Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    O ik dacht dat de keeper hem hield 8).
    FF herkijken dan :p.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die keeper maakt wel een gróte fout zeg. Niet echt netjes gescript.
    En ik weet dat het nog maar een Beta is! :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Reviewtje van een beta speler:

Klinkt erg goed dit 8).

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46

Animaties zijn duidelijk verbeterd, mooi om te zien.
    Alleen het ene moment wat ik in dat gameplay filmpje zag op 8:25 is iets waar ik mij het meest aan erger.
    Je ziet dat die licht blauwe mannetjes inhouden zodat die van PSG hem in kan schieten. Dit zijn die irritante cpu cheats. Waarom die goal afgekeurd word snap ik btw niet :confused:

En ik snap niet waarom je het powerbalkje van de tegenstander ook kunt zien. Dit verraad je passing enigszins lijkt mij.

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Pff wordt een moeilijke keuze dit jaar tussen FIFA en PES voor mij. Filmpje van die wedstrijd tussen Arles en PSG ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Vooral de animaties van de spelers ziet er echt heel slick uit. Niet verwacht dat ik ging twijfelen dit jaar. Laatste 3 FIFA's (09, 10 en World Cup) waren echt stukken beter dan de PES versies van die tijd.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh dat inhouden van spelers heeft Fifa ook last van hoor, zuigt echt als dat gebeurd. Zeker in een cruciaal moment.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    [yt]jfyjzYKa2gE[/yt]

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die beweging bij 0:23 - 0:24 ziet er wel erg nep uit zeg.
    Raar dat spelers ook de bal zo erg vooruit spelen, kijk maar bv bij: 0:55 tot een paar sec daarna.
    En bij 1:24 houden ze erg in als de bal tussen hun door gaat.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Lelijke filmpjes......... Is dat op de PS2 of speelt die gast op zo'n ouderwetse televisie ofzo?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Geen idee, misschien met een oude mobiel opgenomen ofzo.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het zag er echt uit als een PS2 game. Ik kan me ook niet herinneren dat ze zo snel konden sprinten in de versie die ik speelde. Heel gek.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    De game komt geeneens op de PS2 toch?

Naja nieuwe poging:
    [yt]e_y9msa6skc[/yt]

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  13. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie die beta mag spelen kan hij aub een filmpje maken met spelers van de eredivisie aub

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die filmpjes doen de game volgens mij meer pijn dan goed. Het is trouwens de E3 versie in de ML beta.

15. matthieu1

matthieu1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien zijn er nog heel veel (kleine) foutjes in de BETA te vinden. Het is maar goed dat ze deze BETA uitgebracht hebben, zodat ze het grotendeels nog kunnen aanpassen.

Want jongens toch, ik heb nu al in verschillende filmpjes gezien dat die keepers in sommige situaties gewoon niet weten wat ze moeten doen, net als in dat filmpje dat er een panenka word gezet met een penalty en de keeper de bal heel lomp nog in eigen goal tikt. En wat dacht je weer van de houterige kapbewegingen en niet vloeiende passingssysteem, er komt amper 1 bal aan over 5 meter!

Nee dit is niet de game waarop ik had gehoopt.

Vind t trouwens ook belachelijk dat er niet met de originele spelers wordt gespeeld tijdens deze BETA. Wat is er nou leuk om met random verzonnen poppetjes te spelen. Echt treurig dit, soms hoop ik dat die gekke Jappen stoppen met het ontwikkelen van PES, want om de een of andere manier snappen ze ons gewoon niet!

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is de Master League he! :+

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Keepers zijn al aangepast in de preview code, althans een stuk verbeterd. En daarnaast is het inderdaad Master League, als je niet eens weet wat het is.. *zucht*

18. matthieu1

matthieu1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat ik dat niet snap ofso? Ik speel al sinds PES4 non-stop Master League, alleen kan je dan ook gewoon met orginele spelers spelen, heb het altijd al vaag gevonden dat je met verzonnen spelers kan spelen, wat geeft dat nou voor meerwaarde aan de game? :confused:

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Denk je dat ik dat kan ruiken ofso?

:emo:

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veel, omdat je met een onbekend en nogal slecht team begint, wat je kan opbouwen en verder ontwikkelen. Daarnaast heeft elk lid van je default team een bepaalde eigenschap waarin hij erg sterk kan worden.

ML met normale spelers is veel makkelijker, ML met default players geeft je echt een uitdaging.

Dit is hetzelfde concept bij Master League Online. Je begint dus met de default players en aan jou om je team te smeden. Veel leuker dan 100000 x Barcelona en 100000 x Real Madrid

Deel Deze Pagina