Dan zou het nog wel een leuk onderdeel van het spel kunnen zijn idd, mits de trucjes niet te makkelijk uit te voeren zijn. Ik zou het in ieder geval vetter vinden als trucjes makkelijker gestopt kunnen worden, dan uitgevoerd.
Je hebt er gelijk in dat het realistisch is. Maar zoals je zelf ook al zegt: 'sommige spelers overdrijven het alleen en doen niks anders..'. Ik wil gewoon PES spelen. Als ik trucjes wil zien, dan ga ik wel Fifa-street o.i.d. spelen
.
Kijk, dat stemt positief! Zelf houd ik ook veel meer van passing...dieptes zoeken, overzicht hebben, etc. Van sommige goed uitgevoerde pass-acties in de youtube-filmpjes (waaronder die van Reuj, pagina 21) gaat mijn hart sneller kloppen. Tuurlijk, af en toe een trucje moet ook kunnen en ik zal ongetwijfeld vervuld raken met genoegdoening als ik een dergelijke feint met succes uitvoer (maar dan ook alleen als het daadwerkelijk bijdraagt aan de opbouw van een actie).
Sowieso Cyrax... Je bent lekker lyrisch in het vervolg van je post! En voor zover ik dit topic volg (dagelijks uiteraard) wordt jouw mening voor sommigen als peiler voor het succes van PES gebruikt. Dus...het zal dit jaar wel goed zitten!
(gebreken daargelaten, maar die blijven, zoals al genoeg bediscussieerd).
Klik om te vergroten...