1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als ik op de bank met vrienden Fifa speel is het nooit ping-pong voetbal in ieder geval. Dan is het echt zoeken naar een gaatje en hopen dat je scoort uit een mooie aanval.

Misschien dat ik PES2010 overigens wel even ga proberen als warmlopertje op PES2011. Sowieso ga ik beide games halen. Al is het maar om eindeloos te kunnen vergelijken. De game met de beste online modus zal ik het langst spelen in ieder geval.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    PES 2010 moet je niet gaan proberen alvorens je PES 2011 koopt imo.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, weer vanaf 'nul' beginnen is heerliijk. Zoals het vroeger was met een nieuw deel. Dat je eerst weken zat te spelen en je afvroeg of je het soms verleerd was. Dat is nu ook zo, die speelsessie die ik had gaf mij het gevoel dat ik er echt geen zak van kon, heerlijk. Maar een spel moet dan wel de potentie hebben dat het beter gaat worden naarmate je langer speelt en dat was gelukkig zo.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja, we kunnen dan nog geen definitieve uitspraken doen over PES 2011, maar het is niet echt steekhoudend om nu PES2010 te gaan spelen om zo te gaan vergelijken. PES2010 was namelijk geen topgame, en 2011 is eindelijk de next-gen game waar PES helemaal onder handen is genomen. PES2010 heeft ook slechte online modus, dus die vlieger gaat niet echt op.

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    PES 2010 is geen juist referentiekader voor PES 2011 inderdaad. Ik zou lekker wachten op PES 2011 en niet PES 2010 eerst gaan spelen. Die is niet zo heel best, dus dat is een vergelijking die niet opgaat.

6. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Maandag nog gegourmet en 2 vs. 2 gespeeld met PES2010.. ondanks dat PES2010 veel kritieken heeft hebben we ons echt geamuseerd en waren het heerlijke potjes!

Ik kan echt niet wachten op PES2011!

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zei als warmlopertje op 2011, niet om die met elkaar te vergelijken. De games die ik wil vergelijken zijn PES2011 en Fifa11. Ga ze gewoon allebei halen. Wordt een dure gamemaand september, met Formule 1 2010, Fifa11, PES2011 en Halo Reach.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zie niet wat het dan voor zin heeft om PES2010 te gaan kopen.. Je moet met 2011 toch helemaal vanaf 0 beginnen!

9. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws over de demo komt volgende week:

bron

Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    "Confirmed by PESFan, Jon revealed Tottenham Hotspur are the second licensed English team in an interview he did with Videogamer.com."

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat was al een tijdje bekend ;).
    Jammer dat Liverpool er uit is!

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Demotijd! Hopelijk kan je gewoon 1 wedstrijd van 8 minuten (totaal) spelen.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, vind ik ook jammer. Bayern zit er dan wel weer bij, dat is dan wel weer top. Is er verder iets bekend over del licenties?

In PES 2010 was het zo dat de Primera Division niet geheel was gelicenseerd (8 teams wel ofzo), Italie wel helemaal, net als Nederland en Frankrijk.

Ik hoop dat dat wel weer gewoon zo is, daar is nog niets over bekend? In de versie die ik speelde zag ik de Italiaanse competitie, de Franse en de Nederlandse. En een aantal clubs uit de Primera Division.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Volgens mij is de Eredivisie compleet gelicenseerd.. Net als de Italiaanse en Franse.
    Daarnaast 2 teams uit Engeland, 3 teams uit Duitsland, en nog wat teams uit Spanje..

Maarja, sinds de 360 USB support heeft is het misschien alleen maar beter dat niet elk team gelicenseerd is: dat kun je hem ten minste aanpassen! :D

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    3 Duitse teams? Waar heb je dat dan vandaan??

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij is het helemaal niet zeker dat Werder en Schalke erbij komen toch?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hm, ik dacht zoiets gelezen te hebben.
    Lees ook dat ze erin zitten als Rurh en Weser.
    We zullen zien! Ik maak me er totaal niet druk om eigenlijk.

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal het misschien aan FUT liggen,want ik scoor ze zelf ook nog wel eens en ik ben inderdaad een Fifa beginner(dit jaar overgestapt van PES naar Fifa)

20. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, mensen renen door de huiskamers en juichen uitbundig na een goal, ;e
    Danny dit is niet de eerste keer da tje onzin lult, ik speel 4 jaar FIFA en nog nooit vanaf de middenlijn gescoord, we weten alelmaal dat je een PES Fanboy bent.

Deel Deze Pagina