1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als Jon Murphy zegt dat hij niet precies weet wanneer de 360-demo komt en dat het 'uit hun handen' is, dan is het duidelijk dat ze op externe goedkeuring wachten: Microsoft dus.
    Normaal gesproken wordt het dan toch midden september, zoals ik al zei :)

Het is natuurlijk in zo een geval niet logisch te denken dat het dan opeens een week eerder dan de andere platforms komt, eerder even laat of later.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh wacht, ik lees nu dat de PSN plus abonnementen het een week eerder krijgen, dat werpt een ander licht op de zaak.
    Nu zou het kunnen dat Konami met Microsoft ook zo een deal willen doen en dat ze dus wachten tot Microsoft antwoord op het voorstel heeft gegeven. Daarom hebben we dus nog geen vaste datum. Dat kan dan betekenen de 8e voor Gold abonnementen en de 15e voor zilver abonnementen....
    Ben benieuwd :)

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog goede hoop dat hij ook 8 september voor xbox live gold members komt.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    The sooner the better. \o/

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van JM zijn twitter, ben toch bang dat we buiten de boot vallen...

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Yep, dat klinkt toch weer niet zo positief...

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Misschien moeten we al blij zijn als die de 15e komt.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt me geen fuck uit of hij de 15de of de 8ste komt, als hij maar gewoon komt

9. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En hij komt :9

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een kado aan de us van sony. Wat bedoelen ze daar mee? Dat zij de demo als 1ste krijgen? Dat is niet eens een voetbal land, die jappenners snappen er echt niks van he, haha.

Een week langer wachten, ach, ik wacht al 4 jaar op een fatsoenlijke voetbalgame, kan die week er ook nog wel bij.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh, ik dacht dat ze 'us' (ons) bedoelde. Ik dacht al, wat bedoelen ze hier nou mee.

Inderdaad wel een rare keuze ja, maar zal wel wat meespelen. Geld ofzo :eek:

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het betekent ook gewoon 'ons'. Hij schrijft Sony ook met hoofdletter en begint de zin ook zo dus dan zou het raar zijn om US ineens klein te schrijven.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, zou dan 'the U.S.' moeten staan ipv. 'us'.

Zin in de demo, die maakt de beslissing of ik PES wel/niet koop.

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    En komt hard! Best wel kut dat ik nu in Mallorca zit voor stage:9, al die game releases deze maand.

15. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha moet wel lachen hoor om al die interpetaties hier....wat bedoelt ie nou met us...USA of ons ? :lol:

16. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jezus wat slecht. Gaat hij een beetje bitchen dat er bijna niets 'nieuw' is in de game. "Ja, 360 degree dribbling zit al in Fifa, Ultimate Team ook en ook de Power Gauge." Flikker op man, loser. Zo maak je toch geen juiste keuze. :emo:

"Ja sorry maar ik koop de Ferrari niet, vier wielen is niet nieuw, en auto verwarming ook niet".

*zucht*

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat stukjes waar David Rutter uitlegt waarin je als speler kan spelen en daarna als trainer, wat een dom ventje is dat zeg die dit 'presenteert'.

Hij heeft met z'n vergelijkingen opzich nog wel gelijk, met dat de ML-online gewoon FUT is eigenlijk enzo.

Maar wel grappig dat hij PES zo kut vind spelen en FIFA gewoon nóg beter is, zin in.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, maar zo kunnen we ook beginnen over Be A Legend en andere zaken. Plus bij FUT speel je met pakjes en bij MLO niet. Maar ik vind het gewoon erg lame als je dit soort punten erbij moet halen en hiermee wil zeggen dat de game niet origineel is en te weinig vernieuwing heeft en gewoon schaamteloos dingen jat van de concurrent.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is ook lame, maar het heeft wel een vorm van waarheid in zich. En dus heeft hij ook wel gelijk IMO. Hoop dat het allemaal wel mee valt en dat de PES demo gewoon vet word, maarja :+

Deel Deze Pagina