1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, je kunt wel variëren, maar je bent dan toch afhankelijk van hoe de AI jouw spelers neerzet. Je kunt dus niet van te voren al iets bedenken. Dat vind ik gewoon jammer.

    Dat van die keepers kon ook in PES 2010, alleen niet automatisch. Dan moest je bij een corner of vrije trap op dat moment even in het menu "player to go up" en dan de keeper selecteren. Nu kan het automatisch, dat is wel vet vind ik zelf.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat wist ik niet eens :+ Wel beter dat het automatisch gaat, kan niet wachten om met het tactics systeem in te duiken.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er waren niet zoveel mensen die dat wisten, ik kwam er ook na een half jaar achter :+. Ik zag de CPU dat namelijk doen.... Toen bedacht ik me dat ik dat dan ook zou moeten kunnen. En dat bleek dus ook. Nog nooit gescoord met de keeper overigens, wel bijna.........
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat eindelijk voor de 360 bevestigd dan ?

    Ja sorry ben ff een weekendje off line geweest
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    eindelijk heb ik weer een game gevonden om naar uit te kijken!

    Wat is dit een gaaf spel zeg! oke soms is het nog wennen om speler aan te spelen op een goede manier. Maar de gameplay is echt heerlijk. Ik heb nu ook de swalbe ondekt (in pes 2010 kon ik dat nooit) nu is het linker en rechter stick in drukken.. oke nog niets aan gehhad dan alleen gele kaarten maar gewoon het idee dat het er in zit..

    Ik ben zeer positief over dee ps3 demo.

    Ik heb nog nooit zoveel diepgang in een voetbal spel gevonden als dee pro evolution soccer 2011 (demo) Eindelijk eens voetbal zoals jij het wil.

    (oke er zal vast nog wel eens ergenis zijn dat spelers verkeerd lopen of keepers niet keepen oals jij dat wil maar het is zeer zeldzaam! )
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mooi om te horen dat je een leuke game hebt gevonden. Ik kijk ook sinds een lange tijd weer echt uit naar een game. Speel de demo helemaal grijs, zegt genoeg.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik wacht nog even de FIFA11 demo af, maar ik ga denk ik zeker voor PES2011 dit jaar.
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hmmz, de vele goede reacties over dit spel doen mij goed. Ik speel PES al sinds ISS `98 (wat echt een werelds spel was!). PES 1 t/m 5 waren allen erg vet, maar de laatste jaren was het bagger (zoals iedereen weet).

    Ik had de hoop echt helemaal opgegeven, zeker naar ieder jaar weer hetzelfde verhaal van Konami aan te moeten horen, waarna alles gewoon gebakken lucht bleek...

    Als ik dan jullie reacties lees, lijkt het er inderdaad op dat PES weer terug gaat naar die goede tijd... Benieuwd hoe het online gaat draaien :)
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja het enigste wat ik ook nog wil wil weten is hoe het online draait.. heerlijk om weer toornooien te spelen (graag bij Han in de poule :+ )

    Natuurlijk moet ook ik fifa 11 een kans gaan geven(wat ik ook al doen) maar of fifa in de buurt komt van mijn wensen!????

    Ben benieuwd!
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Het maakt het wachten niet echt makkelijker als ik zulke reacties hier lees :D.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik benijd je niet :+
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt he, kan niet wachten op de demo a.s. woensdag. _O_
     
  13. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben erg blij met de positieve reacties van de mensen die het gespeeld hebben. Voor mij is alleen offline multiplayer belangrijk en dit lijkt wel goed te komen. Ondanks dat PES2010 vele irritaties heeft is het voor mij en mijn vrienden nog steeds het beste spel op voetbalgebied.. FIFA ligt ons niet en ik vind het eerlijk gezegd ook niks.

    Hopelijk kan ik woensdag de demo ook via de nieuwsgroepen downloaden en op een cdtje branden, aangezien ik geen LIVE meer heb.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als je online niet van belang vind dan durf ik je wel te verzekeren dat je blij wordt van PES 2011. De demo is gelijk aan de retailversie dus dat gaat helemaal goed komen.
     
  15. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    lekker man \o/

    Mijn eerste pes (of het was iss?) ervaring was trouwens in de FRS.
    Daar kon je dan wel eens games testen en ik speelde een voetbalspel dat ik nog niet kon. Toen ik een corner nam en met een speler boven iedereen uitsprong en overkopte was ik helemaal verkocht, vond dit zo realistisch overkomen toendertijd.*)
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Koop een ps3 plus psn+ :+

    ik zeg hier niet mee dat een ps3 beter is hoor.. want eerlijk gezegd gebruik die ps3 nooit!
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou het nog wel een leuk onderdeel van het spel kunnen zijn idd, mits de trucjes niet te makkelijk uit te voeren zijn. Ik zou het in ieder geval vetter vinden als trucjes makkelijker gestopt kunnen worden, dan uitgevoerd.

    Je hebt er gelijk in dat het realistisch is. Maar zoals je zelf ook al zegt: 'sommige spelers overdrijven het alleen en doen niks anders..'. Ik wil gewoon PES spelen. Als ik trucjes wil zien, dan ga ik wel Fifa-street o.i.d. spelen ;).

    Kijk, dat stemt positief! Zelf houd ik ook veel meer van passing...dieptes zoeken, overzicht hebben, etc. Van sommige goed uitgevoerde pass-acties in de youtube-filmpjes (waaronder die van Reuj, pagina 21) gaat mijn hart sneller kloppen. Tuurlijk, af en toe een trucje moet ook kunnen en ik zal ongetwijfeld vervuld raken met genoegdoening als ik een dergelijke feint met succes uitvoer (maar dan ook alleen als het daadwerkelijk bijdraagt aan de opbouw van een actie).

    Sowieso Cyrax... Je bent lekker lyrisch in het vervolg van je post! En voor zover ik dit topic volg (dagelijks uiteraard) wordt jouw mening voor sommigen als peiler voor het succes van PES gebruikt. Dus...het zal dit jaar wel goed zitten! :D (gebreken daargelaten, maar die blijven, zoals al genoeg bediscussieerd).

    Hadden jullie trouwens al gezien dat de PES 2011 website nu écht online is? Je kan nu daadwerkelijk op de website kijken, waar informatie over de game staat (niets nieuws voor ons, denk ik). Tevens de plek waar je de PC-versie van de demo kan downloaden woensdag a.s.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, bedankt maar mijn mening is ook maar een mening. Ik ben idd lyrisch, ik geniet van het spel. Ik zie de minpunten, maar ik speel de game toch met een glimlach op mijn gezicht. Het is even afwachten of die blijft natuurlijk, maar het ziet er gewoon goed uit allemaal. Maar dat geldt echt niet voor iedereen natuurlijk, sommigen zullen het waarschijnlijk minder vinden. Ook prima natuurlijk, voor hen is Fifa 2011 gemaakt.

    Ik liet me even gaan, liet de fanboy even los..... Natuurlijk ga ik weer kritisch kijken straks, maar nu wilde ik het toch even kwijt. Ik word echt blij van de demo.

    De demo is ook echt anders als de build die ik heb gespeeld. Daar zaten heel veel bugs in, daar moest ik doorheen kijken om de potentie te kunnen zien. Ik geloof dat ik er niet ver naast zat met mijn preview uiteindelijk. Ik ben ook echt benieuwd hoe jullie de demo gaan ervaren straks.
     
  19. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is jouw mening ook maar een mening, maar ik hecht meer waarde aan een mening van mensen die serieus PES spelen, dan van mensen die voor het eerst een berichtje in dit PES-topic plaatsen. Je hebt hier bijna altijd een 'standaardgroep' mensen die berichtjes hier plaatsen: Han, kwdtje, Tyrant, Bertje Sim (laatste tijd wat afwezig?) en jij (excuses voor degenen die hier genoemd hadden moeten worden, maar ik vergeten ben te noemen). Juist omdat jullie hier zo actief zijn, neem ik jullie mening/inzicht als PES-spelers serieus.

    Dat de demo zo positief veranderd is ten opzichte van de build die jij eerder hebt gespeeld, is alleen maar iets waar wij (degenen die het spel/de demo nog noooooooooooooooooit hebben gespeeld) heel erg blij van worden! Nadat ik de demo heb gespeeld, zal ik mijn ervaring met jullie delen. Tot die tijd... :x
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Ik hoop het echt zo erg dat PES weer de grootsheid van de eerdere delen kan benaderen of zelfs evenaren. Ben zeer benieuwd naar de demo.

    Ik blijf nog ietwat skeptisch natuurlijk, maar dat er nu blijkbaar een fatsoenlijke demo komt en alle previews redelijk positief zijn, is hoopgevend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina