1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind PES 2010 wel beter dan PES 2009 hoor. PES 2010 speelt wel wat beter vind ik zelf. Als jij nog iedere avond PES 2009 speelt, dan vind je PES 2010 ook wel tof denk ik. Mits je de onvermijdelijke minpunten voor lief kunt nemen. Dat kon je blijkbaar in PES 2009 ook. Ik niet 8)

2. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tja, minputen...ik weet ze inmiddels wel en daar hou je rekening mee tijdens de wedstrijd. Soms kun je de controler in je tv smijten, omdat het dan echt een onwijs lompe bug is

Erger me nu aan de lag. Bij een quickmatch moet je vooraf de wedstrijd kunnen cancelen, mocht de verbinding ruk zijn

3. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over de achievements lijkt me, die AgentSmith in de post voor de zijne neerzet.

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Tricks:

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    @ Molly: bestaat dit filmpje ook voor de playstation 3 controller? Als ik dit zie kan ik er trouwens echt weinig van :+

Waar is pes 2010 het goedkoopst momenteel, gamehubs?

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik denk dat xbox en ps3 knoppen gewoon het zelfde zijn,
    RT is dan alleen R2

7. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo gespeeld.Ze gaan de FIFA kant op...wie had dat gedacht.
    Ze willen net zoveel verkopen als Fifa, geld is geld. Maar Fifa heeft de naam die nog steeds nadreunt uit de goeie tijden en het ziet er gelikt uit....dat is waar de meeste boerekneuters naar kijken...niet naar de diepgang van de game, dat lukt niet door eventjes in de bartsmit het spel te spelen of de hoesje te lezen.

Fifa dus de nieuwe standaard ? mooi, realistisch..maar traag ?

Vond pes 2010 inderdaad mooier, de spelers, de moves, maar dus ook trager.
    Dat zal natuurlijk wel realistisch zijn, maar als ik verd*mme wil schieten, dan moet hij dat ook direct doen...maar dat doen ze niet !! Er zijn grenzen hoor aan dat realistische gezeik(niet eerst de bal goed voor de voet leggen, gewoon schieten mannetje!). Voor een schaakspel maakt die vertraging niet zoveel uit, maar met voetbal wel ja !!

zucht...

misschien ligt het aan mij en moet ik wennen aan dat realisme en zijn we te verwend geweest. Als de voetbalgames jaren terug traag, maar realistisch waren begonnen, had je mij nu niet gehoord. Nu zijn we dat snelle gewend en gaan ze dat terugnemen...ja, dan maak je me boos :)

Maar goed...ik vermaak me wel weer met die pes2010 hoor.

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik hou juist niet van dat snelle. Dan krijg je dat solo gedribbel constant met messi of ronaldo online. Hopelijk kan dit nu niet meer.
    Maar het trage schieten heeft denk ik niets met realisme te maken. Ik denk dat het gewoon een fout in het spel is.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Een fout in de demo bedoel je. Het is niet de definitieve versie, hoewel het niet waarschijnlijk is dat ze een dergelijk elementair gameplay element nog gaan aanpassen een krappe maand voor release.

10. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die demo gaan ze niet meer aanpassen nee, die disc's zijn al naar de drukkerij, misschien ooit nog een update-tje.

Ik heb het trouwens over snelle reactie op het veld, niet over snel lopen.
    En dat spelers harder lopen dan de andere hou je altijd. Neemt iemand Barcelona, dan pak ik ze terug en neem zelf dan ook Barcelona ;)

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Dude, Pes 10 is nog niet gold. Dus het is nog niet naar de drukkerij. Dit gebeurt vaak pas 2 a 1 week van te voren.

13. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Plus de demo was niet heel recent...

14. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb de demo van WENB2010 gespeeld.

Deze speelt een stuk beter dan de PES2010demo in ieder geval.
    Zogenaamde response issues worden de kop ingedrukt, tempo ligt goed, de graphics en animaties zijn hetzelfde als PES2010, voorlopig geen keeper-blunders en dat zal het zowat zijn zeker.
    Het is eigenlijk identiek aan de PES2010demo maar met de stabiliteit van PES2009.
    Ik heb men xbox resolutie dus terug gewoon op 1080 kunnen zetten zonder nadelige effecten... zo zou het moeten dus!
    Wat wel opvalt is dat er nog steeds geen fake-shot aanwezig is wat me wel stillaan zorgen baart.

In ieder geval als je nu deze demo speelt, heb je niet meer het gevoel dat de game nog niet afgewerkt is...
    Ik zou zeggen, try it yourself!

cheers :b:

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja naar mijn gevoel is de japanse demo iets beter. Je kan nu tenminste in één keer schieten, zonder dat hij eerst moet aannemen. En de overal response voelt ook beter aan. De animaties vind ik nog steeds niet echt top. Ren animaties zien er echt uit als the benny hill show. Dat deuntje zou er perfect onder passen.
    En volgens mij kan je ook wat langer spelen of niet?

16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik zou hem wel willen spelen, maar hoe kom ik eraan?

17. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    - Maak hier een e-mailadres aan en zet je locatie op Japan, welk gebied maakt niet uit. Postcode bestaat uit 7 cijfers dus 0000000 is voldoende.

- Maak daarna een nieuw profiel aan op je Xbox 360 en maak gebruik van het gemaakte e-mailadres.

- Hierna kun je de WE2010 demo in de Market Place vinden. :)

18. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je moet ook een gold account hebben, iemand hier een idee van hoe ik dat krijg op mijn japanse alter ego account?

19. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg automatisch één maand gratis Xbox Live Gold net zoals dat bij Europese accounts het geval is.

20. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij duurt hij idd iets langer, althans die indruk geeft hij.

Voor die jongens dat een japanse account hebben aangemaakt: je krijgt normaal automatisch 1 maand gold abbo gratis, tenzij je al meer dan 5 online accounts hebt aangemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina