1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat staat er toch. :) Gewoon de 15e voor de 360 dus.
     
  2. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik dit zou zien in een FIFA-filmpje zou ik precies hetzelfde opmerken hoor:+. De vrije trappen in FIFA zijn namelijk nog een stuk slechter uitgewerkt dan in PES. In FIFA gaat de bal er namelijk bij mij ook 9 van de 10 keer in. Nu ik erover nadenk, wat waren die vrije trappen in PES6 heerlijk met Recoba_O_

    Maar om terug te komen op het discussiepunt. Ik vind het gedrag van keepers in alle voetbalgames echt dramatisch, het is natuurlijk ook een van de lastigste dingen om goed te programeren. Het moment van duiken is namelijk vaak te vroeg of te laat en daar kan ik me dood aan ergeren. (het is maar net wat je belangrijk vind in een voetbalgame;))

    Ik merk het alleen op, dat mensen dit nou weer gelijk zien als een aanval op hun heilige spelletje kan ik ook niets aandoen:+. Het baart mij wel zorgen als iemand anders zegt dat hij hem er ook al 2x zo heeft ingeschoten..

    Dikgedrukte: Absoluut waar, maar dit is natuurlijk bij ieder spel;)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Over het duiken van de keeper hebben ze wel gelijk. Dat ziet er af en toe achterlijk uit. Hij blijft op dezelfde plek staan. Gaat even horizontaal liggen om daarna weer op dezelfde plek neer te vallen. Hij zweeft niet van plek naar plek.
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Als FIFA-man ben ik echt onder de indruk van de filmpjes van PES. Ik ga de demo ook zeker goed spelen en daaruit concluderen welke game ik als eerste ga halen.

    Ik heb wel het idee dat FIFA wat completer wordt, als in wat er allemaal mogelijk is. Dan denk ik aan de stadions, licenties, team management etc.

    Maar ik heb wel het idee dat PES meer gaat lijken op echt voetbal. Maarja, ik heb ze beiden nog niet gespeeld en kan ook geen conclusies trekken. Het is een gevoelskwestie.
     
  5. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De animaties bij spelhervatting en doelpogingen zijn echt verbluffend realistisch vind ik. Daar hebben ze echt enorme stappen vooruit gedaan t.o.v. 2010.
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Gozert, ja ik heb FIFA10 en World Cup hier liggen en als laatst gespeeld. Mag ik dan geen mening hebben over hoe een keeper duikt in PES?

    En als we het dan toch over gespeelde games gaan hebben, kijk dan wat langer terug: Ik heb hier ook nog pes6 en pes2008 liggen. Heb zelfs hier ooit nog een pestoernooitje georganiseerd.. En ik zie nu zelfs dat jij daar ook nog aan hebt meegedaan:+
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Waarom alsnog de vraagtekens achter Xbox? Er staat toch voor alle platforms. 8)
     
  9. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een goal bij 0:40

    Ik heb zin om beide demo's te spelen! Al zal PES dit jaar nog niet zo heel goed zijn, heb ik wel zin om te kijken of er ditmaal wel meer een idee achter zit die ze de komende jaren kunnen uitwerken.

    @Dannynogwat
    Doe ff normaal man... Ben realistisch aub en voel je niet zo op je pik getrapt de hele tijd. PES is hopelijk weer in opkomst (?), maar is nog verre van het niveau dat Fifa heeft bereikt. Ik denk dat het ook nog een paar jaar nodig heeft om uberhaupt dat niveau te kunnen bereiken..
     
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Die goal rond 0:40 is dan weer een rede om het spel wel te kopen:+
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @Thomazii

    Ik ben het met je eens, PES heeft nog niet het niveau van Fifa. Op sommige stukken is PES de betere imo, maar dat is persoonlijke smaak. Overall is Fifa beter. Maar dat verre van het niveau van Fifa? Mwoah, ik denk dat PES dichterbij is gekomen dan dat jij denkt.

    Fifa 2007 was ruk en Fifa 2008 was opeens heel goed. De voorkeur lag nog wel bij PES 2008, maar bij Fifa 2009 was dat al veranderd. Die was beter dan PES 2009 terwijl Fifa 2008 pas de eerste was waarin bleek dat er echt stappen gemaakt werden. Een jaar later was Fifa al voorbij PES. Waarom zou dat nu niet kunnen?
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    haha...Deed hij wel,want je ziet hem helemaal niet op het PES forum en ineens komtie ff 1 heel (negatief)berichtje plaatsen.

    Ennuh..ik speel zelf elke dag Fifa hoor....dus waarom zou ik hem Bashen omdat hij Fifa speelt?Ik ben zelf Fifa gaan spelen vanaf PES 2010,want die vond/vind ik bagger,dus kritiek heb ik zelf ook op PES, geen probleem.
    Maar in dit geval kwam het op mij over op FIFA fanboy gedrag.
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn bericht hieboven
    Ik ben niet op mijn pik getrapt dus
    En wat het niveau betreft is FIFA natuurlijk als spel het meest uitgebreid en toch hoop ik dat PES2011 het niveau haalt van Pes 5 en 6 dan kan ik weer PES spelen.Want hoezeer ik mezelf ook elke dag vermaak met FIfa..dat echte PES gevoel bij bepaalde acties,aanvallen en Goals heb ik in Fifa nog NIET gehad helaas(en ik heb meer dan 1000 potjes gespeeld) En als ik de verschillende berichten over de demo lees heb ik zeer goede hoop
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Die uitroeptekens suggeren iets anders. Ik vind het mooi om te zien dat je PES zo steunt, maar iets minder kan ook wel. Iedereen kan en mag zijn mening geven, al speelt die persoon nooit PES, it doesn't matter. Daar mag je natuurlijk op reageren, maar je bent soms wel heel fel in 'het verdedigen' van PES.

    Die keeper duikt gewoon niet zo mooi. Dat het zo ovegeanalyseerd wordt vind ik ook onnodig, maar blijkbaar is het voor mensen heel belangrijk.

    Je kan overigens ook best wat meer je post editten, de laatste 2 (afgezien van deze van mij) zijn van jou........
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    haha...was jij die ene gast waar ik zo dik klop van kreeg?

    @ Cyrax

    Sorry aan iedereen als het opgefokt overkwam!!!!(hier mogen de uitroeptekens wel? :)
    Weet je wat het is?Ik hoop zoooo erg dat ik weer met plezier PES kan spelen (en ik heb goede hoop door alle positieve berichten)
    Dat als iemand iets negatiefs zegt ik denk van : houd je mond,dit wordt de beste PES sinds jaren.
    Ik zal er rekening mee houden.


    Zo is nu alles weer ok?:)
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat het voor PES moeilijker is om FIFA in te halen dan andersom puur om de simpele reden dat EA er veel meer geld en mankracht tegenaan gooit.

    Dus het PES team zal innovatiever moeten zijn om dezelfde stappen te maken.
     
  17. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Als hier zich iemand als een fanboy aan het gedragen is weten 9 van de 10 members hier wel wie dat is..:+ En iedereen die een eerste berichtje plaatst in een topic moet een positief berichtje plaatsen?|:-

    Maar weer even ontopic:
    Ik hoop trouwens ook echt dat PES grote stappen vooruit heeft gemaakt, want het schieten in PES is zoveel lekkerder dan in FIFA.
    Kan ook echt niet wachten op beide demo's om te gaan vergelijken!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Daar heb je gelijk in, maar dat geld heeft Konami nooit gehad. Ook niet toen ze al die jaren beter waren en EA van alles probeerde maar geen aansluiting kon vinden. En plots waren ze er toch voorbij.

    PES heeft nu een game waarmee ze verder kunnen. PES2011 is een aardig goeie footie geworden, ik hoop echt dat ze op deze voet verder gaan. Ik zeg ook eerlijk dat ik verwacht dat Fifa 2011 beter zal zijn, zeker voor het grote publiek. Maar ze krijgen toch wel een aantal fans terug. Nieuwe zieltjes gaan ze niet winnen, maar een aantal oude rotten komen toch weer terug verwacht ik.

    Persoonlijk vind ik de flow en vibe van PES gewoon beter dan Fifa. Nu de gameplay van PES 2011 aardig goed en tof is geworden heb ik voor het eerst in 3 jaar geen behoefte om Fifa aan te schaffen en weer echt zin om een PES game te leren masteren. Die vibe... daar moeten ze gebruik van maken. Ze zullen altijd anders moeten blijven dan Fifa, maar ze mogen best wat uit de keuken van Fifa gebruiken wat mij betreft (penalties, mogelijkheden bij stilstaande situaties). Als het dynamische van PES maar blijft.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Vroegah was dat geld ook minder belangrijk denk ik. Je moet nu zoveel artwork en animaties in HD maken dat een groter team gewoon een enorm voordeel is.

    Maar je hebt wel gelijk over die oude rotten. Dit is de eerste PES sinds PES6 die ik weer serieus volg, dus ze gaan de goede kant op. Hoe goed FIFA ook geworden is de laatste jaren, zoveel lol als ik met PES5 had heb ik er nog niet mee gehad.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies, die lol. Die vind ik niet in Fifa, dat is mijn probleem. Deze PES heeft mij die lol wel gegeven. Ik heb nu ondertussen elk vrij moment die demo zitten spelen, dat geeft mij vertrouwen dat ik straks een toffe game ga spelen.

    Geld is nu meer belangrijk idd. EA heeft jarenlang goed verkocht, ook toen PES beter was. Het kon ze gewoon niet zoveel schelen volgens, nu willen ze ook echt de beste footie zijn. Dat zal er ook mee te maken hebben gehad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina