Klopt, dat is ook waar. Maar de dingen opnoemen was lame, maar bevatte wel een vorm van waarheid. Dat is het enige wat ik zei.
Nou, de enige kern van waarheid is dat die zichzelf nogal tegenspreekt.. Hij kiest de game die (itt Konami) het beste van beide footies heeft gecombineerd.
Zo, even een PSN+ Premium account aangeschaft voor 3 maanden. Kan ik in ieder geval de komende demo's meteen spelen.
Ja, ga ik vandaag ook maar even doen. Ik heb nog een PS3. Gebruik 'm niet veel meer, maar dit is er een goede gelegenheid voor
Mja, maar dat had je vroeger ook toen fifa wel eens dingen jatte van PES, dan zat iedereen daar ook over te zeuren, het heeft natuurlijk gewoon een waardhijd, de 360 dribble shit is niet meer nieuw, maar dat kan konami er nu natuurlijk niet uit laten. Maar dat er geen vernieuwing in PES zit heeft deze gozer natuurlijk gewoon fout...dat nieuwe pass syteem is naar wat ik ervan gezien/gehoord heb veel geaffanceerder dan die van fifa. de vraag is wat uiteindelijk het lekkerste werkt.
Nee, de vraag is of je er goed in wil worden of vanaf minuut 1 de tegenstander wil kunnen wegtikken. Bij fifa kan je gelijk beginnen en tik-tik-tik naar de goal. Bij PES zal je er dit jaar weer echt moeite in moeten stoppen. Dat 360-graden dribbelen zat er misschien niet in bij PES 2010, maar het was volgens mij al wel eerder aangekondigd door konami dan EA, dus gejat kan je het niet noemen.
Nee bij fifa kan je dus niet meteen beginnen met Tik-tik-tik naar de goal, dat was nummer 1 frustratie punt in fifa 10, met het nieuwe passings syteem KAN het ook nog wel, maar zul je er voor moeten oefenen. ehm...wtf?? dus jij wou zeggen dat konami het voor pes 2010 al had aangekondigt, het er vervolgens doodleuk niet in gestopt heeft en dat fifa het heeft gejat?...
nou kan niet zegge dat er groot verschil in zit als je beetje fifa kan spele. heb hem gespeeld op de games con. speel al 3 fifa's 9,10 e wc vanaf 10 op manual alles. en als je dan 11 speelt is het gewoon weet tikki tikki dus dat vindt ik echt jammer verder voelde ik ook niet ech dat er iets groots veranderd was, ja kwa modes maar speel alleen maar tegen vrienden of online. dus het wordt voor mij dit jaar waarschijnlijk geen fifa omdat het TE weinig is veranderd
Die gozer zegt dat hij hem uitgebreid heeft getest. Hoelang is dat op zo'n beurs, een uurtje? En aangezien fifa oud en vertrouwd aanvoelt een uurtje begrijp ik dat hij dat lekkerder vind spelen. Heb dat zelf ook en vond pes 5 ook de 1e dag niet zo leuk omdat ik er weer ff in moest komen na 4. Als je ze beide uitgebreid (een week of maand ) test dan zal je merken dat je je aan dingen gaat ergeren wat je het 1e uur nog niet ziet. En je gaat misschien van het nieuwe pass systeem houden, of je vind het niks. Ik ga niet meer af op mensen die een mening geven op basis van een uurtje spelen. Had het zelf bij Fifa WC. Vond hem geweldig, na een week werd ik het al zat te worden en ging weer fifa 10 spelen. Op het 1e oog lijkt iets vertrouwds zo mooi maar dat kan ook zo weer over zijn. Laat beide demo's maar komen. Heb er zin in
gaat dit over mij ? want ik bedoelde juist dat fifa 11 te vertrouwd was en speelde als fifa wc met een patch
Nee gewoon hoe ik een voetbal game aanvoel. En die gozer die revieuwd die heeft misschien fifa10 gespeeld vorig jaar dus vind ik fifa11 in 1e instantie fijner. Misschien na een weekje pes vind ik dat geweldig omdat het pass systeem zo goed blijkt te werken. Zo bedoel ik het meer!
DarthKebab van EVO-web speelde de final code ( vier uur lang ) en daar kwam 'iets' anders uit dan van die Koen uit Vakem's link. Hij had een vrij grote post met allerlei zaken die niet zo interessant waren, maar de samenvatting van zijn post was dit:
Nee, wat ik wil zeggen is dat ze het rond (zover ik mij herinner) dezelfde tijd het 360 graden dribbelen aankondigde. Helaas kreeg konami het nog niet goed en kwam het er in PES nog niet uit. Bij fifa werkte het al wel naar behoren.
Beetje raar dat je dit zegt, want het ping-pong passen is vele malen moeilijker gemaakt met het nieuwe pro-pass systeem. Hieraan zul je ook moeten wennen en mee leren spelen, wat best pitting lijkt te zijn. Net zoals bij PES zul je bij FIFA dus ook gewoon moeite moeten doen om de bal snel rond te tikken en de bal goed aan te laten komen bij andere medespelers.
Ik zeg fifa makkelijker op te pakken is en dat het passen makkelijker is dan bij PES. Volgens mij klopt dat gewoon tenzij alle previewers van fifa het verkeerd hebben. Het is misschien wat overdreven dat je in 1 keer de tegenstander weg kan tikken, maar het moet wel erg veranderd zijn (wat niet uit de previews en filmpjes blijkt) wil je moeite hebben met snel tikken.
Ik zeg niet dat passen erg moeilijk is, hier moet je natuurlijk gewoon aan wennen. Dat leer je wel wanneer je het een beetje vaker speelt. Het ping-pong-passen is heel moeilijk gemaakt, het heen en weer tikken. En dat is maar goed ook, want damn dat was irritant
Klopt, maar dat is het ping pong passen. Voor de rest is het gewoon een makkelijke game die ook, makkelijk op te pakken is zoals Marty zegt. JJ van de PU zei eerder dat PES een skills game is en FIFA meer een passing game. Ik geef hem groot gelijk.