1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Level7.nu
    Konami has finally found what they were missing during the last years - the magnificent gameplay. This year the players are smarter, the passes have more freedom and a lot of the game modes has been tweaked to the better. PES is back.
    score 90%
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel de demo sinds gisteren weer full time, had hem een week niet aangeraakt en wat speelt het heerlijk! :D

    Vanavond eindelijk tegen een vriend spelen, dat wordt smullen :)

    Zijn er nog mensen die de Duitse versie halen?
     
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net die demo van PES gespeeld, ik vond hem echt ongelofelijk slecht. Ik snap niet waarom iedereen zegt dat die goed is. Mischien ben ik de enige nog met mijn gezonde verstand :+
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Speel hem is war langer als 1 halve wedstrijd. Je moet pes leren spelen het is niet zoals in fifa;disc erin en de cpu metteen weg spelen;) probeer nog is 5 potjes en dan begin je hem misschien wel te voelen...
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Daar ga je toch niet serieus op in? Overduidelijk dat hij zwaar zit te provoceren.
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die Winning Eleven demo al gecheckt? Is gewoon PES 2011 maar dan voor Japan. En je speelt dan met Spanje, Japan, Barca, Bayern. Op 1 of andere manier vind ik die Winning Eleven versie, wat vloeiender lopen, alles is net even ietjes beter, animaties, ai, schieten verdedigen. Het voelt allemaal wat lekkerder. Het is moeilijk uit te leggen of te zien op gameplay beelden, maar als je de kans hebt om em te downloaden, zou ik het doen. Heb de game zelf op mijn japanse ps3 account gedownload. Heb helaas geen japanse xbox live account. Anyways ik hoop daarom ook dat de volledige versie van PES 2011, meer lijkt op de WE2011 demo. Wat denken jullie zelf? Of is de demo die wij speelden van PES 2011 echt de final build?
     
  7. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem nog niet gecheckt, maar ik vond de final versions van Winning Eleven altijd beter spelen dat PES.
    Ik had een gemodde PS2 en speelde daardoor alleen Winning Eleven.
    Het leek wel ofdat Winning Eleven net ietsjes meer simulatie was dan PES.
    Mijn Favorriete deel blijft Winning Eleven 6 Final Evolution icm Wolf patch en dan dat heerlijke Japanse commentaar!

    Dat waren nog eens tijden! :'-(
     
  8. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd man ben het volledig met je eens. Wij gingen hier ook altijd los op de Winning Eleven series. Final Evolution 6 volledig gepatched was echt wreed. De WE serie was altijd ietjes beter dan PES al helemaal de Evolution edities. Die waren altijd tegen perfectie aan. Heb de WE serie alleen sinds de next gen consoles niet meer kunnen volgen. Maar denk dat ze net als PES 2008 tm 10 redelijk crap waren. Maar right now is WE 2011 de shit! _O_
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel de WE demo ook. Die voelt net iets lekkerder dan PES. Ik verwacht niet dat de demo anders zal zijn als de retailversie. Ja, de sfeer, maar qua gameplay niet. Ik krijg vandaag de UK versie binnen, ben benieuwd.
     
  10. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks man, hou ons maar op de hoogte dan. En hopelijk kan je de full game vergelijken met de WE 2011 demo dan. Op welke console krijg je PES 2011?
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Als je de pes demo opstart staat er toch PES2011/WE 2011 ?? Dus zullen ze dan niet gewoon het zelfde zijn... En zit het achter je oren?? Door bijv commentaar ofzo
     
  12. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja staat erachter, ik zou zeggen lees wat andere PES fora, of download de japanse demo zelf. De game is echt wat fijner hoor, denk dat Cyrax dat ook wel kan bevestigen en een ieder die de WE 2011 demo heeft gespeeld.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ze zijn nooit hetzelfde geweest. WE speelde altijd verfijnder, ik importeerde altijd in augustus WE uit japan, vette shit, altijd net wat beter dan PES.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Oh okee :), ik heb nooit WE gespeeld.. misschien toch maar is proberen..
     
  15. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoi Cyrax,

    Als je heb binnen hebt, kun je dan aub checken of dat die "langs de lijn loop bug" er nog steeds in zit?

    Want Jon Murphy zei eerst dat hij eruit was, maar later kwam hij daar toch op terug.

     
  16. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Hehe, ik geef me mening alleen, geen van me passes komen aan ze zijn te hard of te zacht ik en de computer scoren alleen uit de rebound en het voelt ongelofelijk houterig aan. Ik was vroeger een PES fan geloof het of niet maar nu heb ik definitief mijn hoop in PES verloren.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    wat ik niet vat: jij krijgt de UK versie, dat betekent dus dat die af is. Er is toch geen enkele logische reden te bedenken waarom die versie niet op 30 sept komt in de UK (en NL enz) terwijl fifa daar altijd direct op nr 1 binnenkomt in de charts... dan zorg je er toch juist voor dat hij daar gelijk uit komt?
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Eén woord: Logistiek ;)
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    De retail versie ten opzichte van de demo schijnt meer polished te zijn. Minder houterig en vloeiender :)

    Hopelijk zien wij de game toch iets eerder dan de 7e , kan niet meer wachten namelijk :mad:
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dus je kan het gewoon niet -.-" en dan ligt het aan PES \o/

    /EDIT: Ik kreeg net nog wel n mailtje van Xbox. over een paar nieuwe games met daarin FIFA en PES
    fifa komt op 1 okt
    pes komt op 30 sept
    stond in dat mailtje. dus of hun weten het ook nog niet dat de datum is verplaatst(wat me niet logisch lijkt).of nog niemand weet het precies. nouja we zullen zien
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina