1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, weer een potje beginnen! :cool:
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wil iemand Rivanov even bannen?:+
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom kom ik nu niet tot scoren!! :mad:

    Ga FIFA maar weer spelen..
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoei, 5 kleine, nikszeggende woordjes, maar dit is een opluchting hoor, haha, thanks.

    EDIT

    nog een vraag

    Dus je kan nu met hoge pass, of hoge steekball een lob over de keeper maken?
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  5. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb nog een vraag over die schwalbes. Is het nog steeds zo dat je echt altijd geel krijgt als het verkeerd gaat? Ook al doe je het in je eentje op je eigen helft?

    Verder ben ik blij met de positieve berichten, ik kan niet wachten op de game.
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik heb geen idee. maar ik zou hopen van wel want in het echt is het ook zo dat bij een schwalbe het geel hoort te zijn.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar in het echt word die kaart 9 van de 10 keer niet gegeven
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Als de scheidsrechter constateert dat het een schwalbe is geeft hij bijna altijd een gele kaart. (in het echt)
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de beta niet gespeelt, en ook de demo niet, ik weet dus niks van 2011. Maar toch wat tips geven.

    Als je schiet in 1 op 1 situaties, druk je na schieten op R2. Zorg dat je schietbalkje precies voor de helft gevuld is (belangrijk en geldt voor alle afstanden binnen de 25 meter), en je mikt naar beneden. (over de grond).

    Zal deze pes ook vast wel werken, als het niet zo is, dan moet iemand anders maar helpen.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  10. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet maar hoe kan je naar beneden mikken? je kan rechter of linker hoek kiezen en hoe hard je hem schiet is ook of hij hoog of laag gaat:b:
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Ik neem aan dat je dan met een man minder verder mag spelen, toch? (is liefhebber van langere potjes bv 2x15m zodat rode kaarten ook echt zwaar gaan wegen;))
     
  12. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    hoe zit het met de aanvalsstijl van de computer? Tikken ze nog 200 keer naar elkaar als ze achter staan in de 88ste minuut of komen ze druk zetten? Je begrijpt me wel
     
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk nu maar bij elk schot naar beneden met je dpad of stick. Dan ga je er veel meer maken.
     
  14. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit klopt totaal niet...|:- als je naar beneden drukt wil het alleen zeggen dat je in die hoek schiet. als je omhoog drukt schiet je in de andere hoek... het is niet ineens dat je laag gaat schieten. bijvoorbeeld als jouw keeper links van het veld staat en jij rechts moet scoren. schiet jij m dus in de rechter hoek(laag volgensjou?) hoe wil je hem dan ooit in de linker hoek mikken want je hebt je stick al naar beneden dus gaat hij altijd rechts_0/
     
  15. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt niet, dat klopt niet.

    DOe het nu maar, dan ga je veel meer scoren. Speel al heel mijn leven pes, had altijd moeite met scoren, nu na elk schot naar beneden drukken, en er gaan er veel meer in. T/m 2010 dan he. 2011 weet ik niet maar het zal wel niet veel uit maken.

    Links in de hoek is links in de hoek op je slammer. Als ik rechts diagonaal richting punt 16 loop, en ik wil hem links boven in de hoek schieten, dan druk ik dus op schieten en mikken links boven. Balkje altijd in het midden (zeer grote afstanden en oa dropvolley''s uitgezonderd)

    Kan je nagaan hoe gescript het schieten altijd is geweest als jij niet eens weet hoe het werkt, maar wel kan scoren.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    edit edit
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Er is toch nog geen demo op de 360 -.-'
    en die beta over mlo was beta dus er is daarna nog veel veranderd. Zoals keepers snelheid ai enz.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Still waiting for demo news .. *zucht*
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij heeft een early-build bij Insidegamer gespeeld.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    En ook dat was waarschijnlijk een andere build dan de demo, aangezien de game 31 augustus gold is gegaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina