1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    nee klinkt niet echt herkenbaar ik speel echt NOOIT fifa :) maare tjaa het moet er gewoon een beetje tussen in gaan zitten ook niet dat ze de heletijd vrij lopen maar niet de heletijd achter de verdediger blijven staan als ze dat doen is het goed. dan kan je de rest wel met die loop lijnen doen
     
  2. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar het vragen om de bal en op de juiste manier vrijlopen is er wel in verwerkt. Als er aan gesleuteld wordt zodat je als verdediger ook meer kans hebt om te anticiperen is het gebalanceerd. Feit blijft dat de juiste looplijnen er wel degelijk zijn, zelfs je medespelers geven een signaal af omdat ze de bal willen hebben! :)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik vind juist dat die looplijnen niet te belangrijk moeten worden.. Anders wordt het nog zo dat de AI je spel bepaalt, en dat jij alleen nog maar anticipeert op de looplijnen van je AI, en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn! Dan wordt dat veels te overheersend.
     
  4. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    En juist hier zou de eerder geplaatste post van Hanterp weer aan te pas moeten komen. Op het moment dat de looplijnen zijn uitgewerkt moet je ook verdedigend kunnen anticiperen. Dan gaat het om het finetunen van de kleine details (waar Han op doelt). Je spelers zullen standaard anders vrijlopen in een 5-4-1 formatie dan in een 4-3-3- systeem. Maar looplijnen, vrijlopen en diepte kiezen moet standaard goed werken. Dat je hier zowel als aanvallende - of verdedigende partij aan zou moeten kunnen sleutelen zodat niet alles voorspelbaar wordt, is een must. Dan spreek je van een game die makkelijk te spelen is, maar moeilijker om echt goed te masteren.

    Probleem is dat de game in de basis zo goed is, maar het belangrijkste voor mij verpest. Je zou bijna tegen je teamgenoten gaan schreeuwen datze moeten bewegen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    herkenbaar, fifa 'on rails' 10
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heel herkenbaar. Of je kaatst naar de spits met LB + A, man loopt door.. Jij loopt met je spits en de bal iets naar voren om ruimte te open, draait en passt met Y of hoge doorsteek pass. Dan zit je 1 op 1 met de keeper, is het of lobben of dan zie je de rechtsbuiten alweer naast je lopen, hoef je hem alleen af te geven en in leeg doel te tikken. Zo heb ik wel 60% van mijn goals gemaakt in Fifa World Cup.
     
  7. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de demo uit op de xbox 360?
     
  8. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie startpost..
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als dit in Fifa 11 nog steeds kan snap ik die hoge cijfers niet hoor, dit is toch spelbederf?!

    Ben echt benieuwd naar be a legend in 2011, vind het in 2010 nog steeds vermakelijk, maar met alle verbeteringen en hopelijk betere AI wordt het genieten :D
     
  10. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt. Is er al iets bekend over met welke clubs je kunt spelen?
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    8)

    Barcelona, Bayern Munchen, Internacional & Chivas.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Hier echt nog een heel tof filmpje met wat feints..

    [yt]iNOCRpQ-rn4[/yt]

    Kan iemand mij vertellen of die feints te makkelijk zijn?
    En kun je nu richting geven aan de uittrappen van de keeper?
     
  13. mikeypower

    mikeypower Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    nice man
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Van de feints weet ik niet ( niet geprobeerd ), maar de keeper kan nou wel in de gewenste richting uittrappen. Dat heb ik speciaal uitgeprobeerd.
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de tricks/feints er nog niet zo soepel uit zien als in FIFA maar ik kan hier wel mee leven :)

    De keepers zijn sterk, ziet er goed uit :) Mooie reddingen,goede reflexen.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  16. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat een goede uitvoer van trucjes en feints in het online gedeelte van het spel uiteindelijk bepaald wie 'beter' is. Zou erg zonde zijn als het spel deels om een goede uitvoer van trucjes kan gaan draaien.

    Heb sowieso erg zin in woensdag! \o/
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het verdedigen onder de knie hebt dan kan je die truukjes en feints gemakkelijk stoppen, al moet je uitkijken met het happen, net zoals irl. Zorgen dat je precies op het juiste moment de tackle inzet, dan moet het te stoppen zijn.

    (in MLO was bijv. de rainbow feint heel simpel uit te voeren en niet te verdedigen, dit is in de demo echter niet meer zo)

    Volgens mij werken die looplijnen dus wel goed ;)

    Ik heb ook zin in woensdag, eindelijk weer CL en de PES demo :D
     
  18. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook tricks zijn onderdeel van het voetbal he.. Bijvoorbeeld als een buitenspeler met een dubbele schaar en een versnelling een verdediger te slim af is dan is dat toch gewoon realistisch..?

    Ik heb de tricks in FIFA aardig door en ik vind het een prachtig onderdeel van die game.. sommige spelers overdrijven het alleen en doen niks anders..
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is niet heel gemakkelijk om die feints goed uit te voeren. Je moet de juiste feint op het juiste moment gebruiken. Sowiezo is het bijna onmogelijk om 4 feints achter elkaar met succes te voltooien zonder dat je ondertussen getackled wordt.

    Ik gebruik ze ook gewoon zo af en toe. En dat werkt het beste, ben meer een speler van de passing en niet van de feints. Ik houd van simpele feints, welke heel efficient zijn.


    Ik ga nu even mijn fanboy hart laten spreken... Let maar niet op mij, ik moet het gewoon even kwijt.

    Ik ben gewoon verliefd op PES 2011.. GEWELDIG \o/\o/\o/\o/\o/ Ik geniet van het spel, ik heb al behoorlijk wat tijd in de demo gestoken, prachtig man. Er gebeurt zoveel onverwachts in het spel, heerlijk om te zien. Man, man, man, als een perfect uitgevoerde aanval lukt geeft dat zo'n heerlijk gevoel. De fouten in het spel voeren nooit de boventoon, heerlijk. Keepers schieten nu eindelijk daar waar ik het wil, heerlijk. Ik weet wat ik komend jaar ga spelen......


    Zo, dat was er even uit....... Verder vind ik het natuurlijk irritant dat de penalties weer niet lekker werken en dat de set pieces in de game natuurlijk in de kinderschoenen staan. Waarom krijgen we als gamer daar niet eens wat meer over te zeggen? EA snapt wel dat we dat willen.....
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik ook jammer, al kan je met een beetje inzicht behoorlijk leuke varianten maken met vrije ballen.

    Daarnaast is het mooi dat je in kan stellen dat de keepers op het laatst ook mee komen als je achterstaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina