1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    PES is altijd een zekere koop voor mij geweest, zelfs vorig jaar nadat '08 zo droevig was. Echter dit jaar weet ik niet of ik mijn geld er wel aan wil uitgeven. De demo vond ik weinig overtuigend en als ik dit zo zie word ik nou ook niet echt warm van binnen. Bij het vieren van die goal van Nani hebben zijn teamgenoten hun armen 'om hem heen' alsof er een ontzichtbaar krachtveld rond hem zit. Ziet er echt niet uit. Net als dat rennen, wat idioot ziet dat er uit zeg. Ga het eerst wel een keer bij vrienden spelen om te kijken hoe de gameplay is, want dat is toch het pluspunt van PES altijd geweest en ik hoop dit jaar eindelijk ook weer.

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit.

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juve fiorentina filmpje.

Daar zie je binnen 5 seconden na de aftrap al dat de gameplay veels te snel is.

Lijkt wel pinball. Totaal onrealistisch en verneukt de game.

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dat komt omdat youtube de filmpjes converteerd ofzo en daardoor frames ontbreken. Dat zie je duidelijk. De demo is toch niet zo snel als in deze filmpjes. Wat ik veel erger vind is dat de animaties werkelijk lelijk zijn. Hoe nani die bal erin volleyt heb ik nog nooit een speler zien doen hoor. Misschien dat ze in de J league in Japan dit soort ninja bewegingen maken. De manier waarop ze voorzetten geven ziet er ook meestal niet uit. Het is wel vooruit gegaan tov van de vorige next gen delen. Ik snap niet waarom de animaties zo slecht zijn terwijl ze mocap gebruiken met messi nota bene. Ik zie messi nooit zo houterig bewegenn hoor:confused:

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze passen toch alles in 1 keer door? En dat gaat toch ook vlekkeloos?

Dat bedoel ik. Dat die bal ook nog eens veel te hard gaat zie ik ook.

Maar ik heb het puur over de gameplay, het lijkt wel zaalvoetbal. Ping pong, steeds een perfecte 1 keer raken bal, ook no eens steeds op precies dezelfde snelheid.

Tsja, ik vind het gewoon matig hoor.

Maar goed, (een hele diep zucht), ik zal nog 1 keer de excuses zoals snelheid van de youtube filmpjes en old build bullshit voor zoete koek aan nemen.

Zal verder niet spreken over de trailors van alle andere games op deze wereld waar de snelheid gewoon prima bij is. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat de snelheid van youtube de gameplay in de trailor beinvloedt. Het slaat ook nergens op eerlijk gezegd. Net of dat als youtube de snelheid perfect converteerd de gameplay ook ineens veranderd.

Nog een week of 2, en we zullen het weten.

Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  6. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er goed uit, behalve dan idd het Nani - krachtsveld bij de viering. :)
    Maar dit is geen reden waarom ik een goed voetbalspel zou laten!! :cool:

Wat ik wel minder vind is de commentaar... vond hem vroeger iets meer sfeervol... Liever Fifa commentaar (engels).

Gameplay is idd sneller op dergelijke filmjes, niet te veel rekening mee houden.

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik geef geen excuus, ik geef je informatie. Ik weet dat het zo is en geef jou een verklaring vanwege de snelle gameplay. Het is geen poging pes te beschermen. Jij gelooft het blijkbaar niet, maar dat is dan jou probleem.

8. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel naar uit dat eindelijk diepte paas is gefixt? In die demo is dat echt om te huilen

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga deze halen voor de PS3. FIFA en PES zijn beide heel verschillende games, FIFA speelt lekker en is leuk online. PES geeft mij meer het voetbal gevoel en is offline naar mijn mening leuker tegen vrienden. De CL en EL zijn ook een groot pluspunt.:)

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt niet wat ik bedoel.

Wat heeft de snelheid van een filmpje nou te maken met het feit dat de spelers steeds de bal in 1 keer raken door spelen?

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wat is een retail versie? :)

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De uiteindelijke 'winkel versie'. Dus geen demo build maar het uiteindelijke spel.

13. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In PES is passen in één keer nochtans niet zo gemakkelijk. Althans niet heel de tijd. Al eens Fifa09&10 gespeeld? Daar kun je met 2sterrenteams zelf voortdurend ping-pong passes geven.

Het is logisch dat je met wereldteams (zoals in de filmpjes) gemakkelijker passes in 1 keer kan versturen, kijk je wel eens naar CL op tv? Dit moet je in pes echter niet proberen met minder begaafde spelers, want dan gaat het zeker mis. Realisme troef dus.

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk alles.

Maar als jij een beetje pes skills hebt dan kan je zo altijd passen, trouwens online staat vol met dit type gameplay.

Ik vind het gewoon te snel, maar anderen weer niet.

Overigens zie ik dus elke champions leageu pot, en daar zie je zelden dat ze 5 of 6 keer achter elkaar 1 keer raken. En bij pes kan dat dus elke wedstrijd continu als je eenbeetje door hebt hoe het werkt.

oja, fifa speel ik niet.

15. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind de passing in pes niet zo danig gemakkelijk dat het niet meer leuk is voor de tegenstander.

Als je zo'n speler tegenkomt die je wegtikt, dan weet je dat hij goed is, en dat is het verschil met de andere voetbalsimulators (:D)
    Met de tactiek-sliders die deze pes nu introduceert lijkt het me toch allemaal verdedigbaar. (niet dat ik er last van had bij vorige pessen)
    Soms moet je je natuurlijk neerleggen bij het meesterschap van iemand anders.. ;)

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon druk zetten, spelers onder druk kunnen de bal niet zuiver in 1 keer raken. Het ziet er allemaal heerlijk uit, kan niet wachten!

Ps. Je ziet filmpjes van top spelers, die kunnen in het echt ook alles 1 keer raken, het ligt er alleen aan of ze de ruimte krijgen van de tegenstander..?! Volgens mij schuif jij alles af op het spel, maar ben je zelf gewoon zo slecht.

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Filmpjes vind ik niet echt overtuigen. Animaties vind ik nog steeds erg matig. Snap niet dat Konami dat niet verbeterd...... Had de graphics dan liever iets minder gehad en de animaties vele malen beter. Gaat m.i. ook iets te snel, maar dat kan vertekenen.....

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Enige animatie waar ik me aan erger is de ren animatie, maar toch zit daar heel veel detail in, check maar eens Kaka. Hij rent in de game precies zoals in het echt, zelfs de vingers kloppen.. _O_ Alle andere animaties zijn ACE!

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, wat een kletspraat.

Zoek het lekker uit. Wat een kinderachtige fanboy ben jij. Hoe kan iemand uberhaupt slecht of goed in een game zijn die nog niet uit is?

Dat 1 keer raken is gewoon totaal niet realistisch, en heel veel die hard pes fans vinden dit ook.

Let jij nu maar op de animaties van de vingers van Kaka, dan beoordelen wij de gameplay wel, ok?

Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ok dat snap ik, ik doelde meer op de feitelijke snelheid van de video. Ik ben het er overigens ook mee eens dat je in pes veel te gemakkelijk 1 touch passes kunt geven. Erger ik me ook aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina