1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    alle top landenteams zijn gelicenseerd en daarnaast de italiaanse, spaanse (?) en nederlandse competitie, en een hele reeks andere topclubs.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    uhh, misduiken, dat heb je soms wel eens?!
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik zal maar even je vragen beantwoorden:
    1: de tricks zijn uitgebreider dan ooit. In de vorige delen had je een paar feints en roulettes, in PES2011 zit echt een enorme lijst aan tricks. Via start kun je een command list vinden waarin alles staat beschreven. Dit keer dus 10tallent tricks om je man voorbij te komen!

    2: nog niet bekend, maar ik hoop dit echt! Zeker met al die lastige nieuwe dingen is een trainingscentre zelfs voor de ervaren PES'sers zeer welkom denk ik. Ikzelf zou inderdaad wel een trickguide willen zien!

    3. Schwalbes zitten er in! Druk je beide thumbsticks maar eens in. Wel timen! ;)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Doelde er meer op dat hij vrij ver uit zijn goal staat.
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Als je dit al vreemd vind??? Lol, ik heb idd veel ergere dingen gezien

    bv klein rollertje, GAAT IE DUIKEN, en dan nog mis ook, zodat hij op de grond ligt en een AI aanvaller de bal alsnog oppikt en in het doel schuift.

    Meerdere malen gezien. Ben niet zo'n zeur en kan er ook nog wel om lachen maar het ziet er wel heel heel HEEL dom uit:)
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    je kan t wel grappig vinden, maar i vind t irritant. En dat soort digen horen gewoon niet meer in 2010

    /EDIT: hully post niet 2 keer achter elkaar graag, gebruik gewoon de edit knop. Dan hou je t wat overzichtelijker;)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  7. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    denk er om R2 is linkse trigger!
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    -.-'
    er staat niks:confused: alleen een fake overstapje? Of ben ik gewoon blind of krijg ik niet de hele pagina te zien omdat ik op ipod ben?

    /EDIT: okee nvm het lag aan me ipod die zag niet dat het plaatje een filmpje was. Ik kwam erachter toen ik perongeluk op foto drukte:)
    thanks voor tip julien;)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Er staat een youtube filmpje op!
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    :b:

    Succes!
     
  12. pinteman

    pinteman Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor deze uitgebreide uitleg! :D Nu maar de reviews afwachten, maar ik denk neig zeker na het spelen van de demo (en vanwege het feit dat ik met open ogen in de WK uitmelktruc van EA ben getrapt) vooral naar PES!
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net opnieuw de demo van PES gespeeld, ik moet zeggen dat ik nu begin te begrijpen als jullie het over vrijheid hebben. Het ruime veld speelt lekker en met gamespeed op +2 is het imo wat realistischer. Ik moet wel erg wennen aan de besturing, heb hem daarom op de besturing gezet die het meest in de buurt komt van fifa(dat ging aardig). Ik vind PES naarmate je het wat meer speelt ook duidelijk verbeterd tov de laatste paar Pessen. Animaties houterig en ook de eerste balaaname mag wat vloeiender. De gimmick van PES is de close-up van Zlatan haha waarschijnlijk overgenomen van 20 years-older.com en dan drug-adic ingevuld :+


    Ik vind het moment als er een goal valt ook tegenvallen, mag imo wel iets uitbundiger, dat stomme fluitje : prietttttt.

    Al met al mag ik wel zeggen dat wanneer je de kans geeft, PES een leuke, vrije voetbalgame is. Ik zal ook mijn woorden terug nemen over het feit dat PES nooit in mijn xbox komt, Al zou ik nooit de volle mep er voor willen betalen. Ik ga bij de release Fifa kopen, maar houd PES(bargains) ook zeker in de gaten.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mooi om te lezen. Vergeet niet dat er geen commentaar in de demo zit hé!
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat is nog maar het topje van de ijsberg, de game is ontzettend diep! Nu hopen dat de bugs er nog uitgehaald worden, zodat het zowel tijdens singleplayer en tijdens multiplayer genieten is.

    Ben ik de enige die benieuwd is naar het nieuwe BaL systeem? Als de AI net zo lekker is als de demo ( aanvallen, niet dat eindeloze getik ) dan wordt het genieten geblazen.


    En geen chants, overige stadion geluiden etc. (althans, ik hoop dat het wel aanwezig is in de full)
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb echt zin in de game. Speel de demo bijna niet omdat ik steeds weer me instellingen moet veranderen voor de wedstrijd. Met me vrieden al het 1e pes toernooitje georganiseerd. Beter win ik hem :)
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1


    Teamlist, zo te zien zijn er dus 2 custom leagues.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  18. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier een filmpje van de exploit waar ik het over had.

     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoop echt dat dat niet in de retail versie zit. Tegen human players heb je er natuurlijk geen last van, maar kom op dit is wel heel cheap...
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is toch een vrij standaard goal zo probeer je het toch te doen? of heb ik het mis! Uiteraard wel mooi om te zien!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina