1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    dat laatste is (deels) waar: het zou in geval van PES geen overbodige luxe zijn als je in de demo ook het online-gedeelte kon testen. Bij fifa is dat overbodig omdat dat online gewoon deugt.

2. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon onbegrijpelijk dat er 3 jaar lang klachten zijn en het nog steeds zwaar bout zou zijn online! :confused:

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, dat zou onbegrijpelijk zijn. Maar het zal echt gewoon crap zijn hoor. Het zou me verbazen als het wel goed zou werken.

Qua voetbalgame ansich maakt PES dit jaar een grote stap, gelukkig is de offline multiplayer voor mij persoonlijk de reden om PES te kopen. Maar voor alle online hooligans is dit natuurlijk zwaar klote.

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ondanks de lag geniet ik met volle teugen van de (MLO) game. Heb wel een nieuwe router besteld om er zeker van te zijn dat het niet aan mijn verbinding ligt. Komt hopelijk vandaag of morgen binnen. Offline is al meer dan een reden om de game te kopen. Daarvan ben ik overtuigd.

5. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    MLO heta heeft dus i.i.g. wel lag?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tuurlijk heeft die lag! Wat is PES nou zonder lag?! :+

7. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Johan Derksen zonder snor

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel FIFA echt veel online en dat was ook de reden dat ik overstapte naar FIFA. Hopelijk is het online gedeelte straks goed bij pes anders ben ik echt teleurgesteld.

9. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso is PES 2010 online tergend, veel gaan we gewoon rennen met spelers als Messi + lag. PES 2010 kwam niet in de buurt van Fifa 10. Elk jaar zijn er weer grote woorden van Konami dat online gedeelte gefixed is, maar elk jaar is dat niet het geval.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hully, moeten testers een raport invullen na de test? Ik geloof het wel hè?
    Geef dan duidelijk aan dat er lag is. We kunnen wel zeggen dat er toch niks aan te doen is, maar ik denk dat je ze het toch maar moet laten weten. Ze vragen feedback, geef ze dat ook. Anders hebben die testen geen zin.
    Verder, heb jij last gehad van tegenstanders die steeds de rainbow-flick truc deden? Die schijnt volgens Evo - web een beetje al te makkelijk te gaan. Misschien kan je daarvan ook een feedback aan konami geven...

11. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb met de MLO beta geen lag gehad...

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Omdat Hully al schreef dat hij een andere router ging kopen, is het misschien goed te weten hoe zijn internet verbinding is.
    Op www.speedtest.net kan je dat goed testen. Ik neem meestal de server van Amsterdam. Vooral de upload is belangrijk en ook de ping.
    Ik heb helemaal niet zo een bijzondere verbinding, maar kan altijd wel goed spelen:

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Han je haalt hully en molly door elkaar.
    Ik zou graag die MLO beta hebben gehad, maar ik moet het nog steeds doen met filmpjes op Youtube etc.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    LOL, ja je hebt gelijk, sorry :eek:

15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn PC is draadloos en mijn 360 is bedraad. Dus deze test is niet representatief. Router van mij, oude Sitecom, is al een jaar of 7 oud. Krijg morgen de Netgear WNDR3700 binnen.

Utrecht server:

Amsterdam server:

Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een upload speed van 0.45 ofzo en 15 ms(draadloos + op zolder). Volgensmij ben ik dus weer screwed, ook met PES08 was het echt verschrikkelijk online.

17. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Zal ik zeker doen. Ik wil wel even kijken hoe het uitpakt met die andere router morgen. Uit de MLO uitnodiging:

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    @Shin David: Die upload van 0.45 zal een randgevalletje zijn of het genoeg is.
    Binnenkort zal Konami wel weer een site openen waar je kan testen of je verbinding goed is. Dat deden ze al eerder.

@Molly, die snelheden en vooral die ping zijn zeer goed, dus dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn.
    Uit die post van Konami blijkt dus inderdaad dat ze nog bezig zijn met online. Ik ben benieuwd.
    Zet maar zoveel mogelijk in die 'questionaire' en als je dat iets rapporteert dat ze al wisten is het niet erg. Dat slaan ze dan over, waarna overblijft wat voor hun van waarde is.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    30Mbit van UPC.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mag ook niet een probleem zijn Rivanov :)

Deel Deze Pagina