1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee Bertje Sim, wij praten langs elkaar heen blijkbaar! Ik had het namelijk weer over offline!

Sorry :D

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, no problem. Voor in het vervolg, ik heb het altijd en alleen maar over de online modus. ;-).

Dat is het enige wat ik speel, enkele avondjes met bier en maten uitgezonderd.

360man, ok, nouja, ik zuig het ook echt niet uit mijn duim he.

Overigens gebeurd het cheaten aan beide kanten. Echter als jij met NAC tegen barcelona of inter speelt, dan heb je van de 100 potjes 100 keer die cheats tegen. Echt waar, werkelijk elke wedstrijd loop je tientallen keren tegen cheats aan. Onzichtbare muren, spelers die niks kunnen, keeprs die de vaagste capriolen uithalen, adriano die door mijn manntjes rent, de scheids die elke wedstrijd tegen jou is.

En mensen, ik ben echt niet gek. Als je dat echt vind, dan daag ik jou uit om 10 potjes online pes 2008 te spelen met NAC.

Als je dan nog steeds van mening ben dat je dan niet continu genaaid wordt, dan zou ik dat knap vinden. Ik zou het zelfs al knap vinden als je gamepad het 10de potje haalt.

Nou, wie gaat de uitdaging ff aan? En zet je bevindingen hier weg.

Have fun, ;-).

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Voor als je het over mij hebt, ik heb al ongeveer 100 potjes online gespeeld :thumbs:
    Dus ik weet heus wel goed of het onsportief is of niet, het IS gewoon voetbal en dat is een feit.

4. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4

Klopt helemaal wat je zegt! :)

Seabass heeft het zelf ook al eens een keertje toegegeven dat die cheats er in zitten zodat een wedstrijd spannend blijft.

Ik erger me er ook mateloos aan!

HOLY SHIT 100 potjes!!!!!!!!!!

LOL!!

Ik heb er denk ik al rond de 25.000 gespeeld!

Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  5. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yeah right...da's 3 jaar lang 40 uur per week.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gast, ik heb het over het offline gedeelte. Daar heb ik het al de hele tijd over _0/ Jij zegt dat je offline last van AI cheats hebt, en ik zeg dat ik daar zelden tot nooit last van heb.

Daarbij, ik weet dat er duizenden mensen last hebben van AI cheats. Er zijn er ook duizenden die er geen last van hebben, al ontkennen velen van hen niet dat er AI cheats inzitten. Ik ontken dus ook niet dat er AI cheats in de game zitten (heb ik al eerder gezegd overigens).Wil je mijn inlognaam van PESfan trouwens?

Het valt mij op dat je altijd loopt te piepen over oneerlijkheid in het spel. Zal ik de posts eens tellen waarin je dit aanhaalt? Om gek van de worden. Ik weet heus wel wat je bedoelt, ik heb vaak genoeg oudere delen van PES online gespeelt. En ik vind dat het online gedeelte van bijna alle PES delen niet in verhouding staat met de gameplay offline.

Denk nou even niet dat je de wijsheid in pacht hebt m.b.t. PES want dat heb je echt niet. Ik speel het al jarenlang en ook online heb ik jarenlang gespeeld.

Als ik offline tegen vrienden speel dan mag hij met het team waar hij mee wil hoor. En als hij easy goals probeert te maken, dan moet ie dat vooral proberen.

Als ik jouw verhalen zo lees dan kan ik me echt niet voorstellen dat je er nog lol in hebt.

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had inmiddels al wel wat meer nieuws over de review code verwacht!Iemand iets gehoord?

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Morgen! Dan loopt de deadline af en mag iedereen reviews schrijven. Verwacht er maar heel wat :)

Cyrax, ik heb nooit geweten dat jij ook op PesFan komt?
    Ben wel benieuwd onder welke naam dat dan is ;)

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is dit nou sarcasme of denk je dat ik lieg? :emo:

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cyrax, jij bent er over begonnen hoor. Dat de gameplay niet op 2009 lijkt. (pag 24, onderaan) Want daar reageerde ik op. Nou, dat doet ie wel, dat heb ik trachten uit te leggen, anderen hebben het bevestigd, en jij nu zelfs ook.

Ik leg alleen maar uit wat er dan op 2009 lijkt. Daarom begon ik over die cheats. Niet net alsof doen ik zomaar over de cheats begin. Nee, jij beweert iets, en ik reageer daar op.

En ja, ik haal nog wel plezier uit 2008 online, anders zou ik hem natuurlijk niet spelen. Ik speel alleen niet tegen barca, inter en brazilie. En dan nog is het vaak frustrerend hoor, maar toch speel ik hem nog elke dag. Het zal wel de verslaving zijn, ;-).

--------
    Zijn er al mensen die de uitdaging van mij 1 pagina terug zijn aangegaan?

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    83 in de opm,dat is minder dan pes2009 en ik vind het juist beter spelen,maar oke ik haal het toch.

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5

/Mod Post dan ontopic. Ik zou er geen moeite aan verspillen. - Matrix

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond moet je pesfan in de gaten houden. Om 11, 12 en 1 uur komen ze met nieuws.

http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=222995

Ik heb geen idee wat we kunnen verwachten, maar volgens de refs gaan we het wel aardig vinden.

---------
    en matrix haal gewoon dat fotootje weg van Jackson. Voegt niks toe. Leuke grap ook, een misselijke foto weg zetten van iemand die net overleden is.......

14. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    De review dus:

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ook een review gegeven over het online gebeuren.

En volgens hun is het de beste online pes ooit. Nulkommanullag of andere zaken. Ze hebben getest door heel europa heen.

Klinkt uitstekend. Er moet nog wel bij gezegd worden dat met enkele honderden users online testen nog niet hetzelfde is als er straks tienduizenden de servers gaan bevolken.

Maar de eerste berichten zijn zeer positief, en dat is een pak van mijn hart.

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  16. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt al stukken beter dan de vorige delen. Eindelijk. :b:

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Laten we het hopen! Zou anders echt weer een domper zijn!

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind dat PES 2010 totaal niet op PES 2009 lijkt, dat klopt. Maar ga nou niet doen alsof je het nooit over de AI cheats hebt hoor. Kom op man, daar heb je het zo vaak over zonder dat ik daarbij betrokken was hoor.

Je kunt rustig zeggen dat anderen het bevestigd hebben, maar er zullen er ook zat zijn die niet vinden dat PES 2010 veel lijkt op PES 2009. Dus daar hoef je je niet achter te verschuilen verder. Ik heb trouwens nooit bevestigd dat PES 2010 op PES 2009 lijkt.

Ik beweer niet alleen iets, ik vind het ook. PES 2010 is veel beter dan PES 2009. Dat is dan wel mijn persoonlijke mening. Ik heb meerdere potjes gespeeld tegen vrienden en ik heb helemaal geen last van AI cheats. Als ik tegen de CPU speel wel, maar dat vind ik niet zo erg. Daar waren we het wel over eens toch?

Ik neem overigens aan dat je PES 2010 niet gaat kopen omdat hij (volgens jou) teveel op PES 2009 lijkt? En die vind je niet zo best toch?

Ontopic:

De reviews klinken wel okay wat betreft het online gedeelte. Maar goed, zoals al eerder gezegd, testen is anders dan live gaan met tienduizenden die op hetzelfde moment een balletje willen trappen.

Ik wacht het nog maar even af wat betreft het online gebeuren, maar het klinkt wel hoopvol.

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  19. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Offline review klinkt zeer positief, ondanks dat PES2009 zijn fouten heeft heb ik me er toch voldoende mee geamuseerd met vrienden dus met deze zou het dan helemaal goed mee moeten komen.

Alleen die slid-tactics, dit houdt wel steeds in als je ze wilt uitvoeren dat je het spel op pauze moet zetten? Zoja, dan zal ik er nooit gebruik van gaan maken.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als pes online goed in elkaar zit ga ik hem denk toch weer proberen. Het kriebelt wel een beetje :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina