1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dan moet je 'm niet kopen :)

2. jvbeilen

jvbeilen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig verschillen de meningen....

Ik heb zelf Fifa10 maar daar mist gewoon het gevoel wat ik bij PES wel heb.
    Dus ik hoop PES10 snel te krijgen.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, bedankt voor je nuttige bijdrage! ;)

Han, hoe staat het met de toernooi opzet? Of moet ik mezelf vaker verplaatsen naar digitaal gras.. ? ;)

4. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het raar vinden dat iedereen PES2010 zo afzeikt. Neem nou alleen het schieten al... Dat is veel beter dan vorig jaar. De demo speelde lekker weg.

Natuurlijk zijn er ook zo de minpunten, maar ik heb Fifa10 al 2 weken in huis en die nog niet echt veel gespeeld. Het is redelijk goed. Zeker t.o.v. van 2 jaar terug. Maar ook niet echt superbeter dan 09.

PES geeft me toch altijd meer speelvreugde. En dat is toch waar t om draait :) Net want jvbeilen zegt hierboven :)

Ik heb em trouwens bij thehut.com besteld voor zo'n 30 euro. Moet ik iets langer wachten, maar ach... Heb nog zoveel andere games op dit moment. Die week extra wachten lukt me ook wel :)

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb een paar potjes gespeeld. Met een team als Ajax kun je niet met iedereen van die harde afstandschoten maken. De gezichten zijn beter als bij FIFA. Bij Ajax lijken dit jaar Van der Wiel en Sulejmani ook net echt. Bij Feyenoord zag ik o.a. Cissé...

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De toernooi-opzet kunnen we pas maken als we weten hoeveel mensen er meedoen. We proberen iets met een groepsfase, gevolgd door k.o.-fase.
    Ik zou je willen aanraden regelmatig even te kijken op digitaalgras. Zeker ná het openen van de inschrijving op 5 november.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet wachten om ML te beginnen met Ajax :D Nog een dagje geduld denk ik :mad:

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nog op vandaag maar de kans is klein.

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Als ik het zo lees beginnen we aardig warm te lopen voor deze game! Volgens mij zijn de meeste gezichten aardig herkenbaar bekijk de filmpjes nog maar eens goed insidegamer.nl

Zodra ik de eerste resenties hier op Xbw gelezen heb en ze zijn positief dan ren ik naar de winkel.

Ben zeer benieuwd naar de master leugue
    (jaren niet gespeeld :) )

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    BaL heb ik ook weer zin in! Weinig veranderd, maar wel de AI opgeschroeft, wat mijn enige echte minpunt was aan BaL! ML daarnaast ook nog eens, heb ik ook nooit echt veel tijd in gestopt, maar dit jaar ziet het er interessant uit :D Daarnaast nog eens community mode voor alle zaterdag avondjes en natuurlijk de online modus die als het goed is gewoon werkt!

Heb er echt zin in :)

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    1 minpunt vind ik wel is dat bijna elke voorzet er met een kopbal in gaat. Voor de rest heb ik de game nog niet super veel gespeeld. Dat ga ik zo wel doen.:)

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij hebt hem al?Waar heb je hem gehaald?

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Omdat het beter is dan vorig jaar wilt niet zeggen dat het nu goed is, want veel slechter kon het niet worden.

En ik ben blij dat PES uitkomt dan, hebben we eindelijk eens wat vergelijkings materiaal met Fifa 2010.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vond de demo niet zo super. Maar moet zo naar MM rijswijk maar hoop niet dat ze hem hebben, want dan ben ik bang dat ik hem wel koop terwijl ik wel veel plezieraan Fifa heb. Wil altijd alles hebben :p

15. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stja de Demo was ook helemaal geen final.. ik denk dat nu toch een stuk soepeler loopt.. Ik heb fifa10 net verkocht.. Dat PES maar snel uitkomt.._0/

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    De demo speelde goed en de reviews doen mij denken aan de oude pes tijd en dat wil ik terug dus pes2010 kom maar in de rekken nu.

17. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb op basis van de 2 demo's voor PES gekozen dus meningen verschillen :) Ik heb hem net besteld bij zhgaming.com voor slechts 43,95.

18. Bojangles

Bojangles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grrr.. Met me eigenwijze kop toch Groningen verkozen boven NAC en Sparta als gevolg dat ik nu al 3x achter elkaar alleen kan trainen... :p

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
  20. Bojangles

Bojangles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Be A Legend.. _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina