1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    HOE laat hij de bal netjes langs zich heen gaan?

    (doet de AI dat, of omdat jij een counter hebt aangegeven, of druk je op het juiste moment op een knop?)
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt dat niet gewoon door de kracht van de pass?
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, is wel zo bij FIFA iig.
     
  4. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten tot de demo op xbox komt wat ik het eerste ga doen is het verdedigen onder de knie te krijg lijkt me ook het moeilijkste
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Okee ziet er interessant uit, moet .nog wel kijken of ik er ook daadwerkelijk gebruik van ga maken
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je voor jezelf een team wilt hebben met jouw eigen speelstijl, dan is dit onmisbaar.
    Wil je alleen maar spelen en maar zien hoe het loopt, dan kan dat ook, maar mis je een hoop diepgang in PES 2011.
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Is de diepgang van taktieken ook weer helemaal terug? God, wat wordt dit genieten geblazen! Ik ben echt iemand die uren aan zijn taktiek gaat sleutelen zodat iedereen ook echt doet wat ik wil, zo te lezen kan dit eindelijk weer.

    Het schijnt ook zo te zijn dat je de looplijnen van je medespelers kan uitzetten met bepaalde opties, werkt dit goed?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.031
    Leuk Bevonden:
    5.839


    Nice!
     
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al blij dat je lange steekballen kan geven.. Dat was gewoon onmogelijk in PES10.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat heb ik nog niet gevonden. Alles wat niet met team-tactics te maken zat niet in de demo-versie. Dat is dus even wachten op de volledige versie.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde meer dat je het merkt als je de tactics aanpast, dus dat als je bijv. op de aanval speelt, je ook merkt dat je medespelers meer naar voren lopen en beter de ruimte in?

    Zo iets had ik iig gelezen.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dan begreep je mijn antwoord verkeerd ( of ik jouw vraag :) ) : Wat jij noemt heeft niet met teamtactics te maken, maar de individuele player-tactics en die zitten nog niet in de demo.

    Je kan overigens wel met je team in zijn totaal meer naar voren spelen, ook meer of minder breed. Dan is het team-tactics en dat kan je in dat overzichtje vinden dat ik bij dat stukje op Digitaalgras had geschreven.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow ok :) Sorry meester Han! Kan je dit wel doen ( computer scoort de 3-3, maar hoe :eek:)

     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Yep, dat kan: Dat is all out attack, de strategie die je meestal gebruikt in de slotminuten. Dan gaat de keeper ook mee bij corners.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nicee laat de computer de keeper mee komen :D
    niet dat als ze 1-0 achter staan ze gewoon beetje door voetballen in laatste 5 minuten :D
     
  17. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Door de juiste kracht aan de pass mee te geven, zodat de bal bij de persoon aankomt voor wie deze bedoelt is. Tevens geef ik mijn passjes met L2+X, dan heb je wat meer vrijheid dan gewoon X drukken. Als je L2 (left trigger) plus de pass buttons onder controle hebt, pas dan heb je volledige vrijheid en kan je de ballen echt plaatsen waar jij wilt.
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dus als ik het goed begrijp als je gewoon met x passt stuurt de ai nog n beetje bij maar met l2 niet?
     
  19. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt man, gewoon x dan stuurt de ai nog lichtjes, maar zeker niet zo nadrukkelijk als de voorgaande delen. Met L2 erbij heb je volledige vrijheid, maar dat is wel wat moeilijker om te controleren. Je zal het donderdag (dan komt de demo toch?) zelf wel merken. Het voelt hoe dan ook veel vrijer aan, zelfs met de standaard X (A) passing
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    okee :D dat is wel beter. ik dacht dat je het in het begin moest instellen maar zo is het veel beter. want kan je in een rommelige situatie gewoon met x zodat ie n beetj bij stuurd enz. :D ooehh zin in de demo!!! ik dacht dat ie 15 sept kwam(woensdag)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina