1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Kom op jongens, alleen al voor de Master League Online koop je deze game toch? _O_ Althans daar heb ik echt hele hoge verwachtingen van, mits de online functies goed in elkaar steken.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Cyrax, ga je 'm nu fulltime spelen op PS3 of Xbox360?
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Deze oude rot komt ook weer terug, heb wel alle delen nog geprobeerd maar toch steeds won fifa na PES6. Maar nu iedereen zegt dat de vibe weer terug is dan moet ik hem gewoon hebben, want ik mis iets in fifa ook al is het nog zo perfect voor sommige. Dus fouten in PES is niet erg, als ik maar weer is spontaan kan juichen als ik een doelpunt scoor want dat heb ik niet zo vaak gehad. Over een weekje de demo testen, zin innnn!!!
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Een week?5 nachtjes slapen man\o/
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fulltime op de PS3, as always......
     
  6. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe het precies zit met die Master League online?
    Kun je daadwerkelijk de Master League competitie online spelen of wil het zeggen dat je gewoon met jouw eigen Master League team losse wedstrijden kunt spelen?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Nee, het is werkelijk dat je je hele ML online afwerkt.
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    komt dat alleen door de Option Files?
    Want als ik op de 360 speelde en ging dan op de PS3 spelen,donderde elke keer die lichte te kleine controller uit mijn handen:lol:
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De optionfiles en de PS3 controller (de Dualshock controller is niet zo licht hoor). Ik heb vrij grote handen maar ik speel PES al zo ontzettend lang met een PS controller dat het simpelweg gewenning is. Daarbij speel ik altijd met het D-pad en die van de PS3 is gewoon veel beter.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt een team met default spelers, door wedstrijden te spelen kan je geld verdienen om zo nieuwe spelers te kopen.

    De wedstrijden die je speelt kunnen of exhibition zijn, oftewel een enkele wedstrijd, maar je kan ook mee doen aan leagues, cups etc.

    Of heb ik het verkeerd Molly?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Ja, en die nieuwe spelers worden beïnvloed door andere teams in je competitie.. Als iedereen Messi wilt, wordt hij duurder etc. Erg tof, ga daar veel uren in stoppen ben ik bang.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Online here we go! \o/
    Just like old times!
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Dat gaat leuk worden. Je kan ondertussen toch wel scoren he? Anders krijgen we weer van die uitslagen als we tegen elkaar spelen van 12-0 ;)
     
  14. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging mij overgens niet over de goal zelf. Meer de reactie van de keeper. Ik speel nu weer regelmatig PES 2008 omdat Fifa 10 gewoon veel minder fun is 1 vs 1 en 2vs 2 zelfs met 2 man tegen de CPU vind ik het leuker omdat er veel meer overwachte dingen gebeuren. Maar zoiets valt gewoon op.

    De reactie van de keeper op de 1e kans in het filmpje hierboven is wel gewoon dik in orde.
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja d-pad ps is beter,ik ben sinds Fifa met stickje gaan spelen.
    De nieuwe 360 controller heeft een sterk verbeterde D-pad heb ik vernomen.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Heb ook tijden met de d-pad gespeeld, vooral altijd op de PS2. Maar met de 360 is het pookje toch wat beter. Vooral met de beloofde 360 dribbling.

    Maar de positie van de pookjes op de PS3 controllers zijn onhandig imho en ligt niet ideaal in de hand.
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens.Ik speelde altijd met D-pad,maar die is echt slecht op de 360 en door Fifa 10 te spelen ben ik noodgedwongen bij het pookje terecht gekomen,komt nu dus van pas in PES2011
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen met de 360 graden dribbel van pes 2011 heeft een d-pad weinig zin meer las ik.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat geldt voor de 360 controller. Niet voor de PS3 controller. Tenminste, dat had ik begrepen.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nog aan het oefenen. En ik word toch wel ingemaakt door je. Maar het is in ieder geval gezellig! :+
    Speelt MGWLEE ook op de PS3?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina