Dat betekent dus dat ie er voor de PS3 is nu? Zegt nog niets over het feit of ie wel op de 360 komt ja of nee. Ik down hem dan wel voor de PC volgende week (als mijn pc het trekt). Kan ik iig alvast even oordelen.
http://blog.eu.playstation.com/2010/09/08/two-exclusive-demos-for-playstation-plus-members/ Hij is er nog niet. Mogelijk zijn ze 'm nu aan het uploaden.
Bundesliga zit er waarschijnlijk in, alleen dan nep zoals de EPL. Bayern en Werder zijn de enige die een licentie hebben. Omdat het een neppe league betreft is hier nog geen aankondiging over gedaan, maar er zijn wat berichten van mensen die in de MLO beta verstopte logo's van neppe duitse teams ( zoals in PES 5, namen van de teams komen overeen met de rivier etc.) hebben gevonden. De PSN+ demo is up btw, je moet alleen automatisch downloaden aanzetten.
Ik ben 'm nu aan het downloaden Hij staat niet bij de lijst, maar als je PS3 op automatic download zet ( settings menu ) en dan de tijd van nu aangeeft, dan gaat hij 'm downloaden Onder Network-> download management kan je zien hoe ver hij is...