1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ;), trouwens kan iemand mij info geven over welke teams er allemaal inzitten? en hoe het met de stadions en kits enzo zit?

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool, barca, spanje, duitsland, frankrijk en italie.

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nu doetie het ;)

Vind deze pes btw awesome om met z'n 2e of meer te spelen!

4. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel in de volledige versie.. duitse competitie nog steeds fok op?

5. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd MAX semi assisted voor toch wat AI geblunder te vermijden.

Misschien probeer je deze game te hard...
    Ik heb de indruk dat de meesten te snel willen het balletje naar voren krijgen en te scoren, wat normaal is wanneer je slechts 5min krijgt in de demo. Maar toch, geregeld een pass naar achter en de verdediging rustig mee laten opkomen, de bal in het team houden en dan de opening vinden.... dat is het mooie van de game. Ook al maak je maar 1 of 2 goals. :thumbs:

6. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    RESPONSE PROBLEMS FIX

:eek::eek::eek: VOOR AL DIEGENE DIE MET RESPONSE-ISSUES TE KAMPEN HEBBEN:

Blijkbaar gamen de meesten op 1080i resolutie,
    Verander deze op je XBox naar 720. Dit zou een aanzienlijke verbetering zijn ivm de response tijd.
    Of voor de versie op de PC moet je VSYNC uitschakelen.
    Dit is de reden waarom de meningen zo vershillen qua responsetijd.

Bron: winningeleven blog

edit: Net getest... En het lijkt te werken. idd reageert het mannetje een tikkeltje sneller nu op de buttons. Voorlopig geen response-issue's... ook al waren deze minimaal bij mij.

Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel vanaf het begin al op 720, blijft slechte response.
    Of is Adam weer dingen aan het verzinnen? ;)

8. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die gozer is focking zielig.8)

9. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het heel onzinnig, zal helemaal lekker worden.

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    De response issue is vooral te meten bij corners. Je ziet dat balkje gewoon lopen nadat je hebt geduwt.

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Die Adam is de weg een beetje kwijt hoor.... Krijgt gewoon geld om alles wat krom is recht te praten. Begrijp mij niet verkeerd, ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, maar dit soort zaken zijn gewoon bullshit.

Alsof de resolutie invloed kan hebben op de response van je spelers. Zelfs al zou dat zo zijn, dan bewijst het dat ze bij Konami slecht testen en bovendien nieuwe programmeurs moeten aanstellen. Zou te kneuzig voor woorden zijn.

Ik blijf erbij, Konami heeft PES weer realistischer willen maken. Dit zit dus ook in de definitieve versie. Het speelt echter veel minder intuitief en zoals Cyrax al zegt, als ik pass of schiet, dan wil ik dat mijn speler passed of schiet. Of dit nu een afzwaaier wordt of een pass in de voeten van de tegenstander.......

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt trouwens niet van Adam zelf af dit verhaal, maar van een paar mensen die het spel getest hadden op een HDTV en op een non-HDTV. Op een non-HDTV schijnt het allemaal wat sneller te werken oid.

Neemt niet weg dat die Adam echt een rare snuiter is...

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Weet je wat het is?

Ik begrijp mensen die allerlei excuses gaan gebruiken voor de responsetijden gewoon echt niet. De responsetijden zijn slecht, klaar. Ik heb een HD-TV en ik ben ziek van die response tijden. Het kan me niet schelen of het volgens mensen aan mijn tv of instellingen ligt. Dat zou niet moeten en dat is het belangrijkste. Ik hoor al jaren niet anders meer, het ligt altijd overal aan, behalve aan Konami en aan PES zelf.

Die Adam is echt niet goed, hem geloof ik alleen nog maar op 5 december. Die kerel is echt een verschrikking. Dat gelieg en gedraai van die kerel is niet te harden gewoon.

PES 2010 is wel een leuk spel, ik zal het zeker met vrienden offline gaan spelen. Maar eerlijk gezegd heeft het met een simulatie gewoon niet veel te maken. Het speelt lekker weg als je eenmaal wat gewend bent en je maakt soms goals waarvan ik een grote grijns op mijn smoel krijg. Dat telt voor mij net iets zwaarder dan de grote minpunten aan deze game. Dat is het geluk van Konami.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Of het is een build van voor de GC. Of het is er ééntje na ... hoe dan ook, ga een game nog niet afschrijven vanwege een demo ...

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, ik vind het ook belachelijk en ga echt niet aan de resolutie lopen kloten. Heb verdomme niet voor niets een HDTV gekocht.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe kan een beeld resolutie nou in GODSNAAM de response tijd verbeteren? Denk nou toch is na ... jezus.

Beeld word via de 360 geregeld, heb geen ENKEL spel gehad wat sneller / langzamer speelt met een 1080p of 720p resolutie ... dikke stierenstront.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Doe ik ook niet hoor. Ik weet dat het een demo is. Misschien is de response in de retailversie wel een stukkie beter, dat zou mooi zijn. Ik koop de game zowieso, al zijn de response niet naar mijn smaak. Het zou wel wat plezier weghalen, dat wel.

Ik begrijp alleen niet waarom veel mensen alllerlei redenen gaan bedenken voor de slechte responsetijden. Het ligt aan je tv, het is gewoon het realisme, je moet links van je televisie gaan zitten en niet rechts, je kunt het beste op een zwart wit televisie spelen enz.enz..

Whatever denk ik dan eigenlijk. Feit is dat op dit moment de demo een hele slechte responsetijd heeft. Ik koop het spel wel, maar veel gamers gaan dat waarschijnlijk niet doen. Dat komt ook deels door de demo, of het nu in de retailversie ook zo is of niet.

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem ook gewoon...elk jaar is er wel iets op aan te merken,maar ik haal er echt een jaar lang plezier uit.Ik speel zelfs PES6 nog en dat spel is 3 jaar oud!Ik kan niet wachten om mijn eigen speler te trainen en dan in the legends mode te spelen

Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  19. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik speel pes6 ook nog regelmatig echt een topgame! :cool:

20. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijft PES 5 nog steeds de beste ;) die had de perfecte combinatie aanval/verdediging, goede snelheid, uitstekende response, weinig bugs :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina