1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat doe jij nou stoer mattie?
    Misschien eens kijken waarop ik reageer.
    :+

2. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Yo Tyrant, je weet zelluf dat ik wel weet dat jij reageerde op de uitspraak 'Yo wanneer komt de demo' van ons meest gerespecteerde forumlid. Ik vond jouw reactie (met als afsluiter 'Peace out') alleen zo grappig dat ik besloot de grap verder uit te breiden. ;)

Ik wil ook werken aan mijn street credibility, weet je.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ok no biggie my main man, ik dacht dat je me diste met je :emo: smiley.
    No probbies en keep it cool, laaaaatur.

4. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat was zeker niet de bedoeling. I wouldn't dare doing that, ya know.

Anyways, had iemand dit al gelezen? PES 2011 Gamescom Impressions

Wellicht een beetje outdated, maar ik las het gisteren en vond het best een leuk stukje.

5. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Aino mattie zit je me een beetje te dissen ofzo hier =( Ik ga een pipa komen en weet waar je huis woont mattie.

6. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    die conclusie is voor mij best lastig. Ik was tot en met fifa 2010 een vervent pes speler, maar vond pes2008 en pes2009 zo bagger dat ik van armoe over ben gegaan op fifa2010. Dat flipperkastvoetbal ben ik ook weer een beetje beu, dus hoop ik op pes, maar met dergelijke conclusies als die van jou (en IG) is het lastig: is PES11 nu beter dan FIFA11 voor personen zoals ik die in eerste aanleg toch echter PESSERS zijn.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is simpel, voor de echte PES speler is PES 2011 een betere game dan Fifa 2011. Ik heb ze beide gespeeld en ik weet wel welke game ik ga aanschaffen.

Als je Fifa bent gaan spelen uit armoede omdat PES gewoon zo slecht was dan zou dat dit jaar weleens anders kunnen zijn. Ik kan niet juichen als ik met Fifa een goal maak, en ik heb ook Fifa 2009 en Fifa 2010. Die blijdschap voel ik niet, met PES 2011 voelde ik dat wel.

8. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    kijk daar heb ik wat aan! weinig woorden nodig om uit te leggen dat PES2011 het PESgevoel dus heeft?!

9. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan jij ze allebei gespeeld hebben??????????

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik juich echt wel als ik een mooie goal maak met Fifa na een mooi opgezette aanval. Dat heb ik bij zowel Fifa als PES.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dit ben ik met je eens. Ik heb al rond de 700 wedstrijden met fifa 10 gespeeld, maar bij iedere goal die ik maak heb ik het gevoel alsof ik die al 50x op dezelfde manier heb gemaakt. Ik probeer op andere manieren te scoren maar altijd gaat de bal er zo voorspelbaar in.

Tot nu toe bijna ieder jaar een fifa gehad, en ook PES een aantal keer de kans gegeven. De laatste PES die ik speelde was PES 6, en die vond ik tof, en liep online ook heel erg lekker. Na de online wedstrijden met lagg bij de PES edities erna, ben ik ook meteen afgehaakt. Online is gewoon het belangrijkste voor mij. Dus ik hoop dat dat gewoon goed in elkaar steekt en ik dit jaar weer eens PES de kans kan geven.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb beide games 3 weken geleden gespeeld, bij Insidegamer.

Dat deel ik echt niet, bij Fifa heb ik constant het gevoel dat ik die goal al 100x eerder gezien heb. En ik heb toch echt een hele tijd Fifa 2010 gespeeld. Op een gegeven moment heb je alle goals wel gezien, veel onverwachte dingen gebeuren er gewoon niet bij Fifa. Fifa 2011 leek wel worstelen en de scheids floot veel te vaak onnodig. Zonde.

Ik hoop ook voor je dat het online lekker loopt. Ik heb er een hard hoofd in, maar ik hoop met je mee. Ik ga zowieso voor PES, maar ik speel graag met vrienden op de bank en al mijn vrienden spelen PES. Dat is dan weer mijn geluk.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het is toch weer heerlijk als je bv een volley opeens onverwachts in het dak van het doel knal op 15 meter van het doel.
    Ja dan ren ik zelfs nog een rondje door de huiskamer hoor. Een avondje met vrienden PES spelen en ik zit te schreeuwen als een klein kind :lol:

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :D Yep, dat heb ik dus ook. Je kunt zo heerlijk je vrienden dissen met PES. Zelfs met PES 2010, dat was geen supergame maar ook in die game scoor ik soms goals of krijg ze tegen dat ik echt uit mijn vel spring. Heerlijk, dat is voor mij gamen.

Nee, PES 2011 gaat het worden en ik ga niet eens de nieuwe Fifa aanschaffen. Doe ik normaal altijd wel, maar ik ga het dit jaar gewoon lekker niet doen. Focus me volledig op PES 2011 en wil die game echt masteren.

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha...dan zal je wel de hele tijd juichen zijn.

Met fifa is het tik,tik,tik heel makkelijk om een " mooi" ogende aanval op te zetten.ook kan je wereld lobjes en afstandschoten van 40 meter in de kruising betrekkelijk vaak scoren...nee ik blijf het zeggen...die onrealistische goals MOETEN uit FIFA...tis nu echt zo onwerkelijk!!gisteren ook weer een paar wedstrijden gespeeld waarin ik 2,3 of 4 afstandschoten van net over de middenlijn om m'n oren kreeg...BLEEEH!!...

Sorry was ff off topic....Hup PES 2011!!!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sorry, maar dat heb ik dus echt nooit met FIFA, afstandsschoten die er vanaf de middenlijn in gaan. Dan sta je niet goed te verdedigen, moet je eerder druk zetten.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Krijg die ook nooit om m'n oren. Weet wel dat het kan aangezien ik het een keer heb gezien bij een vriend van me. Maar zelf nog nooit meegemaakt.

18. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    hier idem (of dat masteren lukt, is overigens vers II)

19. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Precies. Deze beleving. Die heb ik echt niet bij FIFA. Hoe hard ik dat ook probeer. Het is een gevoel. PES gaat onder je huid, FIFA is klinischer.

20. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook echt graag spelen, dat hele idee van op 'nul' beginnen vind ik erg vet, kan niet wachten om dat hele passen lekker onder de knie te krijgen en zo de mooiste aanvallen op te zetten!

Deel Deze Pagina