1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Van dit soort posts moet ik altijd een beetje lachen...
    Wel eens afgevraagd waar FIFA de be a pro mode vandaan gehaald heeft?
    Wel eens afgevraagd waar FIFA het komende deeltje vandaan heeft dat de spelers-stats meer gaan meewegen bij het spelen?
    Wel eens afgevraagd waar FIFA de indeling van de controller-functies vandaan heeft gehaald?
    Dan is het logisch als PES hier en daar wat terug neemt ;)

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En de individualiteit van de spelers die dit jaar aangekondigd is bij Fifa? Dit zit al sinds mensheugenis in PES, alleen kondigen zij het niet zo bombastisch aan, omdat het een essentieel element in een voetbalgame is ( en dat is dan ook één groot punt waarom Fifa mij nog nooit heeft kunnen bekoren).

Ik hoop dat er snel een demo komt...

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Demo? Die wordt deze week aangekondigd en ik gok op de tweede week van september.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat de demo eerder gaat komen :) Ik denk zo rond 08 september. Gokje.....

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, las ook dat de release op de 30ste was in de EU? Althans, dat heb ik ergens op een forum gelezen. De Uk staat nog op 8 oktober.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, de release is op de 30/09/2010 bij ons en in de UK komt de game op 08-10-2010.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Is dat Insid(er) information? ;)

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Oei, HanTerp zelf ;)

Het is ook een beetje een bericht met een knipoog, je moet de boel toch scherp houden hier hè *)

Pes heeft het nu in ieder geval weer voor elkaar gekregen, dat een hoop mensen net wat kritischer zijn gaan kijken naar beide games. Ik kan zeker niet wachten om beide games uit te proberen.

De afgelopen jaren heb ik steeds voor Fifa gekozen, misschien wordt het dit jaar wel anders. Alhoewel voor mij persoonlijk waarschijnlijk Fifa weer de voorkeur krijgt, maar dit heeft met meerdere factoren te maken.

Het is in ieder geval gebaseerd op iets tastbaars en dat is al meer dan speculatie. Ik hoop ook de pes online goed gaat werken, dit is voor mij heel belangrijk en zeker doorslaggevend in de aanschaf.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Ik zou het niet weten. Het is meer een gevoel, gewoon, omdat PES nu ook een stuk eerder komt. Het zou zomaar kunnen toch?

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zou mooi zijn, weekje voor de demo van FIFA. :)

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    In principe kan het. Vandaag is het 30 augustus: Precies een maand voor de release-datum. Dat zou de dag moeten zijn dat de game 'Gold' gaat, dus in productie wordt genomen.
    Dan neem ik aan dat ze nog een weekje nodig hebben om van die release-versie een demo te maken en dan kom je ongeveer op 8 september uit.
    Ik heb het iedee dat ze niet alleen de release-datum hetzelfde willen hebben als FIFA, maar ook die van de demo. Dat is de verklaring waarom ik denk dat het half september wordt.
    Voor alles is wel wat te zeggen ;)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar de vraag is, zal de demo een build zijn van de release-versie. Ik mag toch wel zwaar hopen van wel, en dat ze dit keer niet weer een of andere gare build demo uitbrengen van maanden oud. Dit jaar staat PES eindelijk weer in de 'spotlights', nu is het aan hun om gewoon een goede demo uit te brengen.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Ze zeggen (John Murphy) dat het de retailversie zal zijn. Dacht ik gelezen te hebben.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Klopt. dat is wel zeker.

Ik vergat nog een argument voor half september: Microsoft moet altijd permissie geven voor alles wat op LIVE wordt gezet, ook demo's. Dat gaat vast ook niet van de ene op de andere dag...

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie zegt dat ze daar nog niet mee bezig zijn? Aangezien ze na dat proces pas een precieze datum kunnen geven ;)

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat mag ik toch wel hopen, ik ben vorig jaar op de demo afgehaakt.

Vooralsnog ziet alles er wel goed uit, alleen als het online nog steeds lag vertoont zullen toch veel mensen bij FIFA blijven.
    Nu is online niet het belangrijkste voor mij, speel veel liever met vrienden die naast me op de bank zitten. :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Sowieso zullen er een nihil aantal mensen van FIFA overstappen op PES hoor.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Denk dat als online goed werkt toch best veel mensen terug zullen stappen op PES.
    Want volgens mij is er een vrij grote groep die noodgedwongen FIFA is gaan spelen om het online gedeelte.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien alleen Pes fans die door de mindere versies overgestapt zijn op Fifa keren terug. Die hard Fifa fans zullen bijna nooit voor PES kiezen.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja alleen wat verloren zonen zullen terugkeren, ik bedoel eigenlijk dat weinig vaste FIFA spelers nu PES gaan spelen.
    Heel misschien zou het bij 2012 anders kunnen zijn.

Deel Deze Pagina