Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, dat was de preview versie ;)

    MLO beta == E3 demo
    Cyrax zijn playtest == preview test
    Demo == retail (ongeveer)

    Nog een leuke post gezien van iemand die voor én na 1 potje spelen de game afbrande:
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @Cyraxx77: heb jij tijdens jouw oefensessies met Konami zowel de ps3 versie als de 360 versie gespeeld en zo ja zijn er verschillen en zo ja, welke?

    @iedere PES-fan hier: gisterenavond de hele avond met mijn neefje de ps3 demo gespeeld en hij is f****** briljant. Zoals Cyraxx al aangaf: het heeft die typische pes-flow. Zoveel vrijheid, grafisch echt goed, ook echt moeilijk (vooral goed verdedigen). Kortom: de eerste next-gen PES die echt de naam PES verdient. Zo blij dat ik (na fifa 09 en fifa 10) nu weer terug kan... jeui!
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb alleen de PS3 versie gespeeld. Er stond een debug pS3, ze hadden geen 360 versie. Daarbij was de build die ik speelde niet hetzelfde als deze demo. Er zaten in de build die ik speelde behoorlijk veel bugs, maar daar mocht ik niets over zeggen. Dat zou niet eerliijk zijn voor de game natuurlijk. Het was een vroege versie.

    Ja, de game is eigenlijk best wel goed. Het enige wat ik minder vind is die krul in de passjes, die krul is het bijsturen van de pass door de CPU. Wanneer je manual passed is die krul veel minder aanwezig, tenzij je dat zelf doet. Sommige animaties zijn niet helemaal goed, anderen zijn weer briljant (de sliding _O_, MEESTERLIJK)

    Gisteren een pot of 15 gespeeld tegen een vriend. Heerlijk!!!!! Mooie wedstrijden gespeeld, veel onverwachte dingen gezien. Mooie aanvallen gezien en prachtig goals. Hij kon met PES 2010 niet met mij meekomen, maar hier ging het al een stuk beter. Op het einde ging het steeds beter. Prachtig. Er zitten foutjes in, maar voorlopig is het spel gewoon echt tof om te spelen. En daar gaat het om....
     
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees veel goeie dingen ik wacht zelf wel op de demo maar mijn voorkeur ligt toch bij Fifa maar misschien veranderd het.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    voor de lol daarna nog even fifa 10 ( 360 ) en pes2010 ( ps3 ) gedaan; komen er niet meer in vanaf nu.
    Vooral wat je zegt: er kan van alles gebeuren, volstrekt onvoorspelbaar spe.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is de rating van Victor Valdéz dit jaar? Vind hem echt veel te laag scoren in PES, terwijl ik het een betere keeper vind dan Casillas en het ook wel bewezen heeft in de Primera Division.
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Valdes beter dan Casillas?????? LOL
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Imo wel, ik vind Casillas de laatste 2 jaar echt een grabbelaar geworden, terwijl Valdéz juist constanter is geworden. Maar dat is mijn mening.
    Net zoals dat Ronaldo overgewaardeerd is, maar dat zal jij ook wel niet vinden :p

    Valdéz heeft in PES een rating van 74, dat slaat toch nergens op..
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Robben denkt daar iets anders over :+ Die droomt nog altijd iedere nacht van Casillas.

    Ronaldo is idd overgewaardeerd. Prutser presteert helemaal niets. Paar leuke dribbels en iedereen doet weer alsof hij god is. Messi is 100x beter dan Ronaldo. Die is niet alleen beter in de dribbel, hij is ook veel effectiever en gevaarlijker.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon volgende keer de goede hoek kiezen Arjen :F:
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja Ronaldo is wel overgewaardeerd :p Messi is een stuk beter haha Ronaldo is dan wel mijn favo speler maar ik kan ook realistisch zijn. Oke 74 is idd wel erg laag :p Ik zou Casillas 90 geven en Valdes 85 ofzo.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    [yt]J_4SDGnXhlU[/yt]

    Geniaal
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zo die ligt er lekker in!
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, gruwelijk doelpunt. Volgens mij sta je dan echt te schreeuwen in de kamer als je zo'n beauty maakt. :D
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Die keeper duikt wel erg dom hoor, als die zijn arm strekt dan kan hij hem corner tikken..
    Over die slome stapjes opzij maar niet te spreken:+
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zo heb ik er ook twee ingeschoten. Met die Zuid-Amerikaanse ploeg. Prachtig ziet dat eruit.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Die is echt onhoudbaar hoor..
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Naja, hij ziet hem van erg ver aankomen, plus het is geen streep. Hij is houdbaar IMO.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, hij is houdbaar! Sorry Tyrant :mad: Zou het schot wel eens zonder replay willen zien, volgens mij gaat hij behoorlijk hard. Het is ook wel een butt keeper natuurlijk ;)
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge Sjonge..je loopt echt te zoeken he?!
    Zal ik ff op het FIFA forum komen om te zeiken over de keepers in FIFA...die maken zat blunders die er ECHT niet uitzien!(en ik kan het weten want ik speel het elke dag een aantal uur) en dit is geen blunder
    De bal gaat buiten en boven de goal en draait op het laatste moment naar binnnen
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina