1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *zucht*

2. Hooligan601

Hooligan601 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb hetzelfde probleem. Helaas kun je je landinstellingen niet meer veranderen tenzij je een nieuwe account aanmaakt.... Heel erg irritant is dit... Ik 'woon' volgens mijn XBOX ook in USA, misschien dat ik dit in het begin ooit per ongeluk heb ingevuld. Hierdoor heb je alleen maar toegang tot de marketplace van USA. Ik denk dat PES 2011 iets later vandaag op de marketplace van USA komt. Kwestie van afwachten vrees ik.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Helemaal mee eens! de eerste potjes dacht ik ook van he maar je moet echt op de bal gericht bezig zijn!

Als je de bal hebt zelf kun je je goed afschermen door het links en rechter pookje tegelijk in te drukken :+

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Waarschijnlijk heb je je XBL-account gekoppeld aan je hotmail account, en voor je hotmail destijds verkeerde gegevens ingevuld om een grotere in-box te krijgen!?

Oftewel, dan zul je waarschijnlijk even die gegeven moeten checken en wanneer dat het geval is, even aanpassen.

Gelukkig heb ik mijn XBL-account op mijn gmail-account gekoppeld

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dude, dan maak je een schwalbe toch?

6. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik wel gedaan in ieder geval! :+

Als ik mijn hotmail-settings verander, zou het dan weer goed moeten zijn?

7. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dit gevonden, hoop dat het helpt!

8. kingjustice

kingjustice Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES 2011 all the way dit jaar voor mij.

Vorig jaar de concurrent grijs gespeeld, nadat mijn laatste PES ervaring (2008) zwaar dramatisch was. Maar de demo speelt echt lekker! Echt realitisch voetbal.

9. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    iemand al kunnen vergelijken met de ps3 versie? Is het qua framerate hetzelfde en hoe qua kwaliteit graphics?

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    de xbox versie is grafish iets minder spelers hebben op de ps3 een echtere huid! En de replays worden mooier weergegeven!

ik vind de upscale naar 1080 p op de xbox er veel strakker uitzien dan de ps3 (net of de ps3 er een verkeerde techniek voor gebruikt.. veel randjes! of misschien staat mijn ps3 verkeerd ingesteld!)

verder weinig tot geen verschil.. oja de xbox versie laad veel sneller.. druk je bij de veld opkomst op de start toets dan dan sta je vrijwel direct op het veld.. en het menu is nederlands talig

11. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    aha thx, straks zelf ff checken.

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Anders duurt dat filmpje even irritant lang wat je na de eerste wedstrijd krijgt.
    Althans, ik mag hopen dat dit niet na elke wedstrijd is.

Verder heb ik mijn eerste wedstrijd erop zitten in PES 20110! :cool:

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat krijg je iedere wedstrijd. Je moet dus steeds de game verlaten.

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Serieus? :F:

Vond het wel nice dat het een tien minuten wedstrijd was.
    Dit verneukt echter een boel..

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind dit ook wel positief, hopelijk is het uiteindelijke spel straks ook in het nederlands te spelen.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De PS3 versie van PES heeft volgens mij ook een Nederlands menu, of iig de optie tot. Maar nu ga ik toch weer twijfelen, maar ik dacht van wel hoor...

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Iemand al goed kunnen vergelijken (FIFA vs PES)?

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Yep, één potje gedaan ( heb niet meer tijd ) en wat me opviel is dat die lage dieptepass in de Xbox-versie veel minder afremt dan in de PS3 versie. In de PS3 versie lijkt het net alsof je op een modderig veld speelt als het op die passing aankomt.
    Verder is de kleur bij de Xbox versie scherper.
    Meer verschillen heb ik ( nog ) niet gezien.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Net m'n eerste wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld na eerst 4 van de 4 op prof te hebben gewonnen. Deze speelde ik met veel moeite gelijk. Tering wat is de tegenstander goed. Ze zetten je zonder problemen van de bal, geven steekballen door de defensie vanuit de laatste linie etc etc. Jammer alleen dat ik het wisselen van man weer niet goed is. Speel normaal zonder AI-hulp met wisselen van mannetje en dat ga ik zeker nu ook weer doen. Net ging m'n cursor namelijk een stuk of 10 keer in een paar seconde als een dolle tussen Messi en Marquez heen en weer waardoor ik niks kon doen en de tegenstander zo met de bal naar m'n doel kon :confused:

Al met al vind ik het wel weer een hele leuke game (al zegt een mening over een demo die je 10 potjes hebt gespeeld niet zo veel imho) en ga ik ook dit jaar weer lekker PES spelen.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Grappig is dat hè? Eerst roept iedereen dat ze pas een beeld hebben als ze de demo gespeeld hebben en nu lees ik weer dat het spelen op een demo niet zoveel zegt :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina