1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe alleen pes6 omdat die het meest lijkt op de oudere versies voor xbox/ps2. De pes versies op de ps2 zijn nog steeds geweldig. :)

Ik heb in de winter 2/3 jaar terug dagenlang met een vriend een hele champions league nagespeeld. Statistieken bijhouden, topscorers, kaarten, assists. Echt vermakelijk :9, dan loten we welke teams we zijn en ik was maar net beter dus altijd spannende duels:)

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel,maar op een LCD ziet het beeld er niet uit(sneeuwerig) en kan niet op breedbeeld maar alleen op 4:3

Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Dit kan wel degelijk, niet dat het hier het geval is maar het kan wel degelijk. Hogere resolutie is meer cpu tijd voor graphics, meer cpu tijd voor graphics betekent minder cpu tijd voor input. Om het maar makkelijk uit te leggen.

Bij world of warcraft is dit heel makkelijk te zien. Daar kan je een optie aanzetten dat hij 100 keer per seconde scant of jij een input geeft. Dit 100 keer scannen geeft wel een flinke knal op je fps. Heb je deze optie niet aan staan dan kan het zijn dat hij soms iets te laat reageert op je inputs.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bullshit. Gears of War 2 en Killzone 2 zijn games die vereisen ERG veel van je CPU / GPU. Op 720p en 1080p merk ik geen enkel verschil. Ja, misschien dat je verschil merkt ... maar dat zal echt minimaal zijn.

Bij WoW zal het waarschijnlijk met de Anti-Aliasing te maken hebben ... dit maakt het beeld ( volgens mij ) wat "zachter".

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe maak je eigenlijk een lob?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Met LB geloof ik.

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

LT(heb ik zo ingesteld) op hoe die standaard staat is het inderdaad LB

Ik heb LB en LT geswitched net zoals RB en RT

Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het heeft met de refresh rate van je scherm te maken... 100 hz / 50 hz / 60 hz noem maar op. Een maat van mij heeft bijv. geen 100 hz scherm en daar merk je echt verschil in snelheid op.

Het heeft ook verder niks met grafische rekenkracht oid te maken.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Raar, ik heb zelf ook een 100HZ scherm en merk geen verschil ;)

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is het voordeel van switchen?

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Elke tv is anders ... Heb het bij PES2010 nog niet geprobeerd ,maar bij andere spellen hadden we daar wel "last" van. De ene valt het ook meer op dan de ander en bij sommige spellen is het niet eens aanwezig.

Beetje apart allemaal ;)

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik merk wel een verschil, maar dat is uit te leggen.
    Mijn standaard-instelling is 1080i omdat mijn LCD-toestel geen 1080p aankan.

Als ik PES speel op 1080i ( interlace mode ) dan gaat dat langzamer dan op 720p, want op 720p hoeft de TV het beeld maar 1 x op te bouwen en in 1080i bouwt hij het beeld in twee helften op.
    Daarom is het verklaarbaar dat PES bij mij als een race-auto zo snel gaat op 720p en op de juiste snelheid in 1080i.
    Het zal wel per TV anders zijn. Ik heb het uitgeprobeerd op 720p en ben heel snel weer naar 1080i teruggeschakeld.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat kan allemaal zo zijn, maar dat heeft niets met responsetijden te maken. Overall gaat het spel misschien langzamer of sneller, maar als ik op een knop druk en hij schiet 2 seconden later, dan ligt het aan het spel. Niet aan de televisie. Knop --> spel heeft niets met je televisie te maken.

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij kun je alle spellen en films beter instellen op 720p en niet op 1080i...

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had zonet mijn eerste penalty. Maar wat is er met die camera gebeurt. ik had gewoon de wide camera en niet ingezoomed op de speler. Ik misde hem ook dik.

16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is puur persoonlijk, ik vind het zo het lekkerste spelen!

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook 1 pingel gehad en schoot hem op de paal...maar totaal geen idee wat te doen...is een drama!

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Op 720p gaat het spel echt snel en ik kan het vergelijken, want ik heb de PC-versie ook.
    De PC-versie gaat ongeveer even snel bij mij als op de Xbox 360 op 1080i.
    Mogelijk ligt het aan mijn TV-toestel die wat beperkt is omdat het geen echt hoge resolutie heeft. Het ondersteunt geen 1080p.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed, om dat gezeik over schermresolutie en Response tijd de kop in te drukken ...

Pro Evolution Soccer 2010 zou de EERSTE game zijn die hier dan last van heeft. Ik speel al een flinke poos op 1080p ( Gears of War, Killzone 2, Metal Gear Solid, Halo 3, Call of Duty, Battlefield : Bad Company / Modern Combat en noem zo maar op ) en heb nog NOOIT last gehad totdat PES voorbij kwam.

20. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Het is echt ongelooflijk dat er mensen zijn die dit gedrocht van een spel kopen.
    We zijn nu 4 jaar verder op de Next-gen consoles en Konami poept dit spel er uit, het is echt beschamend.

Ik ben een PES fan van het eerste uur, heb ze echt kapot gespeeld en dan niet de iets arcade achtige europese PES versie, maar de ietsjes meer simulatie achtige japanse Winning Eleven serie, waarvan Winning Eleven 6 Final Evolution de beste was uit de serie.
    Allemaal op de ps1 en ps2. Ik tel de ISS serie niet mee, want die was van een ander team.
    Ik heb hier nog orgineel World Soccer liggen de eerste Wining eleven.

Maar wat Konami de laatste jaren aan het doen is, weet volgens mij niemand. Als je na 5 jaar nog steeds met deze troep komt dan kan je volgens mij wel stoppen met voetbal games maken of kom eindelijk eens met een nieuwe engine.

Nou ja ieder zijn ding, maar ik snap gewoon niet dat mensen dit nog pikken en het nog steeds kopen, terwijl ik echt een PES fanboy ben/was. Ik denk dat ik wel meer als 20000 potjes in mijn leven heb gespeeld met Winning eleven, maar ze zijn met een jaar geleden toch echt kwijt geraakt.
    Echt heel erg jammer, maar helaas.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina