1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    O btw, hier nog 2 filmpjes:
    Ik wist dat Messi goed was, maar Konami is echt wel een Messi fan :lol:.
    Die vrije trap zat er lekker in, maar voelde scripted...
    [yt]L6JYMI5QEnE[/yt]

    [yt]t2aWz-6eJhs[/yt]
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Option file screenshots zien er erg goed uit:), PS3 versie dit jaar maar. Kreeg mail van Bartsmit over het grote speelboek en daar stond PES in op 30 september. Ik weet het, ik ga er ook vanuit dat de game gewoon volgende week komt maar er schijnt ( ook op Pesfan-forum ) nog verwarring te zijn rondom de release datum in europa. Hanterp heeft gebeld naar Konami en ik geloof het antwoord zeker maar misschien hoopt een pesfannetje in mij dat hij toch deze week nog komt haha;)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg een mail van Xbox.com met daarin ook 30 september als release:

    [http://view.engage.xbox.com/?j=fece...ju=fe8a1075716d007576&uid=283518&tid=2277&r=0
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    In de MM Arena folder ook, maar ik geloof er niks van :)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je link klopt niet: Teveel http:
    Ze zorgen trouwens weer aardig voor verwarring door opnieuw met die 30 september te komen. Wanneer is die nieuwsbrief aangemaakt?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Hier nog mijn highlights met een heerlijk Xavi schot.. Helaas geen goal :p

    [yt]rThHSvqsG7o[/yt]

    Nu ga ik ECHT niet meer spelen tot de release, ik moet nog wat overhouden :p.
     
  7. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand al een site waar je al de logo's en de kit's kan downloaden van ploegen zoals manchester city,liverpool,arsenal,.... (op de PS3
     
  8. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Nederlandse is vanaf vandaag ook naar 8 oktober gegaan :/
     
  9. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
  10. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    bron?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Het is inderdaad verschrikkelijk.. Maar het wordt eruit gehaald.
    Ook is het natuurlijk aan jezelf of je dan de glitch gaat uitbuiten. De maker van dit filmpje gaat gewoon steeds langs de zijlijn. Dan zoek je gewoon. Je kunt er ook het beste van maken en het niet doen...
     
  12. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Naja, ik hou ervan om op de flanken te spelen, en of je dan omwille die bug jezelf een handicap op moet leggen? Ik wacht eerst de reacties af om te zien of het gefixed is, want ze zeiden toch dat de demo ook gelijk de eindversie van de game is?
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ze moeten het er gewoon uithalen maar als online goed werkt speel ik dat toch alleen maar. Als online klote werkt dan moet die bug er uit zijn anders vind ik het wel heel erg vervelend! Koop hem toch wel want moet vrienden van me ff een lesje leren :)
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja idd dat zeiden ze, maar er is ondertussen ook weer gezegd dat er nu al dingen zijn aangepast(weet niet of deze bug daar ook bij hoort)

    maar mijn vraag is ff:
    over dat OF wat is wel mogelijk op de 360 (shirts, namen, spelers, stadion, logo enz.) want ik ben nog niet bekend met OF op 360(wel van gehoord maar nog nooit gedaan op 360)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ja, maar je kan het natuurlijk met een simpele update verhelpen. Zijn zat games die na 1 week al gelijk gepatched werden.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Het is natuurlijk te idioot voor woorden dat het er uberhaupt inzit...
    Dan faalt je AI toch echt wel keihard. Helaas.
     
  17. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Beste heer/mevrouw,
    *
    Onlangs heeft u €5,- bijbetaald voor de Nederlandse versie van Pro Evolution Soccer 2011. Helaas is er bekend gemaakt dat ook de Nederlandse versie op 8 oktober zal releasen. Indien u alsnog de Nederlandse versie wilt ontvangen is dit mogelijk, er zal dan geen verandering plaats vinden. Indien u nu weer gewoon de Engelse versie wilt ontvangen is dit uiteraard ook mogelijk en zullen wij het bedrag van €5,- weer terugstorten.

    Vermeld in uw reactie uw ordernummer en keuze.
    *
    Met vriendelijke groet,
    *
    Mediaoffer
    www.mediaoffer.nl


    *Daar is je bron :)
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    konami heeft in 1 jaar 1 heel nieuw spel gemaakt. met nieuwe moves/spelers/clubs/stadions/mlo/server/menu's/1000+ wedstrijden die je kan spelen, en geen 1 wedstrijd moet het zelfde voelen. dat in 1 jaar.
    dan mag er toch wel 1 foutje inzitten die over ... gepacht wordt? of die er misschien zelfs wel uit is bij de retail versie!
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Uiteraard is het verschrikkelijk..
    Maarja, ik accepteer het. Net als die kerel in het filmpje, PES speelt gewoon heerlijk, voelt fantastisch aan.
    Ik ben ZO blij dat ze het roer volkomen hebben omgegooid en risico's hebben genomen. Ze hadden ook PES2010 kunnen nemen en weer wat kunnen verbeteren, maar dan hadden we nog steeds een opgepoetste versie uit 2007 gespeeld.
    Echter, Konami heeft alles weggegooid en is eigenlijk met een hele nieuwe game op de proppen gekomen... En dan is het nogal logisch dat er bugs en kinderziektes inzitten. Ik kan me er niet echt aan storen, aangezien er voor mij geen andere footie is die ik echt lekker vind spelen.
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dankje! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina