Misschien later deze week.Er zijn wel van die gasten die de PS demo kraken en als PC versie online zetten.
Nou, ik ben ook een PES fan, maar ik was echt niet enthousiast over PES 2008/2009/2010. Verre van zelfs, ik vond ze gewoon niet best. PES 6 is echt zwaar de baas over die 3 versies. Er zitten echt wel gasten daar die het spel gaan afkraken als het nodig is.
Cyrax, het kan best dat de keeper bij mij NOG geen gekke dingen heeft gedaan hoor. Ik heb nu trouwens één wedstrijd gezien waar de keeper de rebound verkeerd verwerkte en de bal voor de voeten van een aanvaller kwam. Toch is dit niet iets om je zorgen over te maken. Van wat ik heb gezien zijn de FIFA10 en PES 2010 echt een graadje erger.
Tja, daar zitten ook genoeg sceptici. Achja, ik moet nog heel wat geduld uitoefenen eer ik aan de slag kan In PES 2010 zijn 9/10 rebounds voor de aanvaller
Ja ok maar jullie begrijpen mijn punt toch wel. Ik was ook een grote PES fan btw. Maar 2008 was zo een mislukking en daarna is het eigenlijk nooit meer goed gekomen. Dit jaar hopelijk wel dus...
die omhaal gaat wel heel snel, dat ziet er een beetje nep uit. Zelfs Iniesta kan niet zo snel reageren maar voor de rest ziet het er wel weer sterk uit. Vanavond maar even uitproberen
Ziet er nice uit! Alleen vind de omhaal in t begin en op t eind een beetje TÉ, dat kan nooit zo snel draaie enz. of iig niet 2 keer terwijl dat de demo er nog maar net is dus is dat misschien wel net zo'n irritant bugj als bij fifa(we zullen zien). T lijkt verder wel of ze op een nat veld spelen maar misschien is daar bij de gameplay niks van te merken. Nu nog de xbox versie ik hoop over 7 dagen\o/ EDIT: JEZUS! wat leeft het forum wil je ff reageren op die omhalen hebben tijdens het type alweer 2/3 andere het gezegd
Die omhaal was ook gaar, Iniesta reageerde veel te snel. Dat is dus niet mogelijk. Verder zag het filmpje er redelijk goed uit moet ik zeggen. Er werd duidelijk gebruik gemaakt van manual passing zo nu en dan. Lekker keeperswerk ook.
De keeper bokste alle ballen in ieder geval naar de buitenkant en niet voor de goal langs naar een spits