1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat staat er inderdaad vanaf vandaag, klopt. Als dat er eerder had gestaan had ik daar wel naar verwezen ;)

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Pes 5 wordt niet meer (iig minder) gespeeld omdat dat een game voor de vorige generatie consoles is. Pes 6 is het 1e deel op de de nieuwe generatie consoles. Om even aan te geven dan pes 6 tov. pes 5 zeker niet vooruit is gegaan, noem ik even de volgende punten (uitgaande van de beschikbaarheid van betere hardware :eek:)
    - Replay's opslaan is niet mogelijk (wtf?)
    - online was de game de 1e x-aantal weken niet speelbaar (wtf? Gerushed?)
    - minder stadions dan de vorige generatie consoles (wtf?)
    - geen editmode (WTF??!!)

Dit zijn enkele voorbeelden die wel in de ps2 versie zitten... raar :)
    Daarbij komt nog dat het hoofd van het onwikkelings team (Han, help me out with his name O-)) heeft gezegd dat pes 6 voor de 360 "screwed up" was :) Als het hoofd van het team dat zegt, hoef ik weining meer toe zeggen.

Had Wing player maar even letterlijk vertaald ;) Maar ik hoop, net als jij, dat Teamvision hier zijn werk gaat doen!
    :):)
    Of een redelijke aanval opzetten, en tig aantal doelpunten om de oren. Of 4 CB's en redelijk constant winnen. Ik kies dan toch voor het laatste ;)

Ik ben liever kritisch, en hoop zo dat de vervolg delen beter worden ;) Ik ben namelijk wel de persoon die strak 60 euro mag aftikken ;)

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  3. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ehm ik moet je voor de verandering is compleet gelijk geven, zou inderdaad de fatigue wel eens willen zien, maar wat betreft dat passen in de laatste minuten, dan leun ik gewoon op mijn verdediging en de comp speelt vaak de laatste bal gewoon in mijn voeten, voor de reswt lkomt het me wel allemaal bekend voor.

4. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    De verdedigers zijn idd veel te snel zelfs met een speler als Slory is het zowat onmogelijk om bijv een Jaap Stam op snelheid voorbij te gaan..

5. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft nu niet echt een goed voorbeeld. Want jaapie stam is echt de sloomste niet :9

6. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er om dat Body te belangrijk is. In PES 6 zit het zegmaar zo

Snelle fragiele spelers (Robben) < Verdedigers (Stam, Rio Ferdinand) < Kanonspitsen (Adriano, Henry, Ibrahimovic)

Natuurlijk zitten er wel wat spelers tussen die beide eigenschappen een beetje hebben maar dit is toch wel de rangorde in PES 6. Niet realistisch en zeer frustrerend. De balans moet in deel 7/2008 echt van body af. Ik begrijp dat het bijna onmogelijk is om dit perfect te maken, maar deel 6 was toch echt een stap in de verkeerde richting. Deel 5 vond ik wat dat betreft beter, al zitten er ook veel punten in PES 6 die wel goed zijn.

7. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een opmerkelijk feit uit de nieuwe VI:

Konami betaalt voor de complete eredivisie maar liefst 410.000 Euro, en EA maar 200.000 euro. Nooit geweten dat een aantal simpele licenties zo duur zouden zijn.

8. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan mogen ze ook zorgen dat de top 4 eens fatsoenlijke stats hebben en dat bv Huntelaar er normaal uitziet want je betaalt toch geen 410.000 euro voor Piet Snot!

9. dmxniek

dmxniek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jow leipe shit man, dat meen je toch niet serieus he? dat geld moeten ze betalen aan de KNVB. die spelers maken ze zelf hoor

10. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    www.thisismygame.net

Er gaat een gerucht de ronde dat er omstreeks middernacht een demo zou kunnen gereleased worden. "Zou kunnen" dus. Er is namelijk een officiële site van PES2008 waar een timer aan't aftellen is naar straks 0.00u.
    Op die site komen allerlei filmpjes, trailers, en uploaded video's.
    Een soort Youtube voor Pes dus.
    Aangezien de demo van Fifa morgen komt kan dit wel een goeie zet van Konami zijn!
    Let's hope! :thumbs:

Check de site:

www.thisismygame.net

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Reken er maar niet op, ik slaap lekker om 12 uur \o/

Die site gaat dan vast online, meer niet.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina