1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Uhm,

Hanneman kwam er zelf al achter dat het dus een beta is die niet toegankelijk is voor ons.

Van theBoss van PESFAN:

I have more info on this.

It is a closed beta that will not be available to the general public, however I will be getting some access for certain Fan and Rankings users to be involved. I cannot say much more than that at this time as I don't actually have much more information. I won't be the one choosing who those users might be so we will just have to wait and see. So for now I guess its unlikely to affect the majority of you but at least you can be aware that this testing is happening to make sure everything is working as it should be.
    Oh one further thing the date in that article is also wrong.

Jammer maar helaas dus.... Wij kunnen niet testen :eek:

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ze doen er wel alles aan om de fans zo gefrusteerd mogelijk te maken is het niet? :eek:

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dit nieuws is helemaal niet voor de fans bedoeld, dus ik snap de heisa niet zo.

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toegevoegd aan friendlist en bericht gestuurd gisteren toen hij online was.Hij heeft het niet gespeeld.Hij heeft oa ook alle achievements van Modern Warfare 2 en Brutal legend en alle nieuwe games en games die de komende maand uitkomen.Ik vroeg hoe hij dan aan die achievements kwam(hij heeft ruim 95000 punten) zei hij ...Magic!!

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Aangeven als hacker, zulke mensen verzieken heel XBOX Live ...

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd wel ff een complain gefiled

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Zijn jullie zo erg bezig met die Achievements dan? Mij interesseren die persoonlijk geen ene reet ;) Maargoed, dat is te zien aan mijn Achievements :D

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het ging erom dat er al 2 gasten waren die PES2010(stond op het leaderbord) gespeeld hadden,dit bleek dus niet zo.Toen zag ik dat ze alle achievements hadden ,zelfs van modern warfare 2 die pas over een maand uitkomt.Achievements zijn leuk, maar niet meer dan dat.ik heb bij geen 1 spel alle achievements gehaald.Ik haal ze ook altijd per ongeluk, ik speel er nooit naar!

9. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben benieuwd naar je review Jows.
    Wanneer krijg jij 'm ?

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Het is juist beter toch. Voorheen testte ze het online gedeelte helemaal niet onder het publiek zo ver ik weet.

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou 360 man, ik heb toch andere gedachtes over deze test.

Want Konami geeft al maanden aan dat het online gedeelte nu wel goed werkt. (net als andere jaren, maar dit ter zijde).

Maar als je maanden geleden al beweerd dat het goed zit, waarom ga je dan toch nog zo een uitzonderlijke test doen. Wat gaan ze doen als het net zo als 2008 en 2009 werkt, slecht dus? Kan me niet voorstellen als dit het geval is, ze het in de korte tijd die nog resteerd, de problemen alsnog kunnen op lossen.

Ze zijn volgens mij helemaal nog niet zeker, en ik ben bang dat het online gedeelte weer matig wordt.

Maar goed, het is even afwachten.

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  12. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja, ze beloven al jaren koeien met gouden oren, het wordt gewoon weer afwachten :). Van verhalen ga ik iig niet meer uit, eerst zien en dan geloven.

13. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Het is maar de vraag of ik hem krijg natuurlijk (zijn vaak meer gegadigden)... Als ik hem krijg zal het een paar dagen van te voren zijn. Nu druk bezig met Forza 3.

14. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij was de advertentie nog niet langsgekomen in deze thread:

15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Interview met art director:

16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze het doen, zodat de degene die hem online spelen positief naar buiten kunnen treden en dat daardooor degene die hem niet zouden kopen vanwege het slechte online gedeelte hem nu wel gaan halen!

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Online speel ik toch niet, dus die modus boeit me niet. Al hoop ik wel dat ze het dit jaar gewoon goed doen, want 3 jaar achter elkaar de online modus verneuken kunnen ze gewoonweg niet maken!

18. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan mij ook niet voorstellen dat dit niet drastisch verbeterd is. Afwachten.

Intro video van PES 2010:

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem juist alleen maar online uiteindelijk.Eerst even off line mijn Legends spelertje opwaarderen en dan alleen maar online.
    En 2009 is online in de Legends mode echt prima!

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar terug naar pes,ik heb het gehad met fifa.
    De Champions League zit nu in de Master League .

A title awarded when you win the Master League UEFA Champions League

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina