1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versta je skill game dan? Skills als in trucjes of skills als in voetbal skills, want passing is ook een onderdeel van voetbal skills ;)

die zelfde JJ van diezelfde PU zei ook dat PES nog niet helemaal af is, en dat baard me wel zorgen, aangezien JJ heel vaak gelijk heeft :p

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, maar die preview is ook al een maand of twee / anderhalf geleden.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    JJ heeft PES nooit beter gevonden, ook niet in de tijd dat PES nog beter was. Dat maakt niet uit, maar het was en is simpelweg niet zo dat Fifa 2010 nou echt helemaal top was. Er zitten behoorlijk veel bugs en andere elementen (lobjes anyone?) in de game die het beoogde realisme van Fifa onderuit haalden. Daar had hij het niet over, ook niet over het overdreven fysieke aspect van de game, het leek soms wel worstelen. Die minpunten heeft hij amper of niet genoemd en dat is niet correct geweest. Ondanks dat Fifa 2010 de betere game was in 2010, had er meer gewezen moeten worden op de minpunten. Ik heb de game aangeschaft, al dat lyrische gedoe in de bladen en op het internet zorgden ervoor dat ik een footie kocht welke ik na een maand intensief spelen al niet meer interessant genoeg vond.

Verder was ik het met zijn preview behoorlijk eens overigens, ook met de flaws van PES, hij heeft gewoon gelijk. Maar dat is ook logisch, PES is behoorlijk veranderd, veel nieuwe onderdelen en dat zal zorgen voor inperfectie. Het gaat erom dat je het moois ziet dat Konami aan het bouwen is, dat gaat nu eenmaal niet in een jaar. Ik hoop echt dat Konami doorgaat daar waar ze nu gebleven zijn. Hopelijk zien wij, de gamers, dit ook en kunnen ze volgend jaar de game echt perfectioneren.
    Maar PES 2011 gaat gewoon goed worden, zeker voor de liefhebbers van PES.

BTW, de preview versie die ik speelde van Fifa 2011 was simpel en ik kon met gemak pingpongend naar de overkant. Tegen een speler die Fifa fanatic is. What's up with that? Ik vond Fifa een heel stuk gemakkelijker spelen dan PES. Dat is precies waar de previewer van Xboxonly over struikelde, PES vroeg om oefening, daar waar Fifa verder gaat op de ingeslagen weg.

Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  4. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0

Dat stukkie geloof ik dus niet, het stokpaardje van EA is dit jaar het feit dat er niet meer geping pong passed kan worden, je gaat me niet vertellen dat het passen niet veranderd is... :+

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lijkt me ook raar, zelfs bij al de filmpjes zie je al dat het pass-systeem anders en moeilijker is. Ik heb nog geen één filmpje gezien op youtube of waar dan ook waar het rondpassen van de bal 'té' snel gaat. :x

6. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    ware woorden

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nogwel geloven dat als je met teams als Real of Barca speelt dat het passen dan een stuk makkelijker wordt, omdat zoveel spelers in die teams zoveel passing skills hebben (of overpowerde skills *kuch* ronaldo *kuch*)

8. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Huh, elk filmpje dat ik gezien heb van fifa 11 baardt me juist enorme zorgen, het passen ziet er erg 'vertrouwd' uit. =(

Heb de laatste 4 (08/09/10/wc) fifa's verslonden, maar ik hoopte echt dat fifa het waar zou maken en eindelijk dat ping pong gedoe eruit hebben gehaald zoals ze beloofden.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nogmaals, ik vond de passing in Fifa 2011 gemakkelijker dan PES 2011, ik heb niet gezegd dat het hetzelfde is als Fifa 2010. De vergelijking ging tussen PES en Fifa, niet tussen twee Fifa versies.

Het is niet voor niets dat bijvoorbeeld de previewer van Xboxonly zei dat geen pass aankwam in PES 2011 en dat hij het niet lekker vond spelen. JJ heeft gezegd dat PES total freedom bood, zeker in het passen. Is het dan gek dat ik dezelfde conclusie trek en zeg dat het passen simpeler aanvoelde in Fifa 2011. Ik kon vrij gemakkelijk passen, de bal ging zelden of nooit verkeerd, kwam bijna altijd aan. En ik ben geen goede Fifa speler. Bij PES ging dat dus ff wat anders. De verandering in het passing systeem van Fifa was minder groot dan bij PES, en dat is ook logisch. Fifa is al op de goede weg en gaat daarin verder.

Je hoeft me natuurlijk helemaal niet te geloven hoor, maar ik vertel simpelweg hoe ik het heb ervaren. Als de previewversie die ik heb gespeeld niet heel anders is als de retailversie dan ga jij pingpongend het veld over in Fifa 2011.

Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  10. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    zie je toch ook overduidelijk op de video's van fifa11. Gewoon zelfde als fifa 10 met wat povere tweaks: het schieten en de crosspasses zijn nog steeds 'on rails'; de korte pass is nog steeds ping pong.

zoals hierboven al geciteerd: wachten al 4 jaar op een goede footy en het ziet er naar uit dat dat met pes2011 weer gaat lukken. fingers crossed.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat PES 2011 een stap in de goede richting is, en PES 2012 gaat zorgen dat dat dé footballgame is op dat moment.

12. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    wellicht is pes2011 zelf al gewoon super en hoeven we niet meteen 2012 erbij te slepen; nog zo ver weg!

13. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zo even voor 20 euro "sony punten"? gekocht. Had het nog nodig en dinsdag de demo dus kan ik er gelukkig meteen mee aan de slag. Ben erg benieuwd. Veel mensen waren niet enthousiast over PES 2009/2010 terwijl ik die gewoon blind speelde. Bij PES 2011 zal het dan ook niet anders zijn hoe de reviews ook uitpakken.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb ik ook even gedaan. Ik gebruik de PS3 bijna niet meer, maar voor dit haal ik zelfs even een plus abbo op :)
    Ik zal dan hier wel vertellen wat ik van de demo vindt.

15. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    hoe kun je zo kort en goedkoop mogelijk zo'n plus abbo aanschaffen? Kan je je huidige abbo ff upgraden voor korte tijd o.i.d.?

Ga namelijk de game uiteindelijk op de 360 spelen dus wil niet te veel uitgeven aan een psn plus... dus als niet te duur is dan wel erg leuk om demo al een week eerder te krijgen of is inmiddels bekend dat hij ook op 8 sept op de 360 komt?

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je kan een PSN-kaart kopen van 20 euro ( Bij bijvoorbeeld Bart Smit ) en die type je dan bij je account in ( net als redeem code voor Xbox Live ). Dan heb je een tegoed, waarmee je bij de network shop het PSN+ abbonement kopen. Kost dacht ik iets van 13 euro.
    Dat abbo is dan 3 maanden geldig.

17. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    thx... 13 euro om pes2011 demo een weekje eerder te kunnen spelen; anderzijds wel leuk.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wie weet komt die gewoon de 15e op de 360?
    Dus ik zie niet dat jullie nu al die PSN kaartjes kopen :p.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk krijgen we vandaag een update over de demo. Deze week komt Konami ook met de licenties naar buiten, ben benieuwd of er nog een verrassing bij zit!

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de demo voor xbox zal ook wel de 15de komen veronderstel ik.

Deel Deze Pagina