1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    THE FUCK?!

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jaa fucking vet, ga echt gestoorde stadions maken.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Eigen stadions maken? Zeker vet.

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan dat?

Best wel wtf :p

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon beide games kopen, hoef je ook niet te kiezen. Ik moet echt mijn vrije tijd goed gaan indelen vanaf eind september / begin oktober, met PES2011, Fifa 11 en F1 2010.... Misschien maar een weekje vakantie nemen om me volledig te storten op al die games.

Als het PES gevoel terug is in PES2011 hebben ze het wat mij betreft al goed gedaan. Als daarnaast een groot aantal storende zaken van de vorige edities eruit zijn gehaald, hebben ze het heel goed gedaan.

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Als FIFA11 gewoon qua gameplay net zo goed of beter is als WC2010, dan is het wat mij betreft een must-buy, ondanks de minpunten. Even afwachten hoe dat nieuwe passing-systeem zal werken.

PES2011 ga ik uiteraard de demo van proberen, en ik hoop echt dat het eindelijk weer eens goed zal zijn, maar ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.

Straks weer een tegenvallende demo, en vervolgens alle fanboys die gaan roepen dat de demo niet representatief is voor de uiteindelijke versie etc ... :'-(

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De game is al jaren niet meer zo enthousiast ontvangen als dat dit jaar het geval is. Bijna alle previews zijn positief over het nieuwe deel, ook vele previewers die Fifa beter vinden zijn enthousiast.

De demo zal overigens gelijk zijn aan de retaliversie, dus de "fanboys" kunnen zich daar niet achter verschuilen. Is ook niet nodig verwacht ik. Ik heb de game al gespeeld en ik vond het veel beter dan ik had verwacht. Het zal niet plots Fifa van de troon stoten, daar is meer tijd voor nodig. Maar het is een grote stap in de goede richting. Hopelijk kunnen ze dan PES 2012 tweaken en perfectioneren.

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje een reactie alsof je een paar weken onder een steen gelegen hebt!

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wel opmerkelijk ook dat onze Yi Long bijna geen eisen stelt aan FIFA ( mag even goed zijn ) en in PES veel minder vertrouwen stelt. Dat zegt wel iets, waar zijn voorkeur ligt. Niets mis mee natuurlijk, maar waarom zou je dat zo stellen in een PES-topic?

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nice ziet er wel beter uit dit PES!
    Maar weet iemand hoe het zit met de scheidsrechter?
    Want ik vond deze in pes 2010 erg vervelend fluiten in veel situaties. Hebben ze er iets aan aangepast zodat hij niet voor elk kleine dingetje fluit, of voor een buitenspelval terwijl die speler helemaal aan de anderekant van het veld staat zodat hij niet mee kan doen aan de aanval?

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    deze stond er al. een paar pagina's terug. ik weet niet of het precies dezelfde is maar ik ga ervan uit van wel want die was van pes 11 en deze dus ;)

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De scheids laat nu beter doorspelen, veel beter dan in PES 2010 en een heel stuk beter dan in Fifa 2011 (op basis van de previewcopy van beide games welke ik heb gespeeld). Helaas geldt dit niet voor buitenspel, daar wordt geen voordeel in gegeven en het duurt heel lang voordat er wordt gefloten voor buitenspel.

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het lang duurt voor ze fluiten vind ik niet zo erg. Ik vind het veel erger dat Konami gewoon niet goed weet hoe de buitenspelval werkt.

Bijvoorbeeld, als ik een bal terug leg, op een speler die buitenspel staat, dan is dat geen buitenspel, maar in pes wel.

En ook als je op links een bal geeft, en er stond iemand helemaal rechts buitenspel, dan werd er ook gefloten.

Ik hoop dat ze dat nu beter hebben gemaakt. Want zo worden heel veel 1op1 situaties in de kiem gesmoord.

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    8)

Ik begrijp wat je bedoelt maar misschien kun je de zin beter iets aanpassen...

16. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop vooral dat de AI aanvallender speeld. In pes 10 spelen ze die bal maar rustig rond achteraan terwijl ze achter staan en al in de 88ste min zitten. Weet er iemand of de AI zich anders gedraagt in pes 2011?

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Is toch al wat langer bekend dat dit kan volgens mij

18. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net ergens wat gelezen en vind het niet direct terug maar daar stond dat je kan stadions,foto's enz importeren/maken tot je harde schijf vol staat en dat ze dus niet meer met slots gaan werken. Klopt dat?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lijkt me dat het nog steeds met slots gaat.. Zelfs in de PC versie zitten niet unlimited slots, PES is opgebouwd met .img en .bins en daarom heeft elk team een vast slot.

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Sorry beetje dom waarschijnlijk maar wat bedoelen jullie precies met slots( dat je bijvoorbeel maar 3 stadions kan bouwen?)

Deel Deze Pagina