1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Zal wel gewoon transfer updates zijn en misschien een paar licenties als we geluk hebben. Maar het kan nog wel een maand duren hoor voordat we de update krijgen, was vorig jaar ook zo. Steeds uitstel.

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES6 nog steeds de beste?...dat zegt naar mijn mening genoeg!2010 is gewoon weer een stap in de goede richting en hoe meer je het speelt des te beter ie wordt!Ik ben zeer tevreden...tuurlijk zitten er nog bugd en irritante dingen in, maar het ouwe pes gevoel is weer terug!!!!Ben blij,anders had ik wel over moeten stappen naar fifa,ik had fifa 08 en fifa09 ook gekocht en na een maand weer de marktplaats op gegooid.Dit jaar had ik echt goeeie hoop en heb ik Fifa 10 links laten liggen...god zij dank!!!vanavond mijn speler in de legends mode upgraden.

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nou, ik hoop dat het om transfers gaat. Want sneijder + robben nog bij real. Hoezo overpower'd. :p

4. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je online gaat,tellen de potjes die je in de online demo hebt gespeeld dan ook mee,of begin je gewoon weer op 0? (wat ik wel hoop eigenlijk)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Transferupdate mogen ze wel vandaag gelijk erbij knallen. Toch raar als je nog een maand moet spelen met spelers die er niet meer in horen! Zo moeilijk lijkt me dat ook niet!

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, want dat is een andere build!

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Die update gaat zeer zeker over de transfers en mogelijk wat kleine toevoegingen.
    Het probleem is echter dat ze zeggen dat het "shortly" komt en nou vind ik dat nogal een rekbaar begrip. Vorig jaar kwam de update 3 weken na de release-datum...

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De soundtrack is wel heerlijk trouwens. :)

9. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen voordeelregel in zit.. Voor de rest toppie!!

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom ze die er ooit uitgehaald hebben is mij een raadsel... Volgens mij komt hij nog wel sporadisch voor ,maar lang niet zo goed als in PES5 :mad:

11. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nog niet tegengekomen.. Wat ook jammer is als je buitenspel loopt en de keeper krijgt gewoon de bal dan is het alsnog buitenspel en ligt de game weer stil.. Verder is mij nog weinig opgevallen.. alleen dat Engeland echt goed sterk is..:+

12. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen de mensen die m al gespeeld hebben antwoord geven op de volgende vraagjes:
    Is de steekpass ( Y ) gefixt? (in de demo was het om te huilen)
    Hoe is de training, heb je weer die spelletjes erin? (was altijd wel lachen)
    Is de edit mode voor emblemen etc. weer met een grid? (zoals vroeger het geval was)
    Lopen er nog super saiyens rond?

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    y pass??
    Je bedoelt steekpass? Dat is echt DRAMATISCH. Heb een paar potjes online gespeeld en dan kan je het spel goed testen. Steekpass is werkelijk waar echt NUTTELOOS. Je probeert een steekpass te geven aan een VRIJSTAANDE speler en de bal gaat richting de tegenstander. Of veel te hard of te zacht of de verkeerde richting. Het is echt nooit goed met de steekpass. Lijkt wel alsof het in geprogrammeerd is dat steekpass niet mag werken, wat hij gaat nooit goed!
    En wat ik ook wel vrij slecht vind is dat speler gewoon door elkaar heen gaan. Je kan niet eens goed je kont erin zetten om de bal te beschermen of snel weg te draaien. De verdediger gaat vrolijk door je lichaam heen.
    En voordeel regel oh oh wat is dat irritant zeg als je op het punt staat een counter te maken en er wordt gefloten voor een overtreding

14. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom staan er maar 9 sterretjes?

15. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is best wel kut dan, merk je ook dat als je er 1 geeft dat die speler in de diepte loopt en je niet naar de bal toe kan zegmaar?

16. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb al een aantal prachtige doelpunten gemaakt door een hoge steekpass te geven, aanvaller tussen 3 verdedigers en toch er tussen wurmen en de bal tegen de netten te schieten.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb gisteren een mooie goal gemaakt met een steekpassje tussendoor.
    Je moet er aan wennen dat de speler in de richting kijkt van de pass. Hij moet dus eerst in de goede richting staan, anders lukt het niet. Als je er over nadenkt is het wel logisch... :)

18. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Tel maar door vanaf PES6. Dan kom je tot de conclusie dat het PES 9 is. Dus ze houden op subtiele wijze de oude telling er nog bij.

19. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat het kut is kan ik niet zeggen.. ik maak zeker 8 van de 10 een goal doormiddel van de steekpas, over de grond of door de lucht..

Wat alleen jammer is als je op topspeler of hoger speelt, is iedere voorzet van de AI bijna een goal.. De hele taktiek draait bijna om de voorzet eruit te halen.. Maar de game blijft top!! ook de afstandschoten zijn geweldig zeker van Lampard..!!

20. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben zeer positief over de nieuwe PES, al was mijn eerste online potje niet geheel lagloos. Mijn rondje was groen en die van hem oranje, waarschijnlijk kwam het omdat hij uit Andorra kwam :p (dat stond er tenminste).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina