Dat gebribbel in slomo ziet er best lomp uit. Op welk niveau speel je? Want volgens mij kon die verdediger ook ingrijpen voordat je de voorzet gaf.
Ben nog met de eerste wedstrijd bezig. Te druk bezig met filmen! Maar het doet aardig wat ik wil. Nog niet echt in kunnen duiken.
Goed. Ben nu natuurlijk weer FIFA gewend dus het speelt heel anders en daardoor verfrissend. Kan vanavond pas goed vertellen hoe het écht speelt. Al moet je niet zo naar mijn mening kijken. Die van HanTerp en Cyrax is wat meer zeggend.
Ik ben ook meer Fifa gewend, daarom ben ik ook best benieuwd naar jouw mening Maarja, hoor het nog wel
Eerste wedstrijd Barcelona - Bayern München met 2-0 verloren! 0 - 1 [yt]HeV9IPL1fOQ[/yt] 0 - 2 [yt]vRFIJFK41wI[/yt] M'n FIFA speelstijl wordt genadeloos afgemaakt, zie het tweede doelpunt.
Je bent overigens verplicht om het filmpje te bekijken na de wedstrijd. Vroegtijdig naar Main Menu gaan heeft geen zin. Je moet dus telkens Quit Game doen en dan opnieuw de demo starten. Erg irritant!
Vast wel. Ik ben nogal happig tijdens het verdedigen. Like I said. M'n FIFA speelstijl word genadeloos afgestrafd.
Let op jongens, ik ging helemaal uit mijn plaat bij het maken van deze goal. . Vriendin begon al te roepen wat er was, haha
Ibrahimovic .. Wel hard geschoten, maar met een normaal muurtje ging hij er gewoon tegen aan. Echt zwaar lelijk dat muurtje..
[yt]V7-x6MJmgWs[/yt] Dit is al de 2e keer dat ik zo'n goal zie... Ze kúnnen het wel! [yt]MarFe8vTs2g[/yt] (Ik ben toch niet de enige die steeds op YT zit te sorteren op 'PES' en 'uploaddatum'? )