Wat heeft dat voor een zin? Je kan geen punt geven als je enkel naar een paar filmpjes kijkt. Je zult het toch echt zelf moeten spelen wil je met een goed oordeel kunnen komen.
Ziet wel leuk uit, maar dat filmpje op de vorige pagina was echt triest. Zo kan je ook wel urenlange filmpjes maken over PES als fifa-fan, is wel heel simpel mja. Dribbelen vind ik er (nog) niet goed uit zien in al de filmpjes die ik heb gezien, veel te hakkerig. En ik hou wel van wat soepel gedribbel. Schoten zien er erg mooi uit, graphics ook wel okee. Hopelijk speelt het wel lekker, want dat is het belangrijkst.
Een trailer zegt niet zoveel, een voetbalgame kun je pas beoordelen als je hem zelf gespeeld hebt. Dit geldt overigens bijna voor elke game. Een demo van PES wil ook nog wel eens een vertekend beeld geven de afgelopen jaren.
Nou nou, het niveau is nog wel redelijk toch? Natuurlijk, er komt even een smurf voorbij die wat onzin brabbelt om toch ook een aandeel te hebben in dit topic, maar om dan meteen het niveau weer aan te spreken Natuurlijk, de vraag slaat echt helemaal nergens op. Dat heb ik ook weleens, omdat ik gewoon niets te zeggen heb maar wel heel graag praat. Dat heeft hij misschien ook. Het kan ook dat hij de hele dag heeft nagedacht wat hij zal vragen en hiermee op de proppen kwam. Omdat ik hem toch tegemoet wil komen geef ik toch maar een cijfer. Ik geef een dikverdiende 4!
Ja daarna komtie met: R.U.S.E. Demo now available from #XboxLIVE http://mjr.mn/b9bgAH about 1 hour ago via TweetDeck from Overlake, Redmond Reply Retweet . Guitar Hero: Warriors of Rock Demo is now available http://mjr.mn/coqlwX about 1 hour ago via TweetDeck from Overlake, Redmond
Sorry man, je vraag was ook zo ontzettend dom. Ik zal het niet meer doen aight? Hoho, waar is die 5 van jou op gebaseerd dan? Ik dacht namelijk zo, PES 2010 kreeg van mij een 7, dit deel lijkt me iets beter, dus dan deel je dat cijfer door 2 (het zijn immers twee spellen) en doe je er 0,5 punt bij (want PES 2011 is duidelijk beter). Zo kwam ik dus op die 4. Vind ik nog netjes hoor.
Als het online helemaal niet werkt, krijgt het een 0. werkt het online en zitten de cheats erin een 5 werkt online zonder cheats/momentum scripts een 9,5. zie 9,5 plus lobbies voor kleine teams, een 10. --- Het kan nog bijna alle kanten uit. Ik hoop maar op die 5, en dan volgend jaar 1 grote anti-cheat en anti-scripts campagne op zetten.
?? ben ik blij dat ik alleen be a legend mode gespeeld heb,ik wist dus niet dat er cheats inzaten!!Lobbies voor kleine teams is zekers een goeie!Buiten online performance zelf natuurlijk,want daar staat of valt PES voor mij mee.