lees dat je op evo-web stellig aangeeft dat er geen dedicated servers van Konami komen en dat het online weer peer to peer zal zijn. Betekent dit nu dat je alleen lagvrij kunt spelen als jezelf en je tegenstander(s) ook een goede snelle internetverbinding hebben? ik speel nu namelijk pes10 op de ps3 tegen mijn neefje lagvrij, alleen er is altijd iets aan reactiesnelheid/responstijd dat anders (slomer) is t.o.v. offline, maar dat vindt ik met fifa 10 op de 360 precies zo.
Ja, dat betekent het. En als je een kwaadwillende tegenstander hebt, kan die nog extra zorgen voor een slechte verbinding door een download te starten. Wel zijn de snelheden tegenwoordig veel beter dan twee, drie jaar geleden, zodat zo'n download minder effect heeft dan vroeger. Wat je tegen je neefje had, was 'normale' lag, denk ik. Mogelijk moet hij ( of jij ) op http://www.speedtest.net/ een test doen en dan met name naar de upload en de ping kijken. De ping moet zo laag mogelijk zijn; liefst 20 of lager. Alles wat boven de 50 komt is slecht. Ik heb een gemiddelde upload van 0.85 Mbits/sec en een ping van ergens rond de 20. Je kan het best de server van Amsterdam kiezen ( elk sterretje stelt een provider voor ).
Mooi hoor. Kijk dit soort dingen laten mijn pes hart weer warmlopen Alleen had hij hem nog een keer moeten afleggen naar het bovenste mannetje
Ik juist helemaal niet. Ik ben heel nieuwsgierig naar die nieuwe manier van verdedigen. Samen met de passing zal het zoiets zijn waar je met de oude, goede PES-es altijd een paar weken de tijd voor moest nemen om het onder de knie te krijgen. Dat is juist de diepgang van PES
[yt]fuKAbcm2OiM[/yt] camerapositie wat anders? wel fijn als je meer variatie/mogelijkheid hebt met verschillende cameraposities.
De camera van UN4 die dit opgenomen heeft stond idd niet in een normale positie nee... Wide is toch de meest beste positie voor PES imo
Het ziet er aardig uit, alleen lijkt het weer alsof de reactiesnelheid te laag is en die regenboog onder de spelers als je paast ziet e rook niet al te fraai uit..
dat is jouw mening,maar reactiesnelheid is in 2011 juist weer veel sneller dan in 2010.In 2011 heeft het dezelfde snelheid als in Fifa 2010..nee dat zit wel goed..en die power meter vind ik wel mooi,is mijn mening,netzoals jijj jouw mening heeft...kan niet wachten op de demo.....ik vind het er in ieder geval veelbelovend uitziet.
Nieuw interview van Jon Murphy: http://www.videogamer.com/xbox360/pes_2011/preview-2606-3.html Met name dit deel is erg interessant:
vanaf 01.46: het lijkt er toch echt op dat er geen sprake meer is van maar 8 hoeken maar echt 360 graden besturing, als je ziet hoe C. Ronaldo 'de 16' in loopt (zie vanaf min 01.46)...
Ik denk dat Jon Murphy niet zo dom is om makkelijk aantoonbare leugens te vertellen. Als het spel uitkomt weet iedereen hoe het echt zit. Dan zou hij gelijk als leugenaar niet meer te vertrouwen zijn. Met Seabass en zijn beruchte uitspraak in 2008 "Online heeft onze hoogste prioriteit" kan je het niet vergelijken. Seabass zei namelijk niet dat het een goede online zou worden, alleen dat het de hoogste prioriteit had. Komt bij dat Murphy Europeaan is en veel met Europeanen moet samenwerken. Seabass zag die Europeanen maar één maand per jaar, dus maakte het hem niet uit wat de impact van zijn uitspraak was.
Die gast lult drie pagina's troep, je hebt niets aan deze interview buiten 1-2 dingetjes om Die camerapositie van dat filmpje hierboven is wel erg mooi!