1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nice! Als online werkt ben ik daar ook weer te vinden Han! Vorig jaar ben ik afgehaakt ivm lag ;)

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nogmaals, ik begrijp je kritiekpunten maar ik PERSOONLIJK heb er geen last van. Ik erken je kritiekpunten ook, maar dat houdt voor mij PERSOONLIJK niet in dat beide games dan hetzelfde zouden zijn.

En als je verder leest dan je neus lang is, dan zie je dat ik in mijn vorige post heb gezegd dat ik PES 2010 nooit een 8,5 zou geven, dus waarom zou ik het niet met die review eens zijn? Alleen omdat ik de AI cheats minder belangrijk vindt dan jij? Ik ben het niet met alles eens maar ik kan me op andere punten wel vinden in de review.

Mag ik dan aannemen dat jij het met iedere review boven de 6 niet eens bent? Want de animaties lijken idd alsof het een PS2 game betreft, dus een reviewer kan dan nooit een 7,5 geven toch?

Moet ik de reviews trouwens aanhalen waar de reviewer het niet heeft over AI cheats als je tegen anderen mensen speelt? En dan zeggen dat mijn mening niet uit mijn duim is gezogen?

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een 6 voor 2009 in 2008 een aardig realistisch punt.

Jammer dat je steeds zo zuigende taal gebruikt, hoezo moet ik verder lezen dat mijn neus lang is? Ik beweer toch nergens dat je die review niks zou vinden om dat punt. Het gaat er mij om dat die review van begin tot eind praat over dezelfde gameplay (letterlijk). Iets wat jij persoonlijk niet zo vind. dan is het toch logisch dat ik denk dat jij je hier niet in kan vinden?

Of wil je nu met droge ogen beweren dat jij je wel kan vinden in die review?

En die laatste zin, pfff, wat wil je daar dan mee zeggen? Dat dergelijke reviews waar die info niet staat al helemaal geen juiste weergaves zijn? In dat geval heb je gelijk.

Ik vind het trouwens allebij zeer zwakke reviews.

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik gebruik geen zuigende taal, je wil alleen niet lezen wat ik zeg. Je legt me woorden in de mond die ik niet heb gebruikt. Ik heb nooit gezegd dat je kritiek een leugen is of dat jij daarin alleen staat, alleen dat ik er geen last van heb. Vervolgens suggereer je dat ik het niet met de review van een 7,5 eens ben omdat ik niet zoveel last heb offline van de AI cheats. Terwijl ik in een post daarvoor nog zeg dat ik PES nooit een 8,5 zou geven.

Die laatste zin is bedoelt om je duidelijk te maken dat er genoeg mensen zijn die de AI cheats offline tegen mensen niet noemenswaardig vinden. En dus er net als ik niet zoveel last van hebben. Zoals er ook mensen zat zijn die wel last hebben van de AI cheats offline tegen vrienden. .

Dus als jij dan aangeeft dat de review van een 7,5 aangeeft dat er wel AI cheats in zitten waar zij last van hebben gehad, dan kan ik aangeven dat er genoeg reviews zullen zijn waar er met geen woord wordt gerept over AI cheats in de offline multiplayer.

Eerst zeg je dat ik nooit online speel dus ook niet weet hoe de AI cheats online zijn. Dat klopt, alleen heb ik nooit gezegd dat ik er online geen last van had. Alleen dat ik er offline geen last van heb.

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie legt er nu woorden in de mond, haha, sorry hoor. En ik suggereer helemaal niks, ik stel een vraag.

Maar goed, begin eens met pagina 24, en lees je eigen en mijn berichten nog eens terug.

Ik gebruik steeds letterlijk jouw woorden, en jij bent diegene die de woorden continu verdraaid.

Laten we er mee stoppen. We zien het allemaal wel, ok.

;-)

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ach reviews,fifa krijgt zoveel meer punten maar ik heb er geen plezier aan,ik hoop dat ik terug met pes lekker kan spelen en in de demo ging dat,dus reviews maken voor mij niet veel uit.

7. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand of je 2 vs 2 kunt spelen, MAAR dan dat ik thuis zit, een vriend thuis zit en wij beiden in hetzelfde team spelen en dan tegen 2 onbekenden kunnen spelen.

DUS NIET 2 personen achter 1 XBOX!

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Een vraag stellen is iets anders dan zeggen dat je iets aanneemt en er dan een vraagteken achter zetten. Als je dat doet dan suggereer je iets. Suggereren iets anders als het letterlijk zeggen.

Jij zegt dat ik er niets vanaf weet omdat ik niet online speel (kan ik qouten als je dat wil hoor), terwijl ik de hele tijd zeg dat ik er offline in de multiplayer geen last van heb (kan ik ook qouten). Dus waar heb je het over?

Ik heb er gewoon minder last van dan jij, omdat ik niet online speel en omdat ik er in de offline multiplayer geen last van heb. Is dat echt zo erg? Ik heb toch nooit gezegd dat er helemaal geen AI cheats in de game zitten?

@Rastifariman;

Volgens mij zou dit moeten kunnen. Ik heb het ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit kon vorig jaar al, dus zal dit jaar niet anders zijn. Veel interessanter is het als 2vs1 2vs2 oid. weer terugkomt met 2 personen achter 1 xbox.

10. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Oke dank julie wel!!

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hier zit ik eigenlijk ook op te wachten. Is eigenlijk de leukste mode. Met je maat op de bank, andere koppels te grazen nemen. ;-)

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Yeah wright.

En dit zijn dan zeker berichten van je kleine zusje?

uit het pes 2009 topic

Moet ik nog ff doorgaan of begint het weer een beetje helder te worden daar bovenin?

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Eerste qoute:

De AI bemoeit zich inderdaad teveel met mij. Als ik de bal niet wil wegschieten, dan doet hij dat wel. Dat doet hij altijd, dus het is geen AI cheat maar een bug. Niet alleen als je achter of voor staat.

Tweede qoute;

Gaat over een CPU verdediger, niet over offline multiplayer tegen een vriend of wie dan ook. Dat de CPU cheat om het spannend te houden als je tegen de CPU speelt daar waren we het al over eens

Derde qoute;

Hier heb je gewoon gelijk hoor. Dat vind ik ook, als ik beter ben dan mijn tegenstander dan behoor ik te winnen. Eigenlijk gebeurt dat ook bijna altijd, maar niet altijd.

In die laatste heb je dus volkomen gelijk, goed gevonden. Ik wist zelf niet meer dat ik dat ooit eens geschreven had :+

Maar dat neemt niet weg dat ik het niet zo erg vindt als dat jij dat vind. Daarbij gebeurt het veel vaker als je tegen de CPU speelt dan wanneer je tegen mensen speelt (offline). Dat weet jij zelf ook wel.

Maar waar de hele discussie om ging is dat jij vind dat de gameplay van 2009 hetzelfde is als die van de 2010 versie omdat er nog steeds (een aantal of allemaal, dat weet ik niet) dezelfde bugs in zitten. En daar ben ik het niet mee eens.

Daarbij blijf ik erbij dat ik er weinig tot geen last van heb in de offline multiplayer. Ik zal voortaan zeggen dat ik weinig tot geen last heb ipv geen last. Dus daar heb je volkomen gelijk in verder. Overigens heb ik dat in deze discussie vaker gezegd, offline multiplayer zelden tot nooit last hebben van AI cheats.

Wat ik niet begrijp is dat je nooit eens wat zegt over de slechte balans in het spel. De verdediging is onderschoven kindje, daar zou eens wat aan gedaan moeten worden.

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ok dan. Weet je wat ik jammer vind, we zijn beide pesfans, maar toch vliegen we elkaar in de haren, haha. We zien allebei graag dat dit de vetste pes wordt. Alleen ga jij uit van het positieve, en ik van het negatieve. Misschien heb je gelijk als ik eens wat positiever moet worden.

Zullen we afspreken dat we straks gewoon wat leuke potten gaan spelen als we pes 2010 hebben gekocht?

Nu een goede handdruk erop, en we lullen lekker verder over de punten die we wel allebij vet vinden.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Haha, prima hoor.

En ja, ik hoop echt dat dit een vette PES wordt. Voorlopig ga ik ervan uit (afgaande van de WE 2010 demo) dat het offline wel goed zit. Online wacht ik nog wel even af, maar ik ga er niet vanuit dat het online exact hetzelfde speelt als offline. Dus mijn blijdschap over PES 2010 is gebaseerd op een japanse demo offline :+ Ik weet dat het niet veel voorstelt, maar ik vind alles beter dan PES 2009.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees op de verschillende sites dat bijna iedereen, helaas dus niet iedereen, helemaal geen last heeft van lag. Uk leden die met een spanjaard spelen met een rode verbinding, en dan dat de game net zo speelt alsof die spanjaard naast hem op de bank zit.

Zelfs mensen die een oude, matige verbinding hebben. Maar ik geloof dat iedereen in Nederland al wel een aardige verbinding heeft. (is een aanname, ik weet er eigenlijk maar weinig van).

Nou, de mensen die wel lag hebben, kan ook ergens anders aan liggen. Maar ik denk dat de netcode van de game wel in orde is deze keer.

Daar zou ik dan het volgende commentaar op willen geven:

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    heb net de Online-demo gespeeld, meerdere wedstrijden, TOTAAL geen lagg, speelde uitstekend :)

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Was de gameplay ook lekker? Leuk dat het allemaal lagloos schijnt te lopen, maar is de gameplay ook tof? Als die ruk is hebben we niet zoveel aan een perfecte verbinding natuurlijk.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het is de gameplay van de demo, Cyrax. Het ìs namelijk dezelfde demo die we eerder hebben gespeeld, alleen dan met on-line mogelijkheden. In de PESFan-review van het spel kun je echter zien dat in de finale versie de response beter is.
    Ik heb twee potjes gespeeld: 1 tegen een Noord-Ier en 1 tegen Steven88 ( alias Zlatan88 ) en beide zonder ook maar enige lag. Beide potjes hadden beide spelers een groene verbinding.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed om te horen, worden weer late uurtje door de weeks ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina