1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 26 nov 2009.

  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin er nu wel heel erg van te balen. Zo lang dat ik moet wachten op die update.

    Heb de suggestie gekregen om mijn cache op te schonen. Had ook geen effect. Degene die de winnende oplossing biedt, krijgt van mij gratis een (tweedehands) Xboxspel ;)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bel de Konami helpdesk, die moeten het weten...
     
  3. Ruya-

    Ruya- Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ben hier nieuw en ik wilde even zeggen dat ik precies zelfde probleem heb als de TS.

    DLC versie is nog de oude, patch blijkt de nieuwe te zijn: 1.02/

    Upgrade gedownload via dat marktplace.xboxlive.com gedoe.. maar dan ook alleen gedownload.. er wordt niks geinstalleerd oid.

    Nu heb ik dus Konami gebeld en zij zeiden lekker fijn... dat er niks bekend is over een dergelijke probleem dus dat zij het ook niet wisten!

    iemand anders nog een idee? Of heeft de TS al iets gevonden erop?

    ik kan btw wel gewoon online PES spelen.. dat is geen probleem.. alleen kan niet tegen een vriend van mij online pessen, omdat hij de update heeft en ikke niet.. dan geeft ie foutmelden ofso..

    Grts
     
  4. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Je bent zeker niet de enige die het probleem heeft. Ik heb er zelfs al een thread over gestart:


    [thread=137069]Klik![/thread]

    Je bent inmiddels de derde die ik over dit probleem hoor. Je zou eventueel daar verder kunnen posten. Zelf heb ik nog geen oplossing gevonden voor dit probleem.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat dit het oplost:
    Tip van iemand op PESFan:
    ...en inderdaad, daar staat-ie onder new arrivals. :)
     
  6. Ruya-

    Ruya- Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik hem ook vanaf gehaald... alleen hij download het.. en dat was het.
    Voor de rest wordt ie niet geinstalleerd oid. En dat moet wel gebeuren, dat er op een gegeven moment een berichtje komt te staan: "the update is installed en ready to use" oid.. :'-(
     
  7. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Die waren niet afgewerkt neen, er zaten ook bugs in, maar je kon er wel een systeem in ontwikkelen.
    Nu heb je voor dat de bal soms onvoorspelbaar controleerbaar is, en de reactietijd van de mannetjes verschilt van keer tot keer. Dat bedoel ik dan met hoe je dan een guide kan maken.

    Je hoeft je niet aangevallen te voelen als er iets negatiefs over konami word gezegd. Voor alle duidelijkheid, ik speel PES2010 met veel plezier tov andere voetbalgames, maar het ergert mij nu gewoon op gebied van balcontrole en reactietijd. PES 4,5,6 dat waren robuuste, stabiele voetbalgames, die je moest leren spelen. nu is dat voor mij ver zoek.

    Grtz:b:
     
  8. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik kan iedereen die die guide nog nooit heeft gelezen/gezien, het zwaar af raden.

    Ik heb hem een paar jaar geleden helemaal gelezen en uitgewerkt. Boek plus dvd's. En het nadeel van die guide is, dat het ook precies beschrijft hoe de gameplay engine werkt. Bv waarom een speler een slecht schot op goal geeft, hoe de voorzetten nu eigenlijk precies werken, hoe het verdedigen werkt, etc etc. En dan bedoel ik niet dat er staat hoe je moet schieten, welke knoppen ed, nee ik doel dan echt op gameplay engine feiten, dus waarom een schot zo gaat zoals die gaat.

    Als je dit allemaal weet, dan zie je dus precies wat er gaat gebeuren, en als je dit weet, dan zie je ook ineens alle cheats, heel erg duidelijk. En je ziet en weet alle andere tekortkomingen van de engine's.

    Maar!!!!! sinds ik die guide door en door ken, vind ik de game veel minder leuk. Ik heb dan ook erg veel spijt dat ik hem ooit heb aangeschaft.

    Je wordt er een erg goede speler van, echter de zogenaamde ''vrijheid'' in de game valt helemaal weg. Immers, je ziet gewoon die engine zijn werk doen, omdat je weet hoe die werkt.

    Ik vind het echt een afrader hoor.



    Overigens, de verschillende PES guides zijn een bewijs dat de gameplay al jaren hetzelfde is, dat dan weer wel, maar ach, laat ik er niet over beginnen, Rastifariman krijgt na 1 opmerking al weer een lullige reply terug. Van iemand die notabene op een ander forum een post met precies dezelfde strekking plaatst, alsin ''ik heb helemaal geen vertrouwen meer in konami''. En dat 4 dagen later dan de post van rastafari, hoe lachwekkend.


    Maar goed, ik zou er niet aan beginnen aan die guide. Je wordt er veel beter van, dat klopt, maar dat gaat dan wel ten koste van het plezier wat je met PES hebt.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De gids komt helemaal niet uit voor PES2010 hoor...
     
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan, maar met de gids van eerdere jaargangen kom je een heel end.
     
  11. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gesproken bertje, want ik zou zomaar de guide hebben aangeschaft.
    ik kan me inderdaad voorstellen dat je de wedstrijd anders gaat zien als je de engine kent en het dan minder leuk wordt.

    Gisteren twee hele leuk potjes gespeeld en 2 erg mooie goals gemaakt en ook opgeslagen. Hoe zet ik die filmpjes op internet ? Is dat makkelijk ? tips welkom
     
  12. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    in het begin was ik nog redelijk enthausiast richting pes10, zelfs een beetje Han-achtig, maar daar kom ik nu echt op terug.. want wtf,

    Hoeveel rails in 1game kan je hebben! ... ... nouja, zoveel als in pes10 dus, af en toe vraag ik me af of ik ook nog wat mag doen van de computer..
     
  13. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ..bal rolt richting de zijlijn...ik kan hem nog hebben...heb de bal ook...meteen in de ankers ...maar de speler loopt toch nog een stukje door !!! uit dus...zuchtt..so moe van

    of dat de bal via mn schenen ketst en dan uitgaat...grrrrr
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Er is inderdaad wat 'rails', maar weet je dat je daar uit kan komen met super-cancel?
     
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    super cancel doe ik, maar ja, dan komt die geweldige reactie tijd om de hoek kijken en staattie stil...achter de lijn |:-
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen ook gewoon voortaan pes uitbrengen met alleen Barcelona!
    iedereen neemt online Barcelona lijkt het wel !
     
  17. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    test...1,2,3...
     
  18. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is rustig hier he.

    Maar dat je altijd tegen een topteam speelt, dat is altijd zo geweest hoor. Ik kom in 2008 nu nog steeds bijna alleen barca, inter en brazilie tegen.

    Dit stopt alleen als konami een online filter maakt waarbij je bv alleen 3 sterren teams (of minder kan kiezen). Maar ja, hier schreeuwen de fans al jaren om, en er gebeurd gewoon niks.

    ''Have your say'' zeggen ze dan..........
     
  19. schumi360

    schumi360 Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie een zoeken die geen barca kiest;) en gewoon lekker wil spele met "normale" teams add me maar Stubborgymnast.
     
  20. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was lekker omhoog aan het ranken, alleen zijn er gisterenavond wat vrienden geweest die ook online wilde voetballen.

    In 15 potjes heel mijn ranking naar de knoppen.

    Dat vind ik zo kut he, dat je maar 1 account hebt die online kan. Hoe doen mensen dat als ze bijvoorbeeld een broertje hebben die ook online speelt? (of net als ik vrienden die af en toe langskomen en online willen) Die hebben dan op 2 accounts xbox live of zo?

    Is dit bij de ps3 ook? Of kan je daar wel met meerdere accounts online? Zodat jouw competitieve account alleen gebruikt wordt door jezelf als je serieus aan het gamen bent?

    Want zo kom ik nooit top 10 he.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009

Deel Deze Pagina