1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik begrijp niet zo goed waarom we dan wel opgescheept zitten met een demo die alleen in het Nederlands is... (en niet eens is aan te passen...)

    Ik ben sowieso tegen lokalisatie, maar als het vervolgens ook nog eens zo geforceerd is dat je niet eens de keuze hebt voor engels, dan maak je bij mij als developer/uitgever een ongelooflijk slechte indruk...
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    tot nu toe is er altijd keuze te over geweest voor wat betreft taal en commentaar
     
  4. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Puur speculatie dus.

    Ben het even nagegaan, maar het bedrijf wat bij verschillende winkels games aanlevert geeft beide data aan. :emo:

    Bij de PS3 versie kun je overigens gewoon taal selecteren aan het begin van de demo dus het lijkt een xbox kwaaltje.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    In 2010 ook niet, dan kon je Engels kiezen tot je een ons woog maar het veranderde niet.

    Enige wat je eraan kan doen is je localisatie aanpassen. Dit heeft gewoon te maken met MS / xbox en niet met PES, aangezien het op de PS3 gewoon goed is.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat houdt dat in? Dat ze de Nederlandse versie in Nederland op 30-9 verkopen en de Engelse versie in Nederland op 7-10?
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    baluh die onduidelijkheid he?!
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik was de verwarring een beetje beu dus ik heb Konami-hoofdkwartier voor Europa in Duitsland even gebeld: In Duitsland is het inderdaad nog de 30e, maar qua logistiek en distributie zit Nederland in dezelfde zone als de UK en komt het bij ons de 7e oktober.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Dat zou dan een belangrijke reden zijn voor mij om de game voor de PS3 te kopen, en niet voor de 360. Wat een ongelooflijke faal-actie trouwens van Microsoft. Ik heb mijn Xbox dashboard wel gewoon op engels staan enzo...
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    thx
     
  11. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    dit zou echt balen zijn. :mad: dan de verleiding om fifa te kopen omdat pes er nog niet is wordt dan wel groot. hoop dat het niet klopt, en zou ook stom zijn dat ze dan de nieuwsberichten naar de gamesite's verkeerd te hebben geformuleerd:mad:. heb ook mail gestuurd naar mijn shop, nog geen reactie er over gehad. :) hou jullie op de hoogte
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik denk dat de info die han heeft gekregen gewoon klopt. ik bedoel hun zijn officieel en weten dat heust wel... dus ik zou geen moeite doen ook nog je shop de mailen, en ook niet heletijd zeggen ''ik hoop t niet'' want er is nu een nieuwe datum en die is gegeven door officieel kantoor
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zou toch zonde zijn als ie hier pas later komt, begin me er steeds meer op te verheugen. Ben er nu echt zeker van dat ik dit jaar PES ga kopen, het gevoel is gewoon beter dan bij FIFA wat ik nu wel gezien heb eventjes. Ik word ook steeds beter in de PES demo :) Begin nu goed te zien wanneer en hoe ik moet schieten. Ook al een paar vrije trappen erin gemikt. Ik speel nog niet op de hoogste moeilijkheidsgraad, maar dat komt nog wel denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  14. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ook dat je gelijk hebt maar tja je droomde voor sinterklaas toch ook over dat je een motor ofzo kreeg O-)
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee -.- ik hoopte altijd de ultimate PES :+
     
  16. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    In de voorgaande delen kon je tijdens het formatiescherm op X drukken om, wanneer je de formatie had aangepast, spelers automatisch door de cpu aan posities toe te wijzen. Vaak had je dan voor de meeste posities dan al de sterkste speler staan.

    Weet iemand hoe je dit nu doet? Volgens mij heb ik X geprobeerd maar reageerde de game hier niet op..

    Thanks :thumbs:
     
  17. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm nog even een vraagje,wanneer komt pes2011 uit in belgie?:)
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    denk zelfde als in NL maar zeker weet ik het niet ;)


    ik wist niet eens dat het kon... als je het hebt gevonden en het antwoord kwam niet via dit topic pm het mij ff :)
     
  19. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    https://www.mediaoffer.nl/xbox_360/829

    En ik kreeg een mailtje dat ik voor 5 euro meer de nederlandse versie kreeg en die zou wel op 30sep/1okt verschijnen :)
     
  20. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Als dat echt zo is, ga ik mijn geld terug vragen bij MO :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina