1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu vier potjes gespeeld. Ik kan natuurlijk nog geen definitief oordeel geven, maar de volgende zaken vielen me op.

    + Tackels zijn goed uit te voeren, mits je een goed gevoel voor timing hebt. De animatie ziet er ook best goed uit, je hebt echt het gevoel dat je de bal met een juist getimede inzet heroverd.
    + Het voelt minder arcade dan voorgaande delen. Dit komt met name door de manier van passen en de snelheid van de game.
    + Passing game werkt goed en is behoorlijk nauwkeurig te plaatsen. In het verleden wilde de A.I. weleens naar een verkeerde medespeler passen, dit is nu niet langer het geval.

    -Keeper slaat de bal nog regelmatig alle kanten op, hoewel dit minder is dan in voorgaande uitgaves.
    -Het lijkt erop dat de keeper af en toe een houdbare kopbal of een niet al te hard ingeschoten schot doorlaat. De keeper duikt bijv. wel, maar het ziet er dan wat knullig uit en soms reageert de keeper te laat. Daarentegen duikt hij wel de meest harde schoten uit de hoeken.

    p.s. Wat me het meest opviel was dat je medespelers niet meer (zoals wel in bijv PES 6) de vrije ruimte opzoeken. Het meest viel me dit op toen ik aan de bal was met Xavi en er een enorm ruimte lag voor Messi. Normaal rent hij dan de diepte in en hoef je alleen maar mee te geven in de loop om voor gevaar te zorgen (jaja, net als in het echt). Helaas bleef Messi staan waardoor ik hem direct moest aanspelen, met als gevolg dat de verdediging kon anticiperen. Is dit manueel in te stellen (looplijnen) of is het gebrekkige A.I.?
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  2. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0




    wil je kijken als het vaker gebeurt en trouwens weet je al ze die kaarten nog hebben of niet
     
  3. mikeypower

    mikeypower Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je al ze die kaarten nog hebben of niet

    welke kaarten?:p
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Misschien is pipo dan net wat beter, speel de bal gewoon ping pong over het veld. Daar is trouwens niet echt veel vaardigheid bij nodig, maar als je dit soort zaken niet wil zien..

    Scoren is gewoon te simpel... Ik ga er vanuit dat dit soort dingen komen doordat je met twee topteams speelt, zou ook wel vreemd zijn als je met een team als Barcalona heel veel moeite moet dan om de bal een beetje rond te tikken. Verder is het allemaal erg toegankelijk en het spel tempo ligt me wel. Zicht op het veld met de standaard camera is echt heel goed.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  5. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    die je kan instellen dat messi diep loop en zo
    en dat daniel alves mee naar voor gaat
    weet wel

    http://www.youtube.com/watch?v=p-2iIXN4x_o
    kijk maar even
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Al die YouTube filmpjes baren me wel zorgen, wat een fouten zeg. En omdat er heel veel filmpjes heel langzaam zijn opgenomen ziet het er echt niet uit. Waarom maakt niemand filmpjes op normale snelheid.
     
  7. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, hoe kunnen jullie hem al spelen? Betalen jullie series 60 euro voor die PSN +??

    Daarnaast dat trucje van Ribery op page 1 ;e Anders steel je wat van FIFA.
     
  8. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    welke filmpje ik zoek maar kan niks vinden
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    €15,- voor 3 maanden.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ff in deeltje 2 van pro evo kijke .
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ah ze pikken een trucje :):
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De keepers lopen nog steeds alsof ze moeten poepen als ze de bal willen uittrappen met de bal in hun handen! :+
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lol, stelen. :emo:
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    FIFA steelt het trucje ook van Ribery! :+
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    49,99 en je krijgt een full game download (in mijn geval LBP, die had ik nog niet)
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Is het wel een beetje leuk of niet? Heb je pes6 vroeger ook gespeel of weinig pes ervaring?
     
  17. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je het niet goed
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PES4, PES5 en PES6 gespeeld op de Xbox en Xbox360. Daarna overgestapt naar FIFA. Het is zeker leuk om te spelen. Maar het scoren wil nog niet! 8)
    Speel nu alles 0-0..
     
  19. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oké, hebben we ongeveer evenveel ervaring. Wil ook de demo spelen want ben weer toe aan wat nieuws ipv FIFA.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina