1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou kunnen ja :9

    Maar ik bedoel eigenlijk de belangrijkste functie passen, schieten, verdedigen enz.

    @Hanterp: Remi Utd nog steeds actief ? kwas net ff op DG ;)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Start > System Settings > Button Configuration oid.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoe meer ik speel hoe meer ik me aan de kleine dingetjes erger..
    Vooral dat de pass wordt bepaald door de snelheid en niet de richting!!! Test dit maar eens uit.
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, hoe meer ik speel, hoe leuker ik hem vind, ;-). Zou ik ook dat omslagpunt bereiken?

    Ok, er zitten bugs in, maar pes 2008 t/m 2010 mogen de veters van 2011 niet eens strikken. Binnen 3 jaar de droomvoetbalgame mensen!!
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Misschien moet ik maar met Barca gaan spelen, die gasten uit Zuid Amerika kunnen gewoon niet ff lekker op doel rossen... :'-(
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, nog wel, al gaan we met FIFA 11 wel een andere naam nemen en met iets andere spelers spelen. Waar ken jij REMI van? Je avatar doet geen bellen bij me rinkelen :)


    Ik heb trouwens net nog even wat potjes met PES 11 demo gespeeld en gek genoeg had ik nou geen enkele keer stutters. Zou het met Xbox LIVE te doen hebben?
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit wel us op Digitaal gras en heb ooit geprobeerd om wedstrijden te regelen tussen serieuze clubteams.
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand??
     
  9. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jaaa vandaag eindelijk weer wat HEERLIJKE potjes.. Damn wat heb ik zin in de Master League jongens..

    Deze keer vol met Barca aan de slag gegaan, die jongens kunnen wel voetballen :+.
    Aan de ene kant jammer dat het met Internacional soms een trial en error wordt, maar dit is vast nog veel oefenen. Maar nu is het ten minste ECHT duidelijk dat betere teams ook beter zijn (snap je? :p). Gaat dus een grote rol in de ML spelen.. Als je een spelmaker koopt zie je ook echt het verschil. Inkopen doen wordt cruciaal.. Miskopen fataal.

    I LOVE IT!

    Bijbehorende filmpjes:
    [yt]AWbiQiRvit4[/yt]
    [yt]Zu8Tv-8eAEA[/yt]
    [yt]HtcpoW1HGVA[/yt]
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik vond dit spel in het erg tegenvallen maar hoe meer potjes ik speelde hoe vetter ik het begon te vinden. Ik twijfel wel of ik em op de PS3 of op de Xbox moet halen.

    [yt]kdHx81c2BqY[/yt]
     
  12. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie passes dit is PES _O_ Vooral hoe ze achter het standbeen worden doorgetikt, Iniesta zeker?
     
  13. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand m nu ergens kunnen downloaden en branden? (de demo dan) want ik wil echt spelen!
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik speelde net weer even PES. Heeft niemand last van het switchen van spelers? Vaak selecteert hij automatisch bij een pass van de tegenstander de verkeerde speler. Ook lukt het me niet om goed de juiste speler er selecteren.

    Ook het niet ingrijpen van een speler vind ik ook irritant. Zo gaf Messi een voorzet en mijn verdediger ging opeens stoppen met rennen en stond stil, deed niets! Heb dat al best vaak gehad. En de scheids fluit enorm vaak voor lichte overtredingen, maar dat kan ook aan mij liggen. Zowiezo vind ik het verdedigen erg lastig, zeker omdat ik Fifa gewend bent.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kan je in de demo eigenlijk het automatische switchen uitzetten? Wat dit is inderdaad zwaar irritant, doe liever manual. Eergister potje tegen m'n broer gedaan en (serieus) in 1 potje twee rode kaarten gepakt, beide 1. Beide keren precies hetzelfde: Je rent op een speler af en wilt de bal afpakken met een sliding. Wat gebeurt er: Je rent op een speler af en net voordat je op (X) drukt, switcht je speler naar een andere en tackle je een tegenstander die niets met het spel te maken heeft. Rode kaart. Twee keer gehad in een wedstrijd, sloeg nergens op. :p
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja dat kan, bij teams kiezen en dan (X).

    En dat je rood krijgt is gewoon terecht. Je rent op een speler af met een bal en doet vol een sliding? Wanneer zie je dat nou IRL? Dat is een benenbreker. Bij een sliding moet je van de zijkant komen, goed timen. Van achteren of van voren is levensgevaarlijk :p.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het verdedigen is even wennen op de nieuwe manier. Zeker met minder staerke teams zoals Internacional. Ik had laatst maar liefst 22 overtredingen in één match omdat mijn timing nog niet goed is met tackelen :)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Van voren op de bal valt mee, (zag ik net Engelaar ook doen :+) en dat doe ik ook wel eens in het echt wanneer ik er zeker van ben dat ik 100% op de bal kan gaan. Maar als ik daar rood voor zou krijgen zou ik het nog niet zo erg vinden, maar dat het poppetje switcht en ik een random ventje ergens op het veld onbewust tackle, is gewoon extreem lelijk :lol:.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wow vandaag zo'n potje dat echt ALLES lukte _O_
    Geniaal, uitslag (dit is op het hoogste niveau):
    [​IMG]

    Waaronder dit sluw schotje _O_
    [yt]FbDXzysxlPk[/yt]
    En deze hele rare goal lol 8)
    [yt]BHqKSxHZp3k[/yt]
     
  20. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was bij mij een behoorlijke bug in de demo - spelers die niet van hun plak afkwamen en niet naar de tegenstander met de bal rennen. Op miraculeuze wijze is de bug verdwenen door te switchen van anlolge besturing naar d-pad. Na een paar minuten had ik geen last meer van de bug en nu kan ik probleemloos weer met de analoge stick spelen. Ik weet het klinkt alsof ik gek ben maar toch is het zo :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina