1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dubbel post
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat kan ik wel, maar ik denk niet dat men daarop zit te wachten. Ik neig naar PES, ook als de game slechter is, vooral vanwege de 'vibe' die de gameplay van PES mij geeft. Ik heb er een bepaald gevoel bij, zelfs PES 2010 speelde ik liever dan Fifa 2010, terwijl Fifa 2010 op alle fronten beter was.

    Ik ben niet de juiste persoon om mijn mening te geven over Fifa 2011, de demo boeide me niet en na een paar potjes wilde ik graag weer PES 2011 spelen. Ik heb niet veel mogelijkheden gebruikt die Fifa 2011 ongetwijfeld biedt, ik speelde het op de automatische piloot, scoorde zoals ik dat altijd doe in Fifa en dat lukte nog prima.

    PES 2010 is geen schim van PES 2011, die laatste is zoveel meer voetbal. Inhoudelijk zijn er heel veel verschillen, maar het gevoel is ook echt anders. PES 2011 voelt beter, echter en meer af dan PES 2010. Ik kan wel opsommen wat er allemaal anders is, maar daar heb je niets aan. Je moet het gewoon zelf voelen.
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nog even een filmpje van mij

     
  4. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga youtube filmpjes bekijken van hoe ze aannemen en wegdraaien de gameplay moet je gewoon zelf VOELEN
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    LOL :D Ik heb ongeveer 4 uur PES gespeeld en ongeveer anderhalf uur FIFA clubs. Zo liggen bij mij de verhoudingen ook :)
    Ik blijf FIFA-clubs spelen vanwege het sociale clubgebeuren. Als PES ook zoiets krijgt, ben ik weg bij FIFA...
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    het 1ste

    Nee, heb ik ook nog niet geprobeerd. Ga ik vanavond zeker doen, dan ga ik de hele avond met een maat oefenen.

    het 2de

    Niet met R2, wel met L2+R2.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe zijn de penalties? Hopelijk verbeterd, want ik weet nog steeds niet hoe ik die krengen moet nemen in een strafschoppenserie (en ik heb toch flink wat uren in pes 2010 zitten).
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.626
    Leuk Bevonden:
    132
    Inderdaad. Dit zegt niet zoveel. Hooguit de je game lekker vindt:) Het 'gevoel' is zeker niet exclusief voor PES (maar ja, de PES fanboys zijn blij, en hopelijk gaat dit ook voor mij gelden, kijk er zeker naar uit om weer terugtekeren naar PES)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    :+ Ik zou het niet weten, dat zou je aan mijn kat moeten vragen want zelf heb ik ze nog niet gehad :D

    Bij PES2010 kreeg je zelden een penalty, ik ben zo vaak echt gewoon van achter onderuit gehaald in de 16, ik heb echt zonder te liegen misschien 10 penalties gehad en tegen gehad na al die uren PES 2010. Belachelijk was dat overigens. Zo te zien is dat nu anders want ik heb er in 6 potjes al 2 tegen gehad.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zit de schwalbe er nog in? En werkt die een beetje goed? Lijkt me echt vet om als een Suarez in een CL wedstrijd een schwalbe te maken en dat je dan de winnende goal maakt dmv een penalty. :D
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja dat was echt onzin inderdaad , op een gegeven moment wist je gewoon dat je je vriend in de 16 kon neerhalen want het boeide toch niet.

    @Daz: Schwalbe gebruik ik echt nooit, meestal omdat ik er totaal niet aan denk. Heb 1x een écht succesvolle schwalbe gehad tegen een vriend van me, toen het 2-2 stond in de 89e minuut en ik de penalty meekreeg:lol: Je kon me opvegen.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die zit erin. Je kan hem ook aan je 'trick' stick verbinden, ook wel lachen. Ik gebruik hem soms, blijft lachen als je hem meekrijgt. Ik heb het denk ik 100x gedaan en 3 x ofzo kreeg ik hem ook mee in PES 2010. Ik doe de schwalbe vaker buiten de zestien als ik merk dat ik de bal ga kwijtraken. Dan krijg je hem ook vaker mee.

    Ik moet zeggen dat die move waar je de bal over jezelf heen wipt erg gemakkelijk is en een beetje te goed werkt. Hopelijk is dit anders tegen menselijke tegenstanders.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    [yt]auJS9ox-B7k[/yt]

    Ziet er weer goed uit! Jammer dat de demo voor de xbox er nog niet is, heb dit weekend weer een lange game sessie met vrienden :mad:
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik schoot 'm huizenhoog over in ieder geval.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb het geprobeerd en het gaat goed, al is het wel even wennen.
    Je hebt drie mogelijkheden: Blijven staan+A, naar voren+A en naar achteren+A.
    Als je in ondertal bent ( counter tegenstander ) dan moet je naar achteren+A gebruiken. In de meeste andere gevallen gebruik ik blijven staan+A tot de verdediger in de beste positie is om getimed naar voren+A te gebruiken. Op papier klinkt het makkelijk maar timing is van cruciaal belang. Ik zat er dan ook geregeld naast. Het is misschien het moeilijkste onderdeel waar je opnieuw mee aan de gang moet gaan.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh nee, dat klinkt als het pes 2010 penalty systeem waar je de penalty alleen maar recht door het midden kon schieten over keihard over/naast.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Op youtube zijn een aantal guides te vinden, het zit eigenlijk best goed in elkaar.. ;)
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja qua normale penalties, maar een penalty serie lukt me nog steeds niet..
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit was ook met een normale penalty. Penalty serie zit niet in de demo!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
    Onzin, penalties in PES2010 waren geniaal! Je moest echt mikken en timen.
    Vroeger was het simpel een hoekje kiezen.. 8)
    Hoop dat het blijft, was altijd spannend tegen een maat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina