mij toch weer besluiten PES te kopen!

19. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    jaa gelezen! goed stuk,

1 kleine opmerking: let de volgende x ff op de we-zinnen.. ik bedoel:

viel me op, niks ergs maar je kan ook de we-perspectief weglaten, ;)

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, aangezien het een preview betrof en "we" naar Leipzig zijn gegaan voor beide games, besloot ik "wij" te gebruiken. Daarmee bedoel ik dus Xboxworld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina