Ik ben het niet met je eens. De CPU cheat toch echt wel. Dan nog win je vaak wel, maar dat er gecheat wordt lijkt me duidelijk. Speel je tegen Groningen met Real Madrid dan merk je gewoon dat die spelers van Groningen plots allemaal Ronaldinho's in het elftal hebben. Erg vreemd, want als ik met Atlhetico Madrid tegen Real Madrid speel dan merk ik overduidelijk dat mijn spelers minder zijn.
In de laatste minuten van een wedstrijd merk je het ook, sta je 3-0 voor en kan je plots vanaf de 75ste minuut de bal niet normaal meer passen en speelt de CPU alsof we net begonnen zijn en totaal niet moe zijn. Ik zou weleens willen zien hoe de fatigue van de spelers van de CPU eraan toe zijn op het einde van de wedstrijd.
Vrije trappen van sommige spelers als Ronaldinho zijn altijd levensgevaarlijk, ze gaan er net ff te vaak in. Bij corners tegen switcht mijn speler soms zomaar, sta ik gewoon goed te dekken gaat ie plots wisselen zodat die speler niets doet en het een goal is. Gebeurt te vaak.
Ren maar eens achter de CPU aan met een speler die qua rating sneller is. Je haalt hem echt zo vaak gewoon niet in, terwijl als jij de bal hebt je soms zo gemakkelijk wordt ingehaald.
Nee, je kan mij niet vertellen dat de CPU niet cheat... En geloof me, ik win echt wel van de CPU op top player, met gemak. En toch zijn de cheats overduidelijk aanwezig. Veel meer dan in voorgaande delen. Wil de CPU scoren, dan gaat dat gebeuren.... Je ziet het zo vaak, sta je ruim voor en plots kom je nergens meer tussen, elke afvallende bal is voor de CPU en ze spelen plots alsof ze Barca zijn.....
Laatst bewerkt: 11 sep 2007