1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook gewoon met Silver

Heb m gedownload en gespeeld, is precies hetzelfde

2. ruudbosch

ruudbosch Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou heb ook WE demo gespeeld.
    Lijkt net of hij iets sneller speelt..... Meer mensen die dit vinden?

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog te pes 2000 achten, online. En ik realiseer me ineens dat ook al heb je de beste voetbalgame ooit gemaakt, er zijn wel zoveel van die kneuzen online die er alleen maar uit zijn om je te irriteren ipv een leuk potje voetbal te spelen.

Het is echt niet te geloven. Ik maar spelers avoiden, maar ik denk dat 90% die je online tegen komt alleen maar zitten te kutten.

Ik vind het echt een gemis dat je ipv van avoiden je niet gewoon spelers kan uitzetten. Zodat je gewoon nooit zo een knakker meer tegen komt. Want nu kom ik de ge-avoide types toch weer steeds tegen. Kiezen altijd brazilie, rennen, cutback, HAHAHAHAHAHAHA.

Nou, gezellig hoor.......

Hopen dat pes 2010 online werkt, dat de cheats er zo veel mogelijk uit zijn, maar dan ben je er nog niet. Dan moet je ook nog hopen op volwassen en of leuke tegenspelers.

Dus of online leuk en tof wordt ligt echt voor een heel groot gedeelte aan de manier waarop mensen een game spelen. En bij voetbal speel je 1 tegen 1, zit er 1 kuttekop, dan is het potje al verpest.

Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  4. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel niet veel online maar die keren dat ik online speel, voeg me maar toe.. ik speel ook liever een fatsoenlijke spannende match met middelmatige clubs (old firm) of eredivisie dan die toppers. Jammer dat Everton Merseyside Blue is.:emo:

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Net even de demo gespeeld. Vond 'm niet veel lekkerder spelen dan Pes 2009, jammer. Vind 'm grafisch wel sterk verbeterd, echt een pluspunt :)
    De button lag is hetgeen waar ik me het meest aan erger.

Ik ben echt heel bang dat we moeten wachten tot de next-gen consoles, voordat we weer een fatsoenlijke pes te zien krijgen.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Moet wel zeggen dat ik met de demo ontzettend veel tegen de paal schiet. Hoorde dat geklaag wel vaak bij FIFA, maar met de demo van PES2010 vind ik het niet beter.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zag net de foto's van het Nederlands elftal in fifa10 (teleurstellend)

Ben benieuwd naar die van pes 2010

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik mis het grafiekje bij de stats zodat je meteen een visueel beeld had hoe goed een speler was. Nu hebben ze het systeem van fifa overgenomen met een overall stat, wat ik echt nutteloos vind.

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Inderdaad, ik hoop dat ze dat in echte versie wel er weer in zetten. Deze fifa-achtige benadering vind ik toch minder goed dan wat er was.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik mis het ook.. die overall rating is wel weer handig om te zien of een speler op een bepaalde positie uit de voeten kan. Heeft geloof ik niets met alle stats te maken, meer met de positie waar hij speelt.

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Community mode!! nice!

13. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat ze dan een Demo uitbrengen die minder is dan de uiteindelijke game, ik bedoel een demo moet toch juist iets zijn waardoor je juist de game gaat kopen?

Dit werkt in mijn opinie alleen maar averechts.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een demo hoort jou een impressie te geven hoe het spel zou KUNNEN worden of zijn.

Hoe dan ook, ik vind de Winning Eleven weer lekker PS2 achtig aandoen.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Positief?

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gameplay, ja ... graphics, nee.

17. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, maar als je een waardeloze demo zo voorstelt hoe de game zou kunnen zijn doe je toch echt wel wat fout in mijn ogen.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, klopt. Maar als je niks beters af te leveren hebt ( of kan krijgen ) dan houd het op.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind PES2010 beter ogen dan Fifa10. Gras, spelers bouw+gezichten en bewegingen(Kijk maar eens goed naar Kaka, die beweegt gewoon net zoals in het echt) zijn allemaal beter. Animaties echter niet.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb altijd toch gezegd dat de PES 2010-demo een oude build was? :)
    Gisteren even de WE 2010 demo gespeeld en die speelt beter, zeker qua response. Ik dacht dat hij misschien te snel was maar ik zie weinig verschil met de PES 2010 demo.
    Ik kon 'm trouwens niet op mijn xbox spelen want ik wilde er geen extra account aan besteden op LIVE. Op de PS3 is een extra account kosteloos.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina