1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Champions League + UEFA cup vanaf dit jaar! Heb FIFA10 ook maar deze gaat het maar net volhouden tot de release van PES2010 deze keer.

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dit was al maanden bekend ;-)

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar het blijft belangrijk:)

4. Bojangles

Bojangles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Eén van de twee redenen dat ik PES 2010 aanschaf. Andere reden is Be A Legend mode, welke naar mijn inziens vele malen beter is als in FIFA. Dan heb ik het wel over FIFA 09/PES2009, want in FIFA 10 heb ik Be a pro nog niet eens gespeeld.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dit snap ik niet. Hoe vaak word er niet geklaagd dat in een spel fouten zitten omdat er slecht getest wordt. Nu doet Konami het grondig en dan is het wéér niet goed.
    Je test een spel nu eenmaal in verschillende fases van ontwikkeling en de laatste fase hoor je gewoon de finale test te doen. Voor online geldt dat je kijkt hoe het spel werkt op de Microsoft server. Microsoft geeft het spel pas vrij als dat getest is. Vorig jaar zat PES niet op een Microsoft server, dus was die test toen niet nodig. Het maakt dus niets uit dat het spel al naar de productie gegaan is, want dit is een server-test. Verder kan er natuurlijk altijd een patch uitgebracht worden als het nodig is.

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al wat review code filmpjes op utube te vinden.Ik vind de grafics ineens erg achteruit gegaan

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt gewoon aan de manier van capturen.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Dat zal vast wel meevallen. Ik heb nog nooit meegemaakt bij PES dat een demo er mooier uitzag dan de final versie hoor. Filmpjes zeggen niet zoveel vind ik altijd.

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn gewoon gameplay beelden van oa Barcelona-Real Madrid

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, gecaptured met een video camera oid. Ziet er altijd slechter uit...

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, hoe gefilmd, welke camera enz.enz.... Zegt dus helemaal niets. Waarom zouden de graphics minder zijn dan die van de demo?

Ik kan je zo 100 filmpjes laten zien van Fifa 2010 die lelijker zijn dan dat het is als je zelf speelt.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja ze gaan de game even snel wat lelijker maken :/

13. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als het online dan perfect is en er geen buttin lag op zit...GRAAG!!!!

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    meestal is het andersom. Full game mooier dan de demo.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Met die engine lijkt het me niet nodig om te bezuinigen op de graphics om zo online spel te verbeteren. Laat staan response tijden.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er idd weinig van begrepen.

Mijn punt is dat Konami al lang heeft bevestigd dat online goedwerkt. Terwijl ze nu pas gaan testen.

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    bij pes 2008 hadden ze iig wel een update uitgebracht die online zou moeten verbeteren en toen hadden ze het halve veld en de graphics in het algemeen gewoonweg lelijker gemaakt. Niet dat het hielp maar goed

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat pesfan hun uk leden de online demo test gaan aanbieden. Er zullen dus uk leden uitgekozen worden om de demo te testen. Ik lees ook dat er door heel europa sites deze kans krijgen.

Mijn vraag is: via welke site kunnen Nederlanders zich inschrijven voor die online test? Iemand een idee?

19. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Toch is dat volgens mij onzin. Xbox Live is Xbox Live. Volgens mij mag je dat logo van MS niet eens gebruiken als je niet via de Xbox Live service je online service aanbiedt. Ik denk een Marketing Truck. Een beetje wat EA de laatste 10 jaar heeft gedaan met FIFA. Dít jaar wordt alles beter en is alles vernieuwd! Bleef slecht... Konami was toen een zekerheidje. Nu weten ze volgens mij niet meer wat ze zeggen moeten. Hoop echt dan het anders is, maar ik geloof er weinig aan....

Maargoed, we wachten af.

20. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Gameplay uit retail versie (Real vs. ManU)

En Juve - Fiorentina:

Laatst bewerkt: 10 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina