1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien het toch over het koppen gaat. Wat is nu precies het systeem erachter? Moet je drukken vlak voor de bal het hoofd gaat raken, tegelijk, veel eerder? Hetzelfde eigenlijk over het aannemen? Kan ik beter niks indrukken dan of juist met R2 (PS:cool:? Ook een bal meenemen als een speler op snelheid ligt blijft wat lastig aangezien het gebruiken van sprinten meestal resulteert in balverlies.
    Hopelijk kan iemand me helpen want het jaartje Fifa 10 heeft bij mij wel echt alle PES-handelingen eruit gehaald.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gecreëerde stadions kunnen aan een team (muv teams met een officieel stadion ) gekoppeld worden, nice! :D
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Vind ik nou zo jammer he?! Een review van 2 games verdeelt over maar liefst 11 pagina's en het dan gewoon presteren om nagenoeg niets genuanceerd te zeggen over het allerbelangrijkste element: gameplay (een half kadertje)....
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op zich een aardig artikel, maar ik kan absoluut niet begrijpen hoe hij kan zeggen dat bij PES de nadruk op pingelen ligt en dat hij verwacht dat er wel spelers online zullen zijn die een paar man voorbij zullen gaan, inclusief de keeper. Voor mijn gevoel is de verdediging van PES veel beter dan vorige jaren en is het juist moeilijker geworden om zomaar spelers voorbij te lopen, zelfs met Messi. Hij had het er ook over dat hij passing te moeilijk vond. Nou, dan weten we wel weer wat we van de reviewer moeten denken: Niet lang genoeg PES 2011 gespeeld en de diepgang dus niet herkend. Jammer! Voor de rest schreef hij wel een leuk stukje.
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Weet je: blindstaren op reviews (hetgeen ik normaal wel doe hoor) heeft niet zoveel zin als je met name 'gameplay' veel belangrijker vindt dan een 'totaalpakket'. Reviewers kijken toch met name naar dat laatste bij voetbalgames wel naar, getuige:

    http://www.metacritic.com/game/xbox-360/fifa-soccer-11

    http://uk.xbox360.ign.com/articles/112/1123531p1.html

    fifa 11 is dus een ultra fifa 10 versie en dat was een fantastisch totaalproduct. Echter, na een flink aantal PES2011-demo potjes, is voor mij dat oude gevoel terug wat ik nooit ook maar een seconde heb gehad met fifa 10 hoe goed die game in zijn geheel ook is (maar na 3 maanden ultra saai qua gameplay), maar dat vind je bijna niet terug in de reviews (is ook niet goed te omschrijven, behalve als je echt een oude PES-fan bent, maar dat is nou weer niet heel objectief)
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Als ik dit zo zie baal ik ontzettend van MS! Wat ziet het er goed uit.
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Gelukkig heb ik een PS3! :)
    Hoe kunnen ze nu al met die OF bezig zijn?

    [​IMG]
     
  9. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Die rechter moet wel Ryan Nelsen zijn_O_

    [​IMG]
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een beer :D Volgens mij zijn de gezichten wel zelf van Konami, uitstekend dus!

    Hopelijk krijgen we op de xbox 360 ook een fatsoenlijke OF, de editor ziet er weer iets beter uit dan de vorige keer.
     
  11. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Is dit bij MS niet mogelijk dan?
    Ik dacht dat je nu ook via USB support dingen erop kon zetten?
     
  12. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit ziet er toch wel geniaal mooi uit! Geen mogelijkheid dit op de XBOX360 te krijgen, wordt toch tamelijk depressief dat ik nu geen PS3 heb gekocht |:-
     
  13. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Kan op de Xbox 360 ook hoor, wees gerust ;).
    PS3 is wel iets uitgebreider, maar het KAN!
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wij op de xbox krijgen ook een OF, echter is het dankzij MS niet mogelijk om afbeeldingen te importeren van je stick. Bij de PS3 is dit wel mogelijk, wat resulteerd in mooie logo's, terwijl je deze logo's bij de Xbox 360 zelf(!) moet ontwerpen...
     
  16. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah oke, Thanks! :'-(
     
  17. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Als PES2011 echt gaat bevallen
    als de supporterschants, kits, logo's, faces en supporterschants meer mogelijk en/of beter zijn op PS3 dan schaf ik me gewoon een 2e hands PS3 aan voor PES._O_
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dat is idd jammer, maar er zijn toch zat gasten die het wél doen.
    Zal vanavond wel wat foto's maken van mijn PES2010, klopt ook alles ;).

    Maarja PS3 en natuurlijk PC zijn veel uitgebreider.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die OF ook, maar de logo's zijn lang niet zo mooi als op de PS3 en dat is gewoon jammer. Daarnaast kunnen er ook geen chants ingeladen worden en ook geen achtergrondfoto's voor stadions.

    Ik hekel die houding van MS, de xbox is toch allang gekraakt.
     
  20. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook geen chants????
    Dat vind ik wel heel erg minder!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina