1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat die tien minuten wel om zijn hè? :D

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja...om die tijd is iedereen natuurlijk online aan het gamen...had ie beter gewoon de lobby in kunnen gaan?

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wilde gewoon even snel testen voordat VI begon gisteren. Als iemand tussen 19.00 en 19.30 kan, dan hoor ik het wel. GT: Mister Jows

4. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik meedoen zonder me op digitaalgras te registreren? Zoja, voeg me maar toe! (AC Milan)

Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  5. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gaat niet aangezien je afspraken met anderen moet maken in een daarvoor aangemaakt topic.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat is trouwens zo bezwaarlijk om je daar te registreren? Het is precies hetzelfde als hier. We zenden geen spamm ofzo...
    Maar goed, we hebben nu een mooi aantal, dus dan kan je bedenktijd nemen tot een volgend toernooi ;)
    Trouwens, Appie, kan je even doorgeven welk team je neemt? Graag vóór woensdagavond 23.00 uur. Dan gaat de inschrijving dicht en gaan we loten. Donderdag begint dan het toernooi.

ON TOPIC weer ;)

Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Die doelmannen kunnen soms echt wel de pipo uithangen zeg.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Fifa verkocht voor 35 euro en pes besteld voor 35,08 :D. Vind fifa goed, maar me vrienden blijven bij PES en ik wil ze toch in blijven maken. Dus verplicht om PES te kopen ;)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zit ik ook over te twijfelen, zeker omdat ik fifa laatste tijd niet meer zoveel speel. PES speel ik altijd het hele jaar door fanatiek , fifa niet.. Komt omdat ik online soms te oneerlijk vind en de manager mode minder dan de master league vind.

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben er al wel uit.

Ik wacht tot die in de budgetbak ligt. Heb de PC zeer uitgebreid getest, en man man man, wat een matige game zeg. Er zitten zoveel zaken in die bijna elke wedstrijd verpesten. Meer als in 2008 helaas.

Online werkt beter, het is iets moeilijker om te whoren met een superspeler, en de pace is iets lager. Verder kan ik geen voordelen vinden die voor mij van belang zijn tov 2008. Wel enkele zeer storende nadelen, zoals bv de keepers, de scheidsen en de offence AI van je cpu tegenstander.

Die 3 punten waren in 2008 al niet erg sterk, maar zijn nu gewoon nog slechter.

Ondanks dat ik zeer sceptisch was, heb ik me toch nog enigzins mee laten voeren op het enthousiasme uit de previews ed. Mensen probeerden mij gerust te stellen, dat de beelden die we kregen slechts old builds waren. Mocaps met Messi werden geshowd. Alles werd er weer aan gedaan om de argwanende gamer toch maar zo ver te krijgen de game toch maar te halen.

Nou, we zien het. Voor de 3 keer op rij een onafgewerkte game, die op sommige aspecten gewoon 'broken'' is.

Ik had zo veel zin in een vette PES. En weer valt ie tegen, en niet zo een klein beetje ook. Heel erg jammer.

11. jvbeilen

jvbeilen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onderstaand filmpje zegt genoeg!

12. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is jouw mening he!!!!

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Danny.

Maaruh, jij vind de keepers en de scheidsrechters prima?

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ze niet prima, maar veel problemen heb ik er niet mee. Keepers maken in het echt ook blunders, in het spel idd te vaak. Maar echt rare uitslagen krijg ik er niet door.

Scheidsrechters vind ik wel drama, maar het sliden is daarentegen enorm verbeterd, heb dan ook niet vaak een overtreding. Wel irritant dat ze de voordeel regel eruit gehaald hebben :mad:

Het vergalt mijn plezier echter niet! Online spelen is een blast en offline tegen elkaar al helemaal!

Ok...?

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees voor je, dat je hierop nog gaat terug komen als je een potje of 300 hebt gespeeld online. Ik denk dat je dan wel problemen gaat krijgen. We zullen zien.

Ik hoop trouwens dat er nog wel een patch gaat komen.

Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb er 100 op zitten nu :)

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 minuten?

En met wie heb je grotendeels gespeeld?

18. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dit snap ik dus nooit. Vroeger, ja vroeger, was de master leaque tof en vernieuwend. Dit jaar is het toch geen master leaque meer te noemen? Je speelt gewoon direct in je hoogste divisie. De master leaque is totaal niet uitgebreid, er zitten zo weinig spelers in het spel dat je/ ik er totaal geen lol aan heb i.t.t manager mode bij Fifa. Ik speel nu met een engelse 2e divisie club en ga daar gewoon een top team van proberen te maken ik zit in 2 seizoenen al op een 3 sterren team.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    quick match online, dus tegen mensen over de hele wereld :)

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat bedoel ik niet.

Met welke ploeg speel je zelf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina