1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me nog van vorig jaar herinneren dat je kritiek had op BAL omdat je het slecht vond dat je nergens verteld werd hoe je ''om de bal moest vragen''. dit terwijl het duidelijk overal stond. Dus ik vraag me sowieso een beetje af hoe '' lekker je het een beetje gaat uitproberen allemaal''
    En net zoals HanTerp vind ik ook dat je al een vooroordeel heb, voordat je nog moet gaan reviewe, dus jou review neem ik ook niet zo serieus.

Niks ten nadelen van jou, lees de meeste reviews van je, en zien er meestal goed onderbouwd uit, alleen deze skip ik.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk persoonlijk ook niet dat ik het met je review eens ga zijn. Maar dat maakt helemaal niets uit aangezien ik dermate verstand heb van voetbalgames dat ik geen review nodig heb :D

Of je bevoordeeld bent laat ik in het midden. Ik zou het niet weten, je hebt een voorkeur voor Fifa, dat wel. Maar dat is niet meer dan logisch eigenlijk, iedereen heeft een voorkeur in een bepaald genre.

Maar dat je je ogen niet sluit voor iets anders heb je wat mij betreft in het verleden al eens bewezen. Je was namelijk ooit een PES speler en nu ga je voor Fifa. Dus ik ben niet zo bang dat je met Fifa oogkleppen PES 2010 gaat reviewen.

Dat met BAL vorig jaar vond ik overigens ook wel een beetje dommig hoor. Je had je toen absoluut niet voldoende verdiept in het spel, want het werd tijdens het spelen uitgelegt en het stond toch echt in het boekje van de retail versie.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

O je bedoeld handje omhoog en : PASS!!(vragen om de bal)?:)

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die gebruik ik niet alleen tijdens BaL mode, maar ook als ik bijv. 2vs2 of 4vs cpu speel!

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou dan inderdaad de nodige tijd nemen. Ook ik had het idee dat je daar vorig jaar niet zoveel tijd in had gestoken. Ik hoor van alle kanten ( van mensen die de laatste build testen ) dat PES 2010 weer die unieke eigenschap heeft dat het als het ware in je moet groeien. Als je dus na 2 uurtjes al een review gaat schrijven ben je verkeerd bezig. Geef het een week voor je je mening schrijft. Dan heb ik meer vertrouwen in een goede review omdat je na zo'n periode niet meer van mening zal veranderen.

6. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Qua Footiegames kijk ik ook nooit van te voren naar reviews, ik ervaar het liever zelf.. met zulke games..

Dus ben benieuwd over 2 weken! :)

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sowieso, een footie speel je eigenlijk het hele jaar door, dus een review na aanleiding van 2 weken met de game is in mijn ogen ook niet voldoende. Hopelijk heb ik hem volgende week al een beetje vroeg, vorig jaar had ik hem 5 dagen voor de release!

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem verleden jaar ook iets van 3 dagen voor de release...hahaha toen kreeg ik ROD...|:-

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jows was vroeger altijd laaiend over PES. En was die kritisch over fifa. Dus ik vertrouw hem wel als die een review gaat schrijven!

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cyrax, je hebt steeds over ''jij''.

Maar er zijn duizenden mensen die hier last van hebben hoor.

Bovendien:

Hoe kan je nu steeds zeggen dat ik overdrijf als je niet eens weet waar het over gaat, je speelt immers nooit online.

Je komt een beetje over als van ''ik speel niet online, maar ik weet er alles van, sowieso meer dan iemand die wel elke dag online speelt''. Een beetje krom, vind je niet? Het is toch logisch dat jij hier geen last van hebt als je niet eens online speelt.

Nou, neem eens een keer iets van een ander aan,of bezoek pesfan of de andere pes sites eens. Dan lees je genoeg info hier over.

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar jij geeft hierboven aan dat je het zowel online als offline merkt, vandaar dat Cyrax daar op in gaat.

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Klopt, maar ook jij moet het eens zijn dat het op een lullige plek in de handleiding stond. Als het Engels was geweest, dan had ik het zeker geweten. Maar ja, kneuzen die Engels gaan vertalen en het ook nog eens LETTERLIJK vertalen (Ze noemden het "chatten met spelers", tjah dat is vragen om problemen.

Ik heb die modus snel verlaten, omdat het mij idd niet lukte om de bal te vragen. In de handleiding kon ik het zogezegd niet vinden bij Be A Legend. Had misschien langer moeten spelen (had die modus ook niet eerder gespeeld in de WE serie), maar aan de andere kant moet zoiets ook intuitief zijn. Dat was het voor mij op dat moment niet (iemand die toch jaren PES heeft gespeeld). Ook dat is belangrijk!

Verder was voor mij de singleplayer modus opzich prima. Niet top, maar ook niet slecht. Gewoon goed. Het bracht bij mij alleen het PES gevoel niet te boven dat ik jaren geleden wel had. En ook PES2009 heb ik aardig wat uren ingestoken de eerste week!

Nogmaals, ik weet niet of ik hem moet reviewen, maar als ik hem moet reviewen dan zal ik dat echt wel objectief doen.

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, alleen als je offline tegen een maat speelt, dan kies je toch gelijkwaardige teams? En je spreekt af dat je bv geen onnodige cutbacks maakt, of dat je niet een vrije trap snel mag nemen, of dat je niet vanaf de aftrap meteen rechtdoor naar de goal rent. etc etc. Kortom, gewoon een leuke , eerlijke pot spelen.

Online kom je heel veel gasten tegen die altijd brazilie of iets dergelijks nemen, en ik weiger dat gewoon. Ook heb je online te maken met gasten die alle trucjes open trekken zolas bv die snelle vrij trap. En pes 2008 en 2009 zijn uitermate geschikt om wedstrijden op een dergelijke wijze te beslissen. Dus dan krijg je dat verschil tussen offline en online.

Snap je wat ik bedoel?

14. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je tegen snelle vrije trappen eigenlijk.

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks.

Wel als je pauzeerd, of een paar keer tot dat mijn mannen uit positie zijn (na een pauze staan je mannetjes steeds anders), en dan snel nemen, nog voordat ik mijn verdediging weer goed heb staan.

Tsja, ik vind dat misselijke trucjes. Dat is toch onsportief?

16. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch de bedoeling van een snelle vrije trap? zodat de verdediging van de tegenpartij nog niet georganiseerd staat. Anders verliest de ''snelle vrije trap'' snel zijn waarde.

Valt me op dat jij veel dingen de schuld geeft ( cheatende AI, oneerlijke tegenspelers etc ) behalve jezelf.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, dat is voetbal.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er mis met snelle vrije ballen!? En vanaf de aftrap meteen rechtdoor rennen, is zo makkelijk te verdedigen..

Wij spreken wel af welk team we nemen, soms A teams, dan weer B teams etc.

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, je moet hier ook alles precies uit leggen he.

Speel eens een potje online, en als je een vrije trap krijgt, druk dan eens op pauze (of breng een 2de mannetje bij de vrije trap), en als je dan weer start, dan staan die verdedigers van de tegenpartij toch anders?

En als je dit net zo lang doet totdat er helemaal geen verdedigers in positie staan, en dan snel nemen, dan is dat gewoon kutten. Onsportief dus.

Maar goed, blijf lekker door gaan met mij slecht te noemen. Doet me niks.

Problemen van pes die ik hier aan kaart, worden overal op internet besproken. En dan zitten hier een paar wijsneuzen die zelf niet eens online spelen, maar er wel alles vanaf zouden weten. Hoe eigenwijs ben je dan?

Ga eerst eens 100 potten online spelen voordat je met commentaar komt. Want jullie hebben geen idee waar het over gaat.

Maar goed, laat maar zitten, ik ben gek en ik ben slecht. Ik vind het goed hoor.

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja ik kan t bevestigen dat online cheats er zijn. Als je bijv met supercancel een bal probeert te onderscheppen en je stuit opeens op een onzichtbare muur of je speler houd net iets in zodat je nét de bal mist noem ik dat een cheat ja. Want jij wordt benadeelt tov de tegenstander. Misschien gebeurt dit ook bij de tegenstander tov van mij, dat weet ik niet want ik kan niet aan de andere kant kijken, maar ze moeten er wel wat aan doen. Als deze cheats op cruciale momenten gebeuren beïnvloed dit de game behoorlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina